1. #121
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door jasmintange Bekijk reactie
    hallo mensen er zijn hier op marokko.nl van die smerige mannen die mijn profiel naam hier gebruike en hoe kan ik hier een meldig van maken dat die verwijderd word
    Links onder de gebruikersnaam zie je een driehoekje, daar kun je op klikken.
    Anders kan je een beheerder een PM sturen: https://forums.marokko.nl/showgroups.php
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    2
    11-02-2018

    Was het maar zo simpel om iemand te ontmoeten. Vaak maak ik hetzelfde mee met vrouwen die te veel kijken naar randzaken dan naar belangrijkere aspecten. Als het oog niet bevredigt wordt door het uiterlijk is er al geen interesse. Dan speelt cultuur, materialisme etcetc ook weer een rol.

    Niet elke vrouw is zo natuurlijk, maar maak het steeds vaker mee. Loyaliteit, eerlijkheid en een zuivere intentie lijkt niet meer mee te tellen. Of je bid, de koran leest en zo min mogelijk met haram zaken in contact komt, en het probeert te vermijden, ook niet.

    Zo heb ik ook de hoop opgegeven op 'goed geluk' en focus ik me op andere dingen.

    Maar sabr is the key to succes. Daar waar 10 deuren sluiten zal er 1 open gaan. Een goed persoon zal dan uit een onverwachte hoek komen. Vaak zien mensen deze persoon maar hechten ze er geen waarde aan en kiezen ze eerder voor hun lust of greedyness dan voor het hele plaatje door er een ring om te doen.

    Ghair insha'Allah. Moge Allah jullie allen een vrome huwelijkspartner schenken met een goed akhlaaq, sterke imaan en standvastigheid in zijn/haar deen. Gun het jullie allemaal met liefde omwille van Allah!

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Schrijf-iets Bekijk reactie
    Was het maar zo simpel om iemand te ontmoeten. Vaak maak ik hetzelfde mee met vrouwen die te veel kijken naar randzaken dan naar belangrijkere aspecten. Als het oog niet bevredigt wordt door het uiterlijk is er al geen interesse. Dan speelt cultuur, materialisme etcetc ook weer een rol.

    Niet elke vrouw is zo natuurlijk, maar maak het steeds vaker mee. Loyaliteit, eerlijkheid en een zuivere intentie lijkt niet meer mee te tellen. Of je bid, de koran leest en zo min mogelijk met haram zaken in contact komt, en het probeert te vermijden, ook niet.

    Zo heb ik ook de hoop opgegeven op 'goed geluk' en focus ik me op andere dingen.

    Maar sabr is the key to succes. Daar waar 10 deuren sluiten zal er 1 open gaan. Een goed persoon zal dan uit een onverwachte hoek komen. Vaak zien mensen deze persoon maar hechten ze er geen waarde aan en kiezen ze eerder voor hun lust of greedyness dan voor het hele plaatje door er een ring om te doen.

    Ghair insha'Allah. Moge Allah jullie allen een vrome huwelijkspartner schenken met een goed akhlaaq, sterke imaan en standvastigheid in zijn/haar deen. Gun het jullie allemaal met liefde omwille van Allah!
    Het is heel simpel, je moet er alleen voor openstaan.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Sommige vrouwen klagen over dat ze single zijn, maar sluiten tegelijkertijd alle deuren tot het krijgen van een partner. Vraag jezelf eerst af wat je wilt en hoe jij daarin kunt bijdragen. Pas als je kunt concluderen dat jij zelf geen aandeel hebt in jouw toestand kun je klagen.

  5. #125
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door Toevalstreffer Bekijk reactie
    Sommige vrouwen klagen over dat ze single zijn, maar sluiten tegelijkertijd alle deuren tot het krijgen van een partner. Vraag jezelf eerst af wat je wilt en hoe jij daarin kunt bijdragen. Pas als je kunt concluderen dat jij zelf geen aandeel hebt in jouw toestand kun je klagen.
    Das beetje waar.

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Hahaha ja, ik heb jullie wel door.

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    1.831
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    De vrouwen die serieus zijn hebben ook een studie afgerond, waren bezig met andere dingen dan een man volgen of zoeken, misschien. Ik dacht echt na mijn studie komt er vanzelf wel iemand en dat was ook zo maar daarna was het ook gelijk klaar. De wereld is opgedroogd. Ze zullen er vast zijn maar er zijn ook standaard eisen die ik heb. Niets geks overigens maar goed..
    Ik lees dit zovaak, waarom wordt dat gezien als legitieme reden?

    Ik ken genoeg broeders die naast school ook nog werkte en bezig waren met het treffen van een vrouw of danwel een relatie onderhouden met eentje?
    ...

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    1.831
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door Toevalstreffer Bekijk reactie
    Sommige vrouwen klagen over dat ze single zijn, maar sluiten tegelijkertijd alle deuren tot het krijgen van een partner. Vraag jezelf eerst af wat je wilt en hoe jij daarin kunt bijdragen. Pas als je kunt concluderen dat jij zelf geen aandeel hebt in jouw toestand kun je klagen.
    Veel dames hebben bindingsangst maar ontkennen het. Ze weigeren ook professioneel hulp te zoeken ewa dan krijg je gevalletjes die iedere man weigeren en klagen dat ze single zijn. Pm ze nu met je karakterbeschrijving en ze negeren het keihard.
    ...

