1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Juist. Dit “probleem” doet zich onder veel jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf voor. Er lijkt ergens een mismatch te zijn ontstaan, ik weet niet waar het precies mis is gegaan. Ik heb dat gevoel wat jij nu hebt wel los weten te laten. Ik laat het gewoon op me af komen. Er zijn genoeg andere mooie dingen om voor te leven. Ik heb wel besloten om er vanaf nu voor open te staan, hetgeen wat ik hiervoor nooit echt had.
    De vrouwen die serieus zijn hebben ook een studie afgerond, waren bezig met andere dingen dan een man volgen of zoeken, misschien. Ik dacht echt na mijn studie komt er vanzelf wel iemand en dat was ook zo maar daarna was het ook gelijk klaar. De wereld is opgedroogd. Ze zullen er vast zijn maar er zijn ook standaard eisen die ik heb. Niets geks overigens maar goed..
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  2. #17
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    ik heb nooit echt een gevoel van drang gehad tot nu toe. Ik heb het altijd heel netjes gehouden. Ik deed niet aan relaties omdat ik wist waar ze naar toe konden leiden en gezien mijn libido, vond ik het nooit een goed idee om mezelf in die positie te zetten. De angst om mijn belofte naar mezelf en naar mijn God te verbreken. Het was en is nog steeds een lange lijdensweg. Toen ik mijn eerste relatie kreeg, was dat er niet een met heel veel contact, we hadden een lange afstandsrelatie en hij had me op onze tweede date al ten huwelijk gevraagd ( wel nadat ik 10 jaar verliefd op hem ben geweest en hij waarschijnlijkook op mij). Helaas ging het niet door, er gebeurde van alles in onze levens en uiteindelijk heeft de mektab gesproken.

    Het heeft me lang gekost om eroverheen te komen maar het lukte me aardig omdat ik een buitengewoon sterke vrouw ben, al zeg ik het zelf. Ik heb drie jaar lang stilgezeten wat betreft enige Sabab doen om iemand tegen te komen, ik was depressief en ik werkte aan mezelf, omdat ik het gewoon zwaar te verduren heb gehad in die periode. Ergens halverwege 2018 begon het toch te kriebelen op mijn 28ste en besloot ik toch maar wat te gaan drinken met een aantal mannen met het oog op iemand serieus te leren kennen. Tot mijn verbazing kwam ik alleen mensen tegen die op een ding uit waren, een ding dat ik ze niet kon of eerder wilde geven. Het valt me op dat men toch is stil blijven staan. Je denkt dat mannen van een bepaalde leeftijd misschien eindelijk het licht hebben gezien en een normaal gezin willen stichten maar dat is gewoon niet zo.

    Deze gewaarwording maakt me bang, ik ben nu op een leeftijd dat ik niet mezelf te oud vind maar dat ik wel vind dat ik te oud ben om mensen te leren kennen die het niet waard zijn en die nog niet zijn uitgespeeld. Hoe kan ik dat omdraaien?


    Nu vertel ik mijn verhaal hier op m.nl, want er loopt toch geen hond meer rond en ik kan het tenminste van me afschrijven.


    Salut
    Oprecht advies, je levensverhaal gaat niemand een moer aan. Denk jij werkelijk dat alle getrouwde mensen het volgens het boekje hebben gedaan?
    Niet jezelf verantwoorden richting l3abd.

    2e begin met zulke mannen een middelvinger te geven. Niet bang zijn, gewoon doen, dus zodra ie dirty begint te doen. Vinger en op de block.
    Je bent gek als je dat soort viezerikken nog probeert te begrijpen.

    3e ondanks dat het misschien niet altijd zo lijkt, er zijn nog heus goede mannen..tis kwestie van het kaf van het koren scheiden.

    Moge Allah jullie allen voorzien van een rechtvaardige partner.

  3. #18
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Heel slim om een topic te openen met informatie over hoog libido en single zijn zodat er straks een bom ontploft in je inbox.
    Marokkaanse mannen moet je deze dingen niet uitleggen of toevertrouwen, bespreek dit met een vertrouwd persoon.

    En trouwen kan heel makkelijk zijn, maar jullie denken te moeilijk.
    Marokkaanse mannen van jouw leeftijd (28) hebben nu de tijd van hun leven in shisha barren, nl’se wijven om zich heen, elke dag andere bedpartners, spenden money aan onzin en deze vrouwen lopen te stressen dat niemand serieus is?
    Ja duuuuh, als je alleen kan kiezen uit een mand vol gra en droge poep ga je daar nooit diamant uit kunnen halen.

