1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Hallo007 Bekijk reactie
    Ik zou meer adviseren om helemaal niet meer te trouwen met marokkaanse vrouwen in nederland.als je toch geen andere afkomst wilt dan raad ik je in Marokko te gaan kijken.Ze hebben in nederland echt een belabberde reputatie bij elke afkomst.
    Makkelijk te krijgen geen klasse en hun seksuele moraal is bizar om te omschrijven.

    Hiermee doe je onze zusters tekort, er zijn zoveel goede Marokkaanse vrouwen. Misschien vissen jullie wel in de verkeerde vijver.
    Zoek een vrouw die praktiseert en Allah subhana wa taala vreest, niet eentje die zich alleen maar bezig houd met opleiding/werk/inkomen etc etc. Zulke dames zijn helaas teveel bezig met wereldse zaken, en als je alleen zulke dames treft dan zal je al gauw een negatief beeld creëren over de Marokkaanse vrouw.


    De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Een vrouw wordt om vier redenen gehuwd; haar bezittingen, haar status, haar schoonheid en haar geloof. Trouw met hen om hun geloof, opdat je zult slagen.”
    (al-Boekhaari en Moeslim)

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Hiermee doe je onze zusters tekort, er zijn zoveel goede Marokkaanse vrouwen. Misschien vissen jullie wel in de verkeerde vijver.
    Zoek een vrouw die praktiseert en Allah subhana wa taala vreest, niet eentje die zich alleen maar bezig houd met opleiding/werk/inkomen etc etc. Zulke dames zijn helaas teveel bezig met wereldse zaken, en als je alleen zulke dames treft dan zal je al gauw een negatief beeld creëren over de Marokkaanse vrouw.


    De Profeet (vrede zij met hem) zei: “Een vrouw wordt om vier redenen gehuwd; haar bezittingen, haar status, haar schoonheid en haar geloof. Trouw met hen om hun geloof, opdat je zult slagen.”
    (al-Boekhaari en Moeslim)
    Ten eerste ik heb een Nederlandse verloofde.
    Ten tweede er zijn wel heel heel weinig goede marokkaanse wijven.
    Ten derde stap eens af van die bekrompen wereldje van je af.Dat als ze als moslim geboren is ze automatisch beter is dan een nederlandse.Ken genoeg nederlandse vrouwen die 1000 keer beter zijn dan de marokkaanse zelfs als ze niet gelovig zijn.
    Zij hebben alles wat de Marokkaanse niet heeft namelijk,liefdevol zorgzaamheid loyaliteit betrouwbaar eerlijk en beeldschoon en intelligent.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    Niemand wil jullie.
    Gewoon accepteren en uit Marokko huwen.
    Maar zelfs vrouwen uit Marokko hebben jullie direct al door heb ik gemerkt.
    Continue worden jullie afgewezen vanwege jullie geslachtsziektes, schulden, persoonlijkheid en leugens.
    Trouw niet en bespaar andermans dochter een ellendig leven wollah.
    Trouw niet en laat de goede vrouwen over voor de goede mannen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Hallo007 Bekijk reactie
    Ten eerste ik heb een Nederlandse verloofde.
    Ten tweede er zijn wel heel heel weinig goede marokkaanse wijven.
    Ten derde stap eens af van die bekrompen wereldje van je af.Dat als ze als moslim geboren is ze automatisch beter is dan een nederlandse.Ken genoeg nederlandse vrouwen die 1000 keer beter zijn dan de marokkaanse zelfs als ze niet gelovig zijn.
    Zij hebben alles wat de Marokkaanse niet heeft namelijk,liefdevol zorgzaamheid loyaliteit betrouwbaar eerlijk en beeldschoon en intelligent.


    Ik zeg toch nergens dat ze automatisch beter is als ze als moslim geboren is? Ik heb mijn woord gedaan, ik ben hier niet om met jou in discussie te gaan. Overal zit goed en slecht tussen, en als jij stelt dat alle Marokkaanse vrouwen perse verkeerd zijn dan moet je jezelf even afvragen wie er nou daadwerkelijk bekrompen is.
    Verder begrijp ik niet waarom je zo een negatieve sneer moet uitdelen naar alle Marokkaanse vrouwen, je bent tenslotte verloofd en gelukkig neem ik aan?
    Laat het dan gewoon voor wat het is, wat je nu aan het doen bent is nergens goed voor.

