1. #1
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    Niet aan beginnen

    Marokkaanse vrouwen die je leert kennen en die zo oppervlakkig zijn…. Je kent het wel vrouwen die hun checklist bij zich hebben en meteen nadat je ze leert kennen beginnen met vragen als ''woon je op jezelf''? ''werk je''? ''heb je een auto''? Of: ’’ik doe niet aan relaties’’, waarna ze een paar seconden later zeggen: ’’ja wat is een relatie, ben niet van de relaties van 2, 3 jaar’’. Beste mensen, deze vrouwen - en het zijn er een heleboel - moet je links laten liggen. Zwaar wanhopig en hebben contact gehad en weet ik veel wat allemaal met honderden zo niet duizenden mannen in hun leven. Je kunt ze vergelijken met wanhopige 50+ die geen baan kunnen vinden en honderden sollicitaties versturen.

    Een vrouw moet oprecht geïnteresseerd zijn in jou als persoon, althans zo selecteer ik ze. Geïnteresseerd in hoe jouw karakter is, wat jouw bezigheden en idealen zijn, in hoe je in het leven staat en wat je hebt meegemaakt. Geen vrouw die tien keer in een zin alhamdoellah zegt en zich graag profileert als net meisje wat ze alles behalve is, terwijl ze in haar wezen op en top materialistisch is en alleen maar geïnteresseerd is in jouw status zodat ze later van je kan profiteren en op haar luie dikke cellulitis reet kan zitten.

    Ik waarschuw jullie beste broeders, trouwen met dit soort wanhopige slangenvrouwen is vragen om problemen…Ze hebben niets gezien in het leven, zijn zwart wit, opportunistisch en onbetrouwbaar. Binnen de kortste keren ben je gescheiden, dat geef ik je op een blaadje mee. Scheiden gebeurt bij deze categorie vrouwen overigens vaak bewust. Dus trouwen om te scheiden, zodat ze aan hun familie en de buitenwereld kunnen laten zien dat ze op een normale manier uit huis zijn gegaan. Nog een extra risico dus.

  2. #2
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    What’s good? Ik lees allemaal gekke verhalen hier op m.nl over Marokkaanse vrouwen en mannen? Soms vraag ik me oprecht af wat voor mensen jullie tegenkomen. We weten inmiddels allemaal dat niemand perfect is, maar sommige beschrijvingen hier zijn wel heel heavy. Dit, terwijl ik zat normale Marokkaanse mannen en vrouwen ken, die ik totaal niet herken in zulke verhalen. Waar gaat het mis?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    09-12-2005

    Nou laatste tijden wordt er aan mij gevraagd of ik een auto heb? Zo ja wat voor auto?
    Werk je? Zo ja hoeveel verdien je?
    Hoe denk je over samenwonen?
    Eindstand?
    Zijn de ‘mannen’ veeleisend maar ondertussen zelf fuckedup zijn.
    Fucking tering zuigende sisha junkies.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    48
    09-12-2015

    Echt triest om dit te lezen. Helaas zitten er wel een paar tussen die idd een waslijstje hebben maar niet allemaal.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Marokkaanse vrouwen die je leert kennen en die zo oppervlakkig zijn…. Je kent het wel vrouwen die hun checklist bij zich hebben en meteen nadat je ze leert kennen beginnen met vragen als ''woon je op jezelf''? ''werk je''? ''heb je een auto''? Of: ’’ik doe niet aan relaties’’, waarna ze een paar seconden later zeggen: ’’ja wat is een relatie, ben niet van de relaties van 2, 3 jaar’’. Beste mensen, deze vrouwen - en het zijn er een heleboel - moet je links laten liggen. Zwaar wanhopig en hebben contact gehad en weet ik veel wat allemaal met honderden zo niet duizenden mannen in hun leven. Je kunt ze vergelijken met wanhopige 50+ die geen baan kunnen vinden en honderden sollicitaties versturen.

    Een vrouw moet oprecht geïnteresseerd zijn in jou als persoon, althans zo selecteer ik ze. Geïnteresseerd in hoe jouw karakter is, wat jouw bezigheden en idealen zijn, in hoe je in het leven staat en wat je hebt meegemaakt. Geen vrouw die tien keer in een zin alhamdoellah zegt en zich graag profileert als net meisje wat ze alles behalve is, terwijl ze in haar wezen op en top materialistisch is en alleen maar geïnteresseerd is in jouw status zodat ze later van je kan profiteren en op haar luie dikke cellulitis reet kan zitten.