    Als jullie slim zijn, je woont in Nederland. Hebt een EU paspoort, geld, studie op zak jij kan een kwaliteit man kiezen die jij maar wilt! Ook nog eens knap met een mooi gezicht en met manieren, adab, geloof en hardwerkend.
    Maar daarvoor moet je niet in Nederland zijn.
    Jullie hebben alles en alsnog kiezen jullie een 10 jaar oudere lelijke man uit NL die jou onderdrukt en een vies verleden heeft gehad.
    Marokko is de toekomst. Hardwerkende mannen die een vrouw op handen en voeten dragen.

    Lol.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie
    Ik begrijp je en ik weet wat je doormaakt als vrouw die het zo wilt hebben.

    Maar ik ga je even iets anders schetsen.

    Mannen willen seks. Daar denken ze fucking veel aan echt ziek veel.

    Seks is in 2018 gemakkelijk te krijgen. Echt fucking makkelijk. Het is niet net als 1960 waar je 1 vrouw ging daten en ging trouwen en je voor je 25e al een kind hebt.

    Het is kut je dit te vertellen maar...

    Feminisme fucked you.
    Ja maar daar ligt de valkuil. Seks is niet overal, het is er wel veel meer dan vroeger en dat is prima, to each their own. Ik snap alleen niet als het zo gangbaar is, waarom je dan nog steeds blijft snakken? waarom kom je mij er dan mee lastig vallen? Ik heb vaak gezegd, ik doe dat niet, maar men blijft plakken en hopen dat ze toch aan hun trekken komen. Ik maak mijn provider ziek met het aantal keer dat ik van nummer heb moeten wisselen.

    Ik snap dat feminisme mij heeft gefuckt maar dat zegt meer over de mannen dan de vrouwen. Ik geloof in gelijke rechten maar ik hoef ook niet te eindigen met iemand die je twee stoten geeft en een sigaretje gaat roken ( ik hoor dat de meeste Marokkaanse mannen niet echt hun best doen). Ik verwacht meer van met iemand samen zijn.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oprecht advies, je levensverhaal gaat niemand een moer aan. Denk jij werkelijk dat alle getrouwde mensen het volgens het boekje hebben gedaan?
    Niet jezelf verantwoorden richting l3abd.

    2e begin met zulke mannen een middelvinger te geven. Niet bang zijn, gewoon doen, dus zodra ie dirty begint te doen. Vinger en op de block.
    Je bent gek als je dat soort viezerikken nog probeert te begrijpen.

    3e ondanks dat het misschien niet altijd zo lijkt, er zijn nog heus goede mannen..tis kwestie van het kaf van het koren scheiden.

    Moge Allah jullie allen voorzien van een rechtvaardige partner.
    Ooit dacht ik dat oprecht. Ik ben niet schijnheilig, ik vind dat ik daar geen reden toe heb maar ik ben ook niet tussen de Marokkanen opgegroeid en ik merk nu pas hoe slecht dat is geweest voor mijn ontwikkeling haha. Wat anderen doen kan me geen reet schelen. Wil je wat doen voor je huwelijk moet je dat zeker doen, het zijn niet mijn gaten en niet mijn dunub. Klink ik daardoor saai en preuts? Ook prima..maar dit was gewoon even een momentje van het ventileren, ik verwacht niet dat jullie een probleem gaan oplossen waar pakweg 40% van de Marokkaanse vrouw mee strugglet.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Allahouma amen
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    63
    16-12-2018

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Nou maar je bent er wel om te lezen gelukkig!
    Ik ruik frustratie

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Tegenwoordig trouwt men pas op zijn 40e.

    Dont worry ladies.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Allahouma amen

    Begin eerst maar met je vieze ava te veranderen.


    Schaam je.!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Waar zijn vrouwen precies op uit? Enlighten us!
    Ik denk een man die ze veiligheid, geborgenheid, commitment geeft. Al die shizzle.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Ik wil je wel leren kennen oma, no guarantees tho. Ik ben een moeilijke.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door marruecos87 Bekijk reactie
    Ik wil je wel leren kennen oma, no guarantees tho. Ik ben een moeilijke.
    Ben ook niet per se makkelijk wanna talk about it?
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  13. #28
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Citaat Geplaatst door Speedmaster Bekijk reactie
    Ik denk een man die ze veiligheid, geborgenheid, commitment geeft. Al die shizzle.
    Da’s alleen maar mooi toch?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Da’s alleen maar mooi toch?
    Dat is zeker mooi. Om een of andere reden ben ik bang voor die verantwoordelijkheid.


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Da’s alleen maar mooi toch?
    Net als dat seks voor mannen mooi is.