  5. #20
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    Ik ben gewild door zowel Marokkaanse vrouwen van hier als Marokko. Binnen het eerste gesprek beginnen ze over al trouwen. Ik heb geen geslachtziektes, schulden, een slechte persoonlijkheid en lieg niet. Hmdl. Als je ziet hoeveel Marokkaanse vrouwen er zijn die zouden willen trouwen met een persoon als ik...Dus je onzin gaat niet op, gefrustreert wijfje. Niemand die jullie moet. Dat jullie bekendstaan als het grootste prostitutieproduct komt zeker ook door de Marokkaanse man? En nog een tip: op en top erbij lopen door al je geld uit te geven aan make-up en kleren is prima, maar doe in godsnaam iets aan die vreselijke verrotte vislucht die uit jullie vagina komt.
    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Niemand wil jullie.
    Gewoon accepteren en uit Marokko huwen.
    Maar zelfs vrouwen uit Marokko hebben jullie direct al door heb ik gemerkt.
    Continue worden jullie afgewezen vanwege jullie geslachtsziektes, schulden, persoonlijkheid en leugens.
    Trouw niet en bespaar andermans dochter een ellendig leven wollah.
    Trouw niet en laat de goede vrouwen over voor de goede mannen.

  6. #21
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Marokkaanse vrouwen die je leert kennen en die zo oppervlakkig zijn…. Je kent het wel vrouwen die hun checklist bij zich hebben en meteen nadat je ze leert kennen beginnen met vragen als ''woon je op jezelf''? ''werk je''? ''heb je een auto''? Of: ’’ik doe niet aan relaties’’, waarna ze een paar seconden later zeggen: ’’ja wat is een relatie, ben niet van de relaties van 2, 3 jaar’’. Beste mensen, deze vrouwen - en het zijn er een heleboel - moet je links laten liggen. Zwaar wanhopig en hebben contact gehad en weet ik veel wat allemaal met honderden zo niet duizenden mannen in hun leven. Je kunt ze vergelijken met wanhopige 50+ die geen baan kunnen vinden en honderden sollicitaties versturen.

    Een vrouw moet oprecht geïnteresseerd zijn in jou als persoon, althans zo selecteer ik ze. Geïnteresseerd in hoe jouw karakter is, wat jouw bezigheden en idealen zijn, in hoe je in het leven staat en wat je hebt meegemaakt. Geen vrouw die tien keer in een zin alhamdoellah zegt en zich graag profileert als net meisje wat ze alles behalve is, terwijl ze in haar wezen op en top materialistisch is en alleen maar geïnteresseerd is in jouw status zodat ze later van je kan profiteren en op haar luie dikke cellulitis reet kan zitten.

    Ik waarschuw jullie beste broeders, trouwen met dit soort wanhopige slangenvrouwen is vragen om problemen…Ze hebben niets gezien in het leven, zijn zwart wit, opportunistisch en onbetrouwbaar. Binnen de kortste keren ben je gescheiden, dat geef ik je op een blaadje mee. Scheiden gebeurt bij deze categorie vrouwen overigens vaak bewust. Dus trouwen om te scheiden, zodat ze aan hun familie en de buitenwereld kunnen laten zien dat ze op een normale manier uit huis zijn gegaan. Nog een extra risico dus.
    Ik geef je niks anders dan gelijk.
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Ik zeg toch nergens dat ze automatisch beter is als ze als moslim geboren is? Ik heb mijn woord gedaan, ik ben hier niet om met jou in discussie te gaan. Overal zit goed en slecht tussen, en als jij stelt dat alle Marokkaanse vrouwen perse verkeerd zijn dan moet je jezelf even afvragen wie er nou daadwerkelijk bekrompen is.
    Verder begrijp ik niet waarom je zo een negatieve sneer moet uitdelen naar alle Marokkaanse vrouwen, je bent tenslotte verloofd en gelukkig neem ik aan?
    Laat het dan gewoon voor wat het is, wat je nu aan het doen bent is nergens goed voor.
    Omdat ik hier nogal merk dat er vaak denigrerend word gedaan over de Nederlandse dames.Dat alleen omdat ze niet als moslim geboren zijn.
    We leven in hun land opgebouwd door hun ouders.Dus wat meer respect voor ze.En het zijn ook veel betere vrouwen op alle gebieden ook.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Hallo007 Bekijk reactie
    Omdat ik hier nogal merk dat er vaak denigrerend word gedaan over de Nederlandse dames.Dat alleen omdat ze niet als moslim geboren zijn.
    We leven in hun land opgebouwd door hun ouders.Dus wat meer respect voor ze.En het zijn ook veel betere vrouwen op alle gebieden ook.


