1. #1
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Visum aanvraag.

    Hoi dames,

    Een vraagje moet je perse de Nederlandse nationaliteit hebben om een visum te maken voor iemand uit marokkk? (Kort verblijf dus) iemand die hier het fijne vanaf weet?

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben geen dame maar je antwoord is

    Nee

    Verblijfsvegunning is voldoende ..Je moet wel werk hebben

  3. #3
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Ik ben geen dame maar je antwoord is

    Nee

    Verblijfsvegunning is voldoende ..Je moet wel werk hebben
    Oh meen je dat ik dacht dat je enkel met een nl nationaliteit een visum mocht maken. Maar bedankt!

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Met een verblijfsdocument kom je in aanmerking mits je inkomen uit arbeid hebt.

    Je kan een uitnodiging met of zonder garantieverklaring aanvragen. Als de persoon die je wil uitnodigen geen vermogen heeft. Die hij/zij kan aantonen bij de aanvraag voor de visum. Kun je beter voor de uitnodiging met garantieverklaring kiezen. Dan sta je haar/hem garant.

    Succes!
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...