1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door COWABUNGA Bekijk reactie
    Agh, hij doet z'n best, maar mis wel een beetje dat cynische toontje van Art.

    Dus. Na de eerste aflevering vallen voor mij, Nikki, Evi en Nielson sowieso af.

    Ik neig heel erg naar Merel en Evelien. Beide best verdachte dingen gedaan.
    Omg, cowaaaaaa!!!
    ~

  2. #17
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door COWABUNGA Bekijk reactie
    Agh, hij doet z'n best, maar mis wel een beetje dat cynische toontje van Art.

    Dus. Na de eerste aflevering vallen voor mij, Nikki, Evi en Nielson sowieso af.

    Ik neig heel erg naar Merel en Evelien. Beiden best verdachte dingen gedaan.
    Evi is een bizar goede leugenaar. Ze was een paar weken terug in een programma en kon spontaan heel goed liegen. Bij mij staat ze echt hoog in het lijstje.

    Merel en Evelien verdenk ik nog niet.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    245
    24-11-2018

    Widm gister kijkcijferrecord met 2,98miljoen kijkers.
    En nikkie is de mol.
    Wanneer wij er zijn, is de dood er niet. Wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

  4. #19
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Omg, cowaaaaaa!!!
    Queretaroooo, long time no see.
    Citaat Geplaatst door Karlito. Bekijk reactie
    Je leeft nog


    Klopt, in zo een programma heb je dat wel nodig. Nu is het meer een nieuwslezer.
    Hij moet er denk ik nog even inkomen.
    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Evi is een bizar goede leugenaar. Ze was een paar weken terug in een programma en kon spontaan heel goed liegen. Bij mij staat ze echt hoog in het lijstje.

    Merel en Evelien verdenk ik nog niet.
    Echt??? Ik vind Evi juist zo overdreven mollen, dat ik haar gewoon niet kan verdenken. Of nou ja, misschien is dat ook een tactiek.

    Ik denk dat we in deze aflevering sowieso de mol nog niet veel hebben zien doen. De enige opdracht waar de mol zou kunnen hebben gemold is de laatste opdracht, maar daar ging iedereen de mist in.

    Evelien had in de laatste opdracht wel de beste positie om te mollen. Ze zat helemaal achteraan en kon als enige de tijd zien. Volgens mij zei ze ook over de porto dat Evi de brieven kon pakken, maar daar ging wat mis. Evi hoorde het niet. Of dat is mis gegaan bij Evi of Evelien heeft het niet goed overgebracht. Ik ben nu alleen even vergeten of we de stem van Evelien via de porto hoorden of niet.

    En Merel. Titel sluit vind ik het beste bij haar aan, omdat ze Evi op sleeptouw nam met die kistjes in de rivier. Ze had toen een hele tactiek bedacht, zodat ze minder last van hun handen zouden krijgen door het slepen van het touw. Vond het ook verdacht dat ze bij de eerste stemronde voor de vrijstellingen ging en tweede stemronde voor het geld. Ze stak toen ook als laatst haar vinger op. Als zij de mol is, doet ze dat om zo min mogelijk verdacht te worden. Ze ziet toch dat er niet genoeg stemmen zijn voor het geld, dus kan ze net zo goed kandidaats overkomen door voor het geld te gaan.

    Zo leuk om te doen dit.


  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vertrouw Merel en die blonde niet, die Vlaamse is bloedirritant. Maar het moet dit jaar echt weer een keer een vrouw zijn.

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Gooi jullie naam waarmee jullie spelen in de app hier of in mijn hoekje dan voeg ik in de poule

  7. #22
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door COWABUNGA Bekijk reactie

    Echt??? Ik vind Evi juist zo overdreven mollen, dat ik haar gewoon niet kan verdenken. Of nou ja, misschien is dat ook een tactiek.

    Ik denk dat we in deze aflevering sowieso de mol nog niet veel hebben zien doen. De enige opdracht waar de mol zou kunnen hebben gemold is de laatste opdracht, maar daar ging iedereen de mist in.

    Evelien had in de laatste opdracht wel de beste positie om te mollen. Ze zat helemaal achteraan en kon als enige de tijd zien. Volgens mij zei ze ook over de porto dat Evi de brieven kon pakken, maar daar ging wat mis. Evi hoorde het niet. Of dat is mis gegaan bij Evi of Evelien heeft het niet goed overgebracht. Ik ben nu alleen even vergeten of we de stem van Evelien via de porto hoorden of niet.

    En Merel. Titel sluit vind ik het beste bij haar aan, omdat ze Evi op sleeptouw nam met die kistjes in de rivier. Ze had toen een hele tactiek bedacht, zodat ze minder last van hun handen zouden krijgen door het slepen van het touw. Vond het ook verdacht dat ze bij de eerste stemronde voor de vrijstellingen ging en tweede stemronde voor het geld. Ze stak toen ook als laatst haar vinger op. Als zij de mol is, doet ze dat om zo min mogelijk verdacht te worden. Ze ziet toch dat er niet genoeg stemmen zijn voor het geld, dus kan ze net zo goed kandidaats overkomen door voor het geld te gaan.

    Zo leuk om te doen dit.
    Kan ook, haha. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze aflevering niet goed gezien heb, omdat ik niet alleen was.

    Merel vind ik juist zo'n persoon bij wie alles verdacht overkomt, maar die eigenlijk niets mollerigs (?) doet. Dat ze die kist in de eerste opdracht heeft laten gaat, zou alleen bewijzen dat ze de mol niet is. De mol wil namelijk niet dat er voor het geld gekozen gaat worden, maar voor de vrijstellingen. Er zullen meer mensen voor de vrijstellingen kiezen, als er ook meer kisten worden opgehaald.

