1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Wie is de Mol 2019

    Kandidaten: Evelien de Bruijn, Evi Hanssen, Jamie Trenité, Merel Westrik, Nielson, Nikkie de Jager, Rick Paul van Mulligen, Robèrt van Beckhoven, Sarah Chronis en Sinan Can.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  2. #2
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Dit jaar zijn er wel leuke kandidaten. Ik vind het echt fantastisch dat Robert meedoet! Ik hoop dat hij de Mol is.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Dit jaar zijn er wel leuke kandidaten. Ik vind het echt fantastisch dat Robert meedoet! Ik hoop dat hij de Mol is.
    Ik hoop dat Evi de Mol is maar ik denk dat Nielson de Mol is.


    Citaat Geplaatst door Karlito. Bekijk reactie
    Wanneer is de eerste aflevering?
    Vanavond om 20:30 uur op NPO 1.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    245
    24-11-2018

    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Ik hoop dat Evi de Mol is maar ik denk dat Nielson de Mol is.
    De mol is degene die voor de meeste kijkcijfers zorgt, vorig jaar wilden ze Jan versteegh er zolang mogelijk inhouden omdat de meeste hem kennen & hij ook n beetje grappig is. Ik denk dat het dit jaar Nikki is aangezien die wereldberoemd is, dus wanneer zij tot de finale blijft, heeft wie is de mol tot de finale kijkers van over de hele wereld.
    Wanneer wij er zijn, is de dood er niet. Wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ken alleen Nielson en Nikkie, en ben benieuwd hoe die nieuwe presentator het gaat doen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Ik ken alleen Nielson en Nikkie, en ben benieuwd hoe die nieuwe presentator het gaat doen
    Evi Hanssen ken je toch ook? Die is vaak te gast als tafeldame bij DWDD. Sinan Can is het voorbije jaar ook vaak op televisie gekomen met zijn docu’s en programma’s over Syrië en die hele regio.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WiseGuy07 Bekijk reactie
    Evi Hanssen ken je toch ook? Die is vaak te gast als tafeldame bij DWDD. Sinan Can is het voorbije jaar ook vaak op televisie gekomen met zijn docu’s en programma’s over Syrië en die hele regio.
    No man op naam herken ik ze echt niet, misschien als ik straks hun gezichten zie.

    We moeten weer dat spel spelen, hebben jullie al ingezet drerrie. Ik ga m nu downloaden

  8. #8
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Hoe is Rik de presentator? Ik dacht dat hij de mol was.


    Goeienavond iedereen. Ik kan me niet aanmelden op die rot app, iemand hetzelfde probleem?


  9. #9
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    @Wiseguy Ik ken haar als presentatrice van expeditie. Toen de belgen nog meededen.

    Ik ben het citeren verleerd.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door COWABUNGA Bekijk reactie
    Hoe is Rik de presentator? Ik dacht dat hij de mol was.


    Goeienavond iedereen. Ik kan me niet aanmelden op die rot app, iemand hetzelfde probleem?
    Ja had ik net ook. Nu wel in de app, maar kan niet inzetten. De app lijkt niet helemaal naar behoren te werken denk ik.

  11. #11
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Anyway, afgaande op alleen het wijzende standbeeld zet ik mijn punten in op Merel. Zal je net zien dat ze eruit gaat.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    181
    29-07-2018

    App doet het nu wel goed

  13. #13
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Nope. Nog steeds niet bij mij.


  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Bij mij doet ie ook raar, denk dat ie overbelast is

  15. #15
    Valar Morghulis

    Reacties
    1.457
    13-08-2011

    Agh, hij doet z'n best, maar mis wel een beetje dat cynische toontje van Art.

    Dus. Na de eerste aflevering vallen voor mij, Nikki, Evi en Nielson sowieso af.

    Ik neig heel erg naar Merel en Evelien. Beiden best verdachte dingen gedaan.