  9. #129
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door sowieso888 Bekijk reactie
    Veel dames hebben bindingsangst maar ontkennen het. Ze weigeren ook professioneel hulp te zoeken ewa dan krijg je gevalletjes die iedere man weigeren en klagen dat ze single zijn. Pm ze nu met je karakterbeschrijving en ze negeren het keihard.
    Vandaag de dag word je genoodzaakt om selectief te zijn. Er is met alle respect veel uitschot op de markt.

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    1.831
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Vandaag de dag word je genoodzaakt om selectief te zijn. Er is met alle respect veel uitschot op de markt.
    Sis,

    Het is altijd al zo geweest
    Al sinds de tijd voor christus!

    En inderdaad selectief zijn met wat je accepteert maar er is dan nog steeds aanbod.

    Mannen zoeken is net als kleren zoeken op zalando. Hoe meer je de selectie verfijnt hoe lastiger het wordt om ietd leuks te vinden en soms moet je wachten op nieuwe collectie

    Een ding kan ik je wel zeggen. Ze zijn er wel!
    ...

  11. #131
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door sowieso888 Bekijk reactie
    Sis,

    Het is altijd al zo geweest
    Al sinds de tijd voor christus!

    En inderdaad selectief zijn met wat je accepteert maar er is dan nog steeds aanbod.

    Mannen zoeken is net als kleren zoeken op zalando. Hoe meer je de selectie verfijnt hoe lastiger het wordt om ietd leuks te vinden en soms moet je wachten op nieuwe collectie

    Een ding kan ik je wel zeggen. Ze zijn er wel!
    Bro,

    Ik geloof ook zeker dat er nog goede mannen tussen zitten, maar ik denk dat ze ver in de minderheid zijn. Dat maakt het iets lastiger allemaal. Plus ik ben niet iemand, die daar actief naar op zoek gaat. En gozers die je benaderen zijn meestal geen mannen waarbij ik denk "oh ik kan echt naar jou opkijken". Ik heb dat gewoon nodig bij een man. Een man die ik kan respecteren en dat soort mannen die zijn er tegenwoordig niet meer. Ze houden zich voornamelijk bezig met zaken die totaal niet relevant zijn in het leven. 90% zit waarschijnlijk op Tinder met als doel makkelijke prooi te kunnen scoren. Sorry, maar dat vind ik echt walgelijk. Ik blijf liever alleen dan te moeten eindigen met een vunzigerd waar ik totaal geen respect voor kan opbrengen.

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    True, moet je ook blijven doen. Alleen uitschot heb je in beide kampen tegenwoordig. Het probleem bij het selectief zijn en filters gebruiken is dat je op een gegeven moment iedereen gaat aanzien voor mogelijk uitschot en dan bij op voorhand al niemand meer een kans geeft, ook niet die oprechte gast die zijn best voor je doet en zijn trots inslikt voor jou.

  13. #133
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door Toevalstreffer Bekijk reactie
    True, moet je ook blijven doen. Alleen uitschot heb je in beide kampen tegenwoordig. Het probleem bij het selectief zijn en filters gebruiken is dat je op een gegeven moment iedereen gaat aanzien voor mogelijk uitschot en dan bij op voorhand al niemand meer een kans geeft, ook niet die oprechte gast die zijn best voor je doet en zijn trots inslikt voor jou.
    Exact, dat is wat ik nu al heb. Ik heb de hoop op een goede man opgegeven. Bespaart mij heel wat zorgen. En mocht er toch een goede man langskomen, dan is dat alleen maar mooi meegenomen toch. Geen verwachtingen, geen teleurstellingen is mijn mantra. En in the mean time heb je zoveel mooie dingen om voor te leven. Als ik kijk naar de meeste huwelijken van anno 2019, dan heb ik niet echt het idee dat ik wat mis ofzo. Het enige waar ik wel van zou balen, dat is het hebben van kinderen. Ik ben gek op kinderen. Ik ben echt benieuwd naar een mini Eufje.

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Exact, dat is wat ik nu al heb. Ik heb de hoop op een goede man opgegeven. Bespaart mij heel wat zorgen. En mocht er toch een goede man langskomen, dan is dat alleen maar mooi meegenomen toch. Geen verwachtingen, geen teleurstellingen is mijn mantra. En in the mean time heb je zoveel mooie dingen om voor te leven. Als ik kijk naar de meeste huwelijken van anno 2019, dan heb ik niet echt het idee dat ik wat mis ofzo. Het enige waar ik wel van zou balen, dat is het hebben van kinderen. Ik ben gek op kinderen. Ik ben echt benieuwd naar een mini Eufje.
    Hahahah denk dat je het pas op een latere leeftijd gaat missen. Dan wil je toch een levensgezel en een gezin om je heen.

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door sowieso888 Bekijk reactie
    Ik lees dit zovaak, waarom wordt dat gezien als legitieme reden?

    Ik ken genoeg broeders die naast school ook nog werkte en bezig waren met het treffen van een vrouw of danwel een relatie onderhouden met eentje?
    Ik wilde niet een relatie onderhouden met het gevaar dat je dan van alles gaat doen samen. Dat is gewoon wat ik halal wilde houden. Iederwen staat daar anders in maar dat was voor mij een reden om niet ozmaar relaties aan te gaan. Laten we wel zijn..er is niemand die het niet probeert..
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.