    Het is weer begonnen, hoor.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Ik verdenk Merel en Evi. Beide hebben toch wel een beetje de groepsopdrachten gesaboteerd. Alhoewel dat van Merel wel een beetje TE opzichtig was, waardoor ik weer twijfel.

  9. #24
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Ik vertrouw Merel en die blonde niet, die Vlaamse is bloedirritant. Maar het moet dit jaar echt weer een keer een vrouw zijn.
    Eeder was er ook 4 jaar op rij een vrouw de mol. Dus het zou zomaar nog eens een man kunnen zijn. Sinan en Robert waren best verdacht bij de tweede opdracht.
    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Gooi jullie naam waarmee jullie spelen in de app hier of in mijn hoekje dan voeg ik in de poule
    Check hoekje
    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Kan ook, haha. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze aflevering niet goed gezien heb, omdat ik niet alleen was.

    Merel vind ik juist zo'n persoon bij wie alles verdacht overkomt, maar die eigenlijk niets mollerigs (?) doet. Dat ze die kist in de eerste opdracht heeft laten gaat, zou alleen bewijzen dat ze de mol niet is. De mol wil namelijk niet dat er voor het geld gekozen gaat worden, maar voor de vrijstellingen. Er zullen meer mensen voor de vrijstellingen kiezen, als er ook meer kisten worden opgehaald.

    Het is weer begonnen, hoor.
    Klopt de mol had meer baat bij het slagen van deze opdracht.

    Het was ook best een slimme tactiek he. Als het zou lukken, zou het touw veel minder schuren en zou het makkelijker zijn om de kistjes naar boven te halen alleen was de stroming best heftig.
    Maar goed de eerste aflevering, sowieso te weinig beeldmateriaal om op af te gaan.


  10. #25
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door Zohra00 Bekijk reactie
    Ik verdenk Merel en Evi. Beide hebben toch wel een beetje de groepsopdrachten gesaboteerd. Alhoewel dat van Merel wel een beetje TE opzichtig was, waardoor ik weer twijfel.
    Ze heeft idd wel een verdacht hoofd. Wat voor opzichtigs heeft ze gedaan tijdens de groepsopdrachten?


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door COWABUNGA Bekijk reactie
    Ze heeft idd wel een verdacht hoofd. Wat voor opzichtigs heeft ze gedaan tijdens de groepsopdrachten?
    Dat wat jij zei, het lossen van de kist. Dat zag er echt zo opzettelijk uit. Wat Evi betreft ook zij heeft idd een verdacht hoofd, maar zij heeft de 2e groepsopdracht ook wel goed gesaboteerd. Plots was ze weg aan het fietsen, alsof ze misschien toch wel wist wat de bedoeling was van de opdracht.. Hahaha oke word paranoia ben benieuwd naar de volgende aflevering

  12. #27
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Citaat Geplaatst door Zohra00 Bekijk reactie
    Dat wat jij zei, het lossen van de kist. Dat zag er echt zo opzettelijk uit. Wat Evi betreft ook zij heeft idd een verdacht hoofd, maar zij heeft de 2e groepsopdracht ook wel goed gesaboteerd. Plots was ze weg aan het fietsen, alsof ze misschien toch wel wist wat de bedoeling was van de opdracht.. Hahaha oke word paranoia ben benieuwd naar de volgende aflevering
    Haha oh nee, dan heb je me verkeerd begrepen. Daarmee bedoelde ik dus dat de titel op haar zou kunnen slaan, niet dat ze de opdracht aan het saboteren is. Zoals Pythagoras zei, hoe meer kistjes er gehesen worden, hoe groter de kans dat de kandidaten voor de vrijstellingen gaan ipv het geld. De mol wil dus dat er zoveel mogelijk kistjes worden gehesen. Daarom denk ik ook wel dat Merel haar best heeft gedaan (voor zoverre ze dat kon doen). #mereltunnel

    Ja ik ben ook mega benieuwd naar volgende week.


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Wie is de Mol 2019

    Citaat Geplaatst door COWABUNGA Bekijk reactie
    @Wiseguy Ik ken haar als presentatrice van expeditie. Toen de belgen nog meededen.

    Ik ben het citeren verleerd.
    Faka Cowabunga, jij bent hier echt niet weg te pesten hè. Ik wist wel dat je naar traditie toe terug zou keren voor WIDM, zat er nog aan te denken om een reactie te plaatsen van ‘COWABUNGA incoming.’

    Nielson is de Mol, bij die kistopdracht was hij de eerste die zijn mond open deed en zei van laten we met zijn allen langs 1 kant alle kisten naar boven hijsen = tijdverspilling. Terwijl de groep voorstelde om in 2 teams langs beide kanten de kisten naar boven te hijsen. En na die opdracht toen Rik ze vertelde dat ze moesten kiezen voor vrijstelling of voor 2500 euro om zogezegd de pot goed te spekken, stelde hij voor om voor dat geldbedrag te kiezen. De mol stoot sowieso altijd door naar de volgende aflevering dus hij is sowieso al vrijgesteld.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door COWABUNGA Bekijk reactie
    Eeder was er ook 4 jaar op rij een vrouw de mol. Dus het zou zomaar nog eens een man kunnen zijn. Sinan en Robert waren best verdacht bij de tweede opdracht.


    Check hoekje
    Leek me meer ongemak en lompheid op dat moment bij die twee.

    Ik heb niks ontvangen

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mouta Bekijk reactie
    kkhond ost waar is groep
    Kan alleen via uitnodiging, is je naam nog steeds Benno77 dan doe ik je erin