1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    meeren deel van islam landen mischien wel allen, hebben een vijfhoekige ster in hun vlag

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Ik steek beiden vlaggen in de fik
    als je een logo wilt dan ga je naar een buro die dat kan voor je maken dat geld ook voor alle vlaggen , maar zij bepalen niet hoe wat en waar

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Ik steek beiden vlaggen in de fik
    maar waarom maak je wel druk om marok vlag en niet die van berbers, ?

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    volgens mij zijn die vijf hoeken arkan al islam, zo wordt het uitgelegd

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Ik heb niks aan jouw ontkenning verhaal de symbolische feiten spreken voor zichzelf.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Kijk de ster op zijn voorhoofd ah naïeve volgelingen van Dajjal. Islam heeft nooit een ster gehad als symbool en zal nooit een ster nodig hebben als symbool.

    Jullie worden in de reet genomen en zeg nog zelfs dankje wel daarvoor.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    maar waarom maak je wel druk om marok vlag en niet die van berbers, ?
    Omdat de Marokkaanse vlag officieel symbool staat voor de land waar ik vandaan kom. Het is die Satanistische ster die op elke hoek trots staat te wapperen. Die gekleurde homo vlag wordt alleen gebruikt door azul homo's.

    Maar beiden vlaggen mogen de fik in. Marokko heeft groene vlag nodig in tijd van vrede en zwarte vlag in tijd van oorlog. Hooguit shahada op de vlag als ze dat willen. Maar liefst niet wat zulke belangrijke woorden mogen niet vies gemaakt worden.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    Omdat de Marokkaanse vlag officieel symbool staat voor de land waar ik vandaan kom. Het is die Satanistische ster die op elke hoek trots staat te wapperen. Die gekleurde homo vlag wordt alleen gebruikt door azul homo's.
    leg uit dat het satanistisch is

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018


  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    leg uit dat het satanistisch is
    hoebedoel je leg uit.

  11. #41
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    leg uit dat het satanistisch is
    الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ ۖ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا

    Al-Qur'an al-Majeed geeft al aan dat zij awliya shaitaan zijn, daar heb ik echt geen vlag voor nodig om tot die conclusie te komen

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    Ik ga dat hele boek niet lezen maar ik weet waar het over gaat. Christenen die denken dat Islam de anti christ is. Dat zijn kuffar die niet weten dat wij in Islam al gewaarschuwd zijn voor de valse messiah namelijk Dajjal. Dat wij de zegel der profeten hebben en daarom zullen ze insha Allah de waarheid zien als Isa vrede zij met hem zal terugkeren.

    Tot die tijd hebben we hun onzinnigheid niet nodig.
    Islam is 100% vrij van Satanisme. Maar cultuur is geïnfecteerd door satanisme die maan en ster is niet van Islam. Zo ja vind 1 bron uit de tijd van onze profeet waar de maan en/of ster werden gebruikt.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Je quote de verkeerde
    srry rwina haha

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door DeUtrechter Bekijk reactie
    hoebedoel je leg uit.
    hoe kom je op dat het stanistische vlag is, waar heb je het gelezen plaats bron

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    hoe kom je op dat het stanistische vlag is, waar heb je het gelezen plaats bron
    Ben je blind of wat