    Ach, ieder zijn voorkeur. Leef en laat leven.
    Je hoeft niet meteen alle Marokkaanse vrouwen over een kam te scheren.
    Zoals ik al zij, je bent gelukkig verloofd. Dus laat het voor wat het is.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21
    14-03-2015

    hoe netter ze overkomen des te erger ze zijn uit eigen ervaring
    khtini jayi

  10. #25
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Niemand wil jullie.
    Gewoon accepteren en uit Marokko huwen.
    Maar zelfs vrouwen uit Marokko hebben jullie direct al door heb ik gemerkt.
    Continue worden jullie afgewezen vanwege jullie geslachtsziektes, schulden, persoonlijkheid en leugens.
    Trouw niet en bespaar andermans dochter een ellendig leven wollah.
    Trouw niet en laat de goede vrouwen over voor de goede mannen.
    [emoji16] groot gelijk


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Marokkaanse vrouwen die je leert kennen en die zo oppervlakkig zijn…. Je kent het wel vrouwen die hun checklist bij zich hebben en meteen nadat je ze leert kennen beginnen met vragen als ''woon je op jezelf''? ''werk je''? ''heb je een auto''? Of: ’’ik doe niet aan relaties’’, waarna ze een paar seconden later zeggen: ’’ja wat is een relatie, ben niet van de relaties van 2, 3 jaar’’. Beste mensen, deze vrouwen - en het zijn er een heleboel - moet je links laten liggen. Zwaar wanhopig en hebben contact gehad en weet ik veel wat allemaal met honderden zo niet duizenden mannen in hun leven. Je kunt ze vergelijken met wanhopige 50+ die geen baan kunnen vinden en honderden sollicitaties versturen.

    Een vrouw moet oprecht geïnteresseerd zijn in jou als persoon, althans zo selecteer ik ze. Geïnteresseerd in hoe jouw karakter is, wat jouw bezigheden en idealen zijn, in hoe je in het leven staat en wat je hebt meegemaakt. Geen vrouw die tien keer in een zin alhamdoellah zegt en zich graag profileert als net meisje wat ze alles behalve is, terwijl ze in haar wezen op en top materialistisch is en alleen maar geïnteresseerd is in jouw status zodat ze later van je kan profiteren en op haar luie dikke cellulitis reet kan zitten.

    Ik waarschuw jullie beste broeders, trouwen met dit soort wanhopige slangenvrouwen is vragen om problemen…Ze hebben niets gezien in het leven, zijn zwart wit, opportunistisch en onbetrouwbaar. Binnen de kortste keren ben je gescheiden, dat geef ik je op een blaadje mee. Scheiden gebeurt bij deze categorie vrouwen overigens vaak bewust. Dus trouwen om te scheiden, zodat ze aan hun familie en de buitenwereld kunnen laten zien dat ze op een normale manier uit huis zijn gegaan. Nog een extra risico dus.
    Het soort mannen dat zich inlaat met de vrouw die jij beschrijft is dan ook wel een speciaal soort man hoor. Een ezel noemen we dat.

    Ik ben weleens dat soort vrouwen tegen gekomen en logischerwijs waren de tekenen en reageerde ik daar dan ook op gepaste wijze ze weg te sturen.

    "Ik doe niet aan relatie van 2-3 jaar hoor." = vrije vertaling: ik wil dat je direct met mij trouwt zodat ik je aan mij gebonden heb en controle op je kan uitoefenen.