1. #31
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Faka Cowabunga, jij bent hier echt niet weg te pesten hè. Ik wist wel dat je naar traditie toe terug zou keren voor WIDM, zat er nog aan te denken om een reactie te plaatsen van ‘COWABUNGA incoming.’

    Nielson is de Mol, bij die kistopdracht was hij de eerste die zijn mond open deed en zei van laten we met zijn allen langs 1 kant alle kisten naar boven hijsen = tijdverspilling. Terwijl de groep voorstelde om in 2 teams langs beide kanten de kisten naar boven te hijsen. En na die opdracht toen Rik ze vertelde dat ze moesten kiezen voor vrijstelling of voor 2500 euro om zogezegd de pot goed te spekken, stelde hij voor om voor dat geldbedrag te kiezen. De mol stoot sowieso altijd door naar de volgende aflevering dus hij is sowieso al vrijgesteld.
    It's tradition. Met wie moet ik anders al die nietszeggende moltheorieën bespreken.

    De mol heeft juist baat bij het slagen van die kistenopdracht!!!!!

    Ik hoop echt niet dat er weer zo een opdracht komt waar je al het geld in de pot kan kwijt spelen. Is gewoon oneerlijk.
    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Leek me meer ongemak en lompheid op dat moment bij die twee.

    Ik heb niks ontvangen
    Ja ik had eerst per ongeluk je reactie met daarin mijn gebruikersnaam gemeld bij een mod. Moet wennen aan m.nl op mobiel. Nu is het wel gelukt.


  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    176
    29-11-2014

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Kan alleen via uitnodiging, is je naam nog steeds Benno77 dan doe ik je erin

    Benno77

    qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq qqqqqqqqqqqqq :tranen:

  3. #33
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    De eerste aflevering herzien. Rick Paul doet mega verdacht in de laatste opdracht. Zaait veel verwarring, houdt voortdurend porto bezet, probeert Sinan mee te sturen met Nikkie (verkeerde trio). Hij haalt wel als enig trio met Nikkie en Niels geld op. Misschien een mislukte molstreek? Zou zomaar weer eens een man kunnen zijn dit jaar. Vanavond extra letten op hem.


  4. #34
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Welke 4 kregen hun scherm niet te zien

  5. #35
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mouta Bekijk reactie
    100 punte achterstand geen stress jij gaat toch spreide tot de laatste aflevering

    vogel is de mol, citeer die shit
    Geciteerd

    Oke vanaf nu inzetten op maar 1 persoon he, wie was vorig jaar degene die steeds spreide flikker
    Citaat Geplaatst door COWABUNGA Bekijk reactie


    Ja ik had eerst per ongeluk je reactie met daarin mijn gebruikersnaam gemeld bij een mod. Moet wennen aan m.nl op mobiel. Nu is het wel gelukt.
    Je zit erin. Wij hebben als regel dat je maar op 1 persoon mag inzetten. Alles of niets
    Citaat Geplaatst door BoerAad Bekijk reactie
    Benno77

    qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq qqqqqqqqqqqqq :tranen:
    Maak account dan

  6. #36
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    WiseGuy en de rest die nog niet in de poule zitten, doe mee dan

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Niels kan het niet zijn, zou te makkelijk zijn.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Geciteerd

    Oke vanaf nu inzetten op maar 1 persoon he, wie was vorig jaar degene die steeds spreide flikker

    Je zit erin. Wij hebben als regel dat je maar op 1 persoon mag inzetten. Alles of niets

    Maak account dan
    Wat?! Niet spreiden?! Serieus?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Ik kan niet inzetten?? Raar..

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Stupid ben gewoon te laat..

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Pfff dacht zoals eerste aflevering dat ik gedurende uitzending kon inzetten

  12. #42
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    DIE JOKERS, OMGGGG. Vet, vet, vettttt! HAHAHA, SINAN. "Ik had spijt." Sharraaaaap.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  13. #43
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Shiiiiiiit, gelukkig heb ik last minute gespreid. Had wel veel punten op haar. WEL LEUK!
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Omggggg als ik had kunnen inzetten was ik nu al mijn punten kwijt haha Evi is eruit en ik was voornemens om op haar in te zetten

  15. #45
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Oohhh, overheen gelezen. Ligt ost er al uit?
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.