    Ik waarschuw jullie beste broeders, trouwen met dit soort wanhopige slangenvrouwen is vragen om problemen…Ze hebben niets gezien in het leven, zijn zwart wit, opportunistisch en onbetrouwbaar. Binnen de kortste keren ben je gescheiden, dat geef ik je op een blaadje mee. Scheiden gebeurt bij deze categorie vrouwen overigens vaak bewust. Dus trouwen om te scheiden, zodat ze aan hun familie en de buitenwereld kunnen laten zien dat ze op een normale manier uit huis zijn gegaan. Nog een extra risico dus.
    Heel herkenbaar! En vaak denken die vrouwen dat ze heel wat zijn. En hebben een hart van sem. (zwarte hart)

    Sterker nog, zulke vrouwen hebben altijd met meer dan alleen met jou contact en als jij niet aanvoldoet, dan zullen ze je na paar keer spreken ineens verwijderen/blockeren en up naar de volgende gaan.

    Dat zijn vrouwen die niet naar liefde zoeken en echt band willen opbouwen voor huwelijk, maar opzoek naar trouwmateriaal om maar aan de medemens te laten zien dat ze getrouwd zijn. Die hebben jarenlangen relaties gehad en weet ik veel uitgespookt. Alle vrouwen die ik heb ontmoet of van andere gehoord hebben, waren allemaal dit soort troep vrouwen. Dit zijn ook inderdaad de meeste vrouwen die snel scheiden van de mannen en dan eindigen bij mams dat het de man zijn schuld is. Deze zbel vrouwen moet je inderdaad ontwijken als je echt een goede vrouw zoekt. Dit is al jaren aan de gang, maar eindelijk iemand die wakker wordt.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door taha Bekijk reactie
    Nou laatste tijden wordt er aan mij gevraagd of ik een auto heb? Zo ja wat voor auto?
    Werk je? Zo ja hoeveel verdien je?
    Hoe denk je over samenwonen?
    Eindstand?
    Zijn de ‘mannen’ veeleisend maar ondertussen zelf fuckedup zijn.
    Fucking tering zuigende sisha junkies.
    Klopt, we moeten toegeven dat deze mannen er zeker zijn. Maar wat ik zie, vaak is dat zulke mannen vaak wel met hoogopgeleiden vrouwen eindigen en die vrouwen het ook niet erg vinden. Jij bent een van de weinige die hier iets over zegt en vindt.

  7. #7
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    Up

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Dit moet je bij onzinhoekje droppen heb je meer animo.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Dit moet je bij onzinhoekje droppen heb je meer animo.
    lol

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door taha Bekijk reactie
    Nou laatste tijden wordt er aan mij gevraagd of ik een auto heb? Zo ja wat voor auto?
    Werk je? Zo ja hoeveel verdien je?
    Hoe denk je over samenwonen?
    Eindstand?
    Zijn de ‘mannen’ veeleisend maar ondertussen zelf fuckedup zijn.
    Fucking tering zuigende sisha junkies.
    Maar hoe denk je over samenwonen?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    34
    24-07-2018

    Dit soort vrouwen hebben alles en iedreen gehadt daarom praten ze Zo

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    19
    21-11-2004

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Klopt, we moeten toegeven dat deze mannen er zeker zijn. Maar wat ik zie, vaak is dat zulke mannen vaak wel met hoogopgeleiden vrouwen eindigen en die vrouwen het ook niet erg vinden. Jij bent een van de weinige die hier iets over zegt en vindt.
    Rot toch op met je meten met 2 maten. Constant de vrouw naar beneden halen en als het over zielige gevallen als jou gaat, dan sla je opeens een andere toon aan en probeer je het goed te praten. De Marokkaanse mannen zijn de golddiggers nu. Een vrouw selecteren om haar inkomen.

  13. #13
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door selwi Bekijk reactie
    Rot toch op met je meten met 2 maten. Constant de vrouw naar beneden halen en als het over zielige gevallen als jou gaat, dan sla je opeens een andere toon aan en probeer je het goed te praten. De Marokkaanse mannen zijn de golddiggers nu. Een vrouw selecteren om haar inkomen.
    Ik ben een golddigger dus. Wist ik niet, maar Selwi zegt ‘t.
    Geduld is de sleutel

  14. #14
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    En nu in het Nederlands.
    Citaat Geplaatst door taha Bekijk reactie
    Nou laatste tijden wordt er aan mij gevraagd of ik een auto heb? Zo ja wat voor auto?
    Werk je? Zo ja hoeveel verdien je?
    Hoe denk je over samenwonen?
    Eindstand?
    Zijn de ‘mannen’ veeleisend maar ondertussen zelf fuckedup zijn.
    Fucking tering zuigende sisha junkies.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Ik zou meer adviseren om helemaal niet meer te trouwen met marokkaanse vrouwen in nederland.als je toch geen andere afkomst wilt dan raad ik je in Marokko te gaan kijken.Ze hebben in nederland echt een belabberde reputatie bij elke afkomst.
    Makkelijk te krijgen geen klasse en hun seksuele moraal is bizar om te omschrijven.