1. #1
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Risicos van een Bastaardkind.!

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    De Marokkanen bedoel je? Ja dat klopt inderdaad.
    Dit is een Waargebeurd Verhaal:

    Een Vrouw van Marokkaanse komaf had in Marokko een Relatie met een Fransman. Ze werd Haram Zwanger van hem en kreeg een Zoontje. Na 2 Jaar gingen ze Uitelkaar.
    Toen haar Zoontje 20 Jaar werd wou hij Zijn vader weten of hij leeft. Zijn moeder Sprak nooit over Hem.

    Toen hij haar Vroeg waar is Mijn vader. Zei ze: Hij woont heel Ver weg. Hij wilt niets meer met ons te maken hebben.

    Haar zoontje zei oke. Hij ging zitten bij een plaatslijke Groenteboer. Is een goede Man. Spontaan zei hij: O wat wil ik Graag mijn vader leren kennen.

    De Groenteboer keek hem aan en Zei: Jou Vader is in Frankrijk. De Jongen zei Huh ken je mijn vader.

    Ja Pierre heet hij Vroeger kocht hij vaak groenten van me.

    De zoon zei Pierre!!!!

    Ja jou vader Was Fransman.

    De Zoon: Mijn moeder is Getrouwd met een Kaffir.

    GroenteB: Nee ze waren niet Getrouwd.


    De Zoon kwam erachter dat hij een Bastaardkind was. Uit een HaramBuikje.

    Thuis wachte hij op Zijn Moeder. Hij Zei: Pierre. En ze Schrok. Hij pakt een mes en Stak haar dood.

    Hij kon het niet Verkroppen dat zijn moeder HaramSeks had en dat Hij een Kaffir vader heeft en dat hij uit een Harambuikje Kwam.





    Ik maak me echt Zorgen. Wanneer kinderen beseffen dat ze een Bastaardkind Zijn. Dat hun Moeder HaramSeks had met een Kaffir. Ze Staan een hele Gevaarlijke periode te Wachten. Sommige Bastaardkinderen gaan richting de 20 en Willen uitleg van hun Zogenoemde MoslimMoeder.
    Waarom Hij of Zij uit een Harambuikje kwam.

  2. #2
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Broodje aap verhaal.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Broodje aap verhaal.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nee is echt Gebeurd.

    En ik maak Me Zorgen.
    BastaarKinderen worden Volwassen. Wat Staat hun Moeder te Wachten die Haram en Gratis Zwanger van Ze Werd met een Kaffir Man.

    Moeilijke Tijden komen Eraan voor HaramMoeders.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Up

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Grootste onzin om te lezen
    Pestkop .... Maar toch wel lief

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Roosje2018 Bekijk reactie
    Grootste onzin om te lezen

    Hey je werd gezocht door een female lid hier.

    Volgens mij Ugly Truth.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012


    Jeh verhaal
    .

  8. #8
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    Hij zei: Pierre.

    Waarom vind ik dit zo grappig?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Herfst1987 Bekijk reactie

    Jeh verhaal
    Het is waargebeurd. Ik heb het ook gehoord. En zo gek is het ook weer niet.

    Een andere voorbeeld, gisteren op nieuwsuur Adoptiekind daagt de Nederlandse Staat uit.

    Ze wilt haar biologische ouders weten en vooral waar was het fout gegaan. Adoptiekinderen na hun volwassenheid allemaal zijn ze psychisch met Suicidale gedachtengoed.

    Binnenkort Adoptiekinderen van gaykoppels, na hun volwassenheid worden ze ook psychisch met suicidale gedachtengoed. Ook zij zullen uitleg eisen van de Nederlandse Staat.


    En kinderen die uit een Harambuikje komen van hun Moslima moeder worden na hun volwassenheid ook psychisch met Suicidale gedachtengoed.

    Ik maak me ook zorgen om Moslimamoeders die gratis en haram zwanger werden van een Ongelovige mannen, zwarte of witte huidskleur.


    Als hun kinderen de volwassenheid bereiken kan het heel lelijk aflopen voor de "Moslima" harammoeders.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Het is waargebeurd. Ik heb het ook gehoord. En zo gek is het ook weer niet.

    Een andere voorbeeld, gisteren op nieuwsuur Adoptiekind daagt de Nederlandse Staat uit.

    Ze wilt haar biologische ouders weten en vooral waar was het fout gegaan. Adoptiekinderen na hun volwassenheid allemaal zijn ze psychisch met Suicidale gedachtengoed.

    Binnenkort Adoptiekinderen van gaykoppels, na hun volwassenheid worden ze ook psychisch met suicidale gedachtengoed. Ook zij zullen uitleg eisen van de Nederlandse Staat.


    En kinderen die uit een Harambuikje komen van hun Moslima moeder worden na hun volwassenheid ook psychisch met Suicidale gedachtengoed.

    Ik maak me ook zorgen om Moslimamoeders die gratis en haram zwanger werden van een Ongelovige mannen, zwarte of witte huidskleur.


    Als hun kinderen de volwassenheid bereiken kan het heel lelijk aflopen voor de "Moslima" harammoeders.
    het is WEL gek en ziek om zulke onzin te verzinnen en op m. Nl te gooien, je bent nog zieker als je erin gelooft en het volhoudt dat het waargebeurd is!
    .

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012

    Shrifdjelqibla je loopt gwn te trollen
    .

  12. #12
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Kan gebeurd zijn.
    Geduld is de sleutel

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Herfst1987 Bekijk reactie
    Shrifdjelqibla je loopt gwn te trollen
    Ik trol niet. Het is waar gebeurd.

    Hoezo heb jij een Bastaardkind.?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Zohra00 Bekijk reactie
    Jij bent echt zwaar geobsedeerd door bastaardkinderen. Getraumatiseerd ofzo?

    Anderzijds snap ik ergens de waarschuwingen, maar dan kan je het beter formuleren en anders brengen. Bijna edereen onder de noemer van bastaard brengen, reikt wel erg ver. Jij hebt het al jaar in jaar uit over bastaards in je topics. Dus ergens denk ik dat je zware problemen hebt.. Je vraagt dat lid zelfs of zij een bastaardskind heeft. Een vraag dat je dag in dag uit bezig lijkt te houden. Je denkt dat iedereen met een bastaard rondloopt. Ziek man echt ziek!

    Kifesch heb jij een Bastaardkind.?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Zohra00 Bekijk reactie
    Ow ow wat een suprise je tegenvraag zeg, NOT. Ben jij een papegaai of kan je niet begrijpend lezen? Elke vrouw zo’n walgelijke vraag stellen, serieus walg je niet van jezelf en van je ziekelijke obsessie?
    Vrouwen die de waarschuwingen verachten hebben iets te verbergen.