1. #91
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door Mouta Bekijk reactie
    smoesjes

    was het jouw mol die "ik ben de mol" op die jenga cadeau shit schreef
    Die ja. Merel begin ik na deze aflevering veel minder te verdenken.

    Ze stond eerst op het goede balkon en zegt dat ook nog,"Ik sta op het goede balkon". Vervolgens switcht ze last minute naar het verkeerde balkon op de verdieping erboven. Waarom zou ze (als mol) zichzelf onnodig verdacht maken door naar een verkeerd balkon te gaan, drie anderen stonden al verkeerd, dus opdracht was al mislukt. Ik denk zelf om te pijlen of haar mol er wat van ging zeggen. De enige die wist dat ze verkeerd stond was Rick Paul. Er stond op zijn bordje dat Niels en Merel niet op die verdieping horen en hij heeft er helemaal niks van gezegd. Hij zat nog rustig te praten met Niels op het balkon naast hem. Merel wist ook dat ze niet op die verdieping hoorde, want ze is ook op het balkon van Rick Paul geweest. Denk dus echt dat ze zat te pijlen of hij er wat van zou zeggen.

    Ik zit voorlopig nog in de RP tunnel.


  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    245
    24-11-2018

    Robert is 1000% niet de mol. Let op Robert op het moment dat Evelien een rood scherm krijgt (55:29), je ziet dat Robert blij is omdat ie beseft dat hij door is, hij wil het vieren, hij kijkt nog naar Sinan , maar dan beseft ie ineens “o, ik moet medelijden tonen”.

    Een mol zou wanneer die nog niet zijn scherm gezien zou hebben, DIRECT doen alsof het zielig is dan iemand eruit is, en niet eerst blij zijn dat die zelf door is.
    Wanneer wij er zijn, is de dood er niet. Wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

  3. #93
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Ik ben echt trots op mezelf dat ik alsnog vol op Robert ging. Miauw.

    Oke, ik moet nog wel even verwerken wat er vandaag is gebeurd. Morgen ga ik eens nadenken wie er gemold hebben. Evelien is er wel zuur uitgegaan, maar zulke mensen kan je maar beter kwijt zijn. Heeft er überhaupt iemand in het land haar verdacht?
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  4. #94
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Ze werd landelijk als het goed is het meest verdacht. Wel mega zuur idd.


  5. #95
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Rick-Paul heeft die joker gestolen toch? En Nielson wist er ook van af.. Maar in de vorige aflevering had RP het met een vrouw over het stelen van die jokers.. Was dat Merel of Sarah?

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    245
    24-11-2018

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Rick-Paul heeft die joker gestolen toch? En Nielson wist er ook van af.. Maar in de vorige aflevering had RP het met een vrouw over het stelen van die jokers.. Was dat Merel of Sarah?
    Er werd duidelijk gezegd dat Nielson de joker had gestolen, hij zei nog dat het hem pijn deed toen hij de tranen in dr ogen. Nielson had zijn joker opengebroken en vervolgens die van Evelien gestolen(omgeruild), je zag ook dat hij de joker had ingezet terwijl hij m al had opengebroken.
    Wanneer wij er zijn, is de dood er niet. Wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

  7. #97

  8. #98
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door Mouta Bekijk reactie
    je kan hetzelfde zeggen over rick paul, hij neemt een fucking groot risico door niels en merel niet te vertellen dat ze verkeerd staan en achteraf wist ie zich ook geen houding te geven met z'n "ik stond naast jamie" bullshit.., waarom zou hij zich als mol onnodig verdacht maken?
    sarah was ook zwaar aan het testen

    en merel kan je op zich wel verklaren want als zij de mol is dan wist ze dus al dat ze die opdracht hadden verloren (dus ze had gwn kunnen blijven staan), maar als ze kandidaat is weet ze dat natuurlijk niet en switcht ze naar een verkeerd balkon om zichzelf verdacht te maken (maar iedereen weet al dat zij niet de oorzaak van de mislukking is dus ze gaan haar minder verdenken juist door die rare actie)

    maar sinan begint me ook te irriteren man, zehma snel balkon gevonden (terwijl ie nooit iets kan) en daarna hellemal niks meer doen en alleen maar observeren.. als mol is dat toch perfect dan kan je last minute switchen als iedereen toch op het juiste balkon blijkt te staan of chaos creëren als hij ziet dat ze het goed doen
    Tis een groot risico, maar zo vaak hebben mollen in het verleden zo een groot risico genomen. :P

    Zowel RP, Jamie, Niels en Merel kwamen verdacht over bij die confrontatie, maar ik snap niet hoe je Merel haar actie kan verklaren. Tenzij ze een kandidaat is.

    Sinan doet inderdaad verdachte dingen. Hij is nog de enige (naast RP) die ik niet kan uitsluiten als mol.


  9. #99

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Shit, een van mijn mollen kwijt..nu merel nog over. Hoop wel dat zij het is maar begin wel te twijfelen. ze doet te veel haar best om als mol over te komen. Tegelijkertijd is dat bij meerdere zo.

    Denk sowieso niet dat het Nielson is. Het feit dat hij iemand zo naait terwijl hij zelf in nooit naar huis kan gaan zorgt ervoor dat ik dat nu 'zeker' weet.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  11. #101

  12. #102
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Jamie of Sarah.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Leggo!
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Heb ingezet op Merel maar heb nu sterk het idee dat zij de Mol niet is oeps..

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Merel is nog steeds een strong contender. Ik wil daar wel Jamie aan toevoegen na vandaag. Jesus wat een gekloot. Plus hij spreekt als enige Spaans en hij deed op ene gegeven moment alsof ie dat vrouwtje niet verstond en hij was captain maar het wilde maar niet vlotten. Daarbij ging ie ook nog zeuren dat Sarah en RP zijn schilderij hadden meegenomen..dunno..fishy.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.