MVC Lid

Reacties
    148
    10-11-2012

Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Exact, dat is wat ik nu al heb. Ik heb de hoop op een goede man opgegeven. Bespaart mij heel wat zorgen. En mocht er toch een goede man langskomen, dan is dat alleen maar mooi meegenomen toch. Geen verwachtingen, geen teleurstellingen is mijn mantra. En in the mean time heb je zoveel mooie dingen om voor te leven. Als ik kijk naar de meeste huwelijken van anno 2019, dan heb ik niet echt het idee dat ik wat mis ofzo. Het enige waar ik wel van zou balen, dat is het hebben van kinderen. Ik ben gek op kinderen. Ik ben echt benieuwd naar een mini Eufje.
    Hahahah denk dat je het pas op een latere leeftijd gaat missen. Dan wil je toch een levensgezel en een gezin om je heen.

MVC Lid

Reacties
    8.383
    21-12-2008

Citaat Geplaatst door sowieso888 Bekijk reactie
    Ik lees dit zovaak, waarom wordt dat gezien als legitieme reden?

Ik ken genoeg broeders die naast school ook nog werkte en bezig waren met het treffen van een vrouw of danwel een relatie onderhouden met eentje?
    Ik wilde niet een relatie onderhouden met het gevaar dat je dan van alles gaat doen samen. Dat is gewoon wat ik halal wilde houden. Iederwen staat daar anders in maar dat was voor mij een reden om niet ozmaar relaties aan te gaan. Laten we wel zijn..er is niemand die het niet probeert..
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

Dear mama

Reacties
    3.773
    05-03-2013

Citaat Geplaatst door Toevalstreffer Bekijk reactie
    Hahahah denk dat je het pas op een latere leeftijd gaat missen. Dan wil je toch een levensgezel en een gezin om je heen.
    Wat is een latere leeftijd? Het is niet dat ik nu geen levensgezel mis of wat dan ook. Iedereen heeft daar behoefte aan. Het is dat ik er op vooruit wil gaan. Zo'n man moet een toevoeging zijn in mijn leven, anders heeft het toch geen zin?

MVC Lid

Reacties
    148
    10-11-2012

Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Wat is een latere leeftijd? Het is niet dat ik nu geen levensgezel mis of wat dan ook. Iedereen heeft daar behoefte aan. Het is dat ik er op vooruit wil gaan. Zo'n man moet een toevoeging zijn in mijn leven, anders heeft het toch geen zin?

Hahah dat is waar. Iemand moet geen kiezel in je schoen zijn.

MVC Lid

Reacties
    48
    19-12-2018

Citaat Geplaatst door Mooihart Bekijk reactie
    Focus je niet op ik wil niet alleen zijn maar op ik wil en zal de juiste man treffen. Volgens mij heb je nog niet alles op orde anders had je m aangetrokken. Gaat automatisch.
    Aah kijk, een Marokkaan die kennis heeft van een universele wet...

Zie je niet vaak. Mensen denken als ze zich concentreren op hetgeen wat ze niet willen dit niet in hun leven zal komen. Maar het is juist hetgeen waar je je op concentreert en je er een gevoel aan hangt en dat lang genoeg uitzend je dit in je leven aantrekt.

MVC Lid

Reacties
    48
    19-12-2018

Citaat Geplaatst door jasmintange Bekijk reactie
    Ik denk dat der geen mannen Zijn in deze tijd
    Citaat Geplaatst door jasmintange Bekijk reactie
    mannen bestaan niet
    Je kan Allah altijd vragen en Hij zal altijd antwoorden.

Jouw realiteit: "Mannen bestaan niet en je zal altijd mannen aantrekken die geen man zijn wat dat ook mag betekenen."

MVC Lid

Reacties
    48
    19-12-2018

Ik wil niet + gevoel = je krijgt meer van wat je niet wilt

Ik heb + gevoel = je krijgt meer van wat je hebt

MVC Lid

Reacties
    2.134
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie

Ik wil + dua is krachtiger.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

MVC Lid

Reacties
    2.030
    29-10-2006

Ik ook niet. Heb een maatje nodig. Dan zou hij nu naar de shop kunnen gaan om drinken te halen

MVC Lid

Reacties
    114
    16-11-2016

ja dus

MVC Lid

Reacties
    114
    16-11-2016

moeilijk tegen woordig manne in deze tijd Zijn er weinig

MVC Lid

Reacties
    4
    27-12-2018

Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie

Dat dus stukje law of attraction toepassen

MVC Lid

Reacties
    11
    20-08-2017

Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Heel slim om een topic te openen met informatie over hoog libido en single zijn zodat er straks een bom ontploft in je inbox.
    Marokkaanse mannen moet je deze dingen niet uitleggen of toevertrouwen, bespreek dit met een vertrouwd persoon.

En trouwen kan heel makkelijk zijn, maar jullie denken te moeilijk.
    Marokkaanse mannen van jouw leeftijd (28) hebben nu de tijd van hun leven in shisha barren, nl’se wijven om zich heen, elke dag andere bedpartners, spenden money aan onzin en deze vrouwen lopen te stressen dat niemand serieus is?
    Ja duuuuh, als je alleen kan kiezen uit een mand vol gra en droge poep ga je daar nooit diamant uit kunnen halen.

Als jullie slim zijn, je woont in Nederland. Hebt een EU paspoort, geld, studie op zak jij kan een kwaliteit man kiezen die jij maar wilt! Ook nog eens knap met een mooi gezicht en met manieren, adab, geloof en hardwerkend.
    Maar daarvoor moet je niet in Nederland zijn.
    Jullie hebben alles en alsnog kiezen jullie een 10 jaar oudere lelijke man uit NL die jou onderdrukt en een vies verleden heeft gehad.
    Marokko is de toekomst. Hardwerkende mannen die een vrouw op handen en voeten dragen.
    Op handen en voeten draagt zolang die niet zn eigen paspoort heeft... zodra dat wel heg geval is komt vaak de ware aard naar boven helaas.

MVC Lid

Reacties
    8.383
    21-12-2008

Citaat Geplaatst door hartje_vangoud Bekijk reactie
    Op handen en voeten draagt zolang die niet zn eigen paspoort heeft... zodra dat wel heg geval is komt vaak de ware aard naar boven helaas.
    Maar dat is ook niet altijd zo. Marokkaanse mannen uit Marokko hebben nog wel respect. En dan heb ik het niet over de jongens op straat zonder scholing, etc.

Niet iedereen is uit op je paspoort. Je hebt als het goed is genoeg mensenkennis om daar doorheen te prikken.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

MVC Lid

Reacties
    11
    20-08-2017

Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Maar dat is ook niet altijd zo. Marokkaanse mannen uit Marokko hebben nog wel respect. En dan heb ik het niet over de jongens op straat zonder scholing, etc.

Niet iedereen is uit op je paspoort. Je hebt als het goed is genoeg mensenkennis om daar doorheen te prikken.

Het gaat niet om respect...
    Ik heb het twee gevallen van nabij gemaakt dus ik weet waar ik het over heb. Op papier voortreffelijk maar na een aantal jaar kunnen mensen behoorlijk veranderen. Niet iedere man van daar zal zo zijn, dat ben ik met je eens. Maar goed... life is about risks maybe.

Stap nu over!