1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    197
    11-09-2007

    Selaam

    Ik zorg zeker goed voor mijn kinderen. Maar dat betekend niet dat ik geen recht heb om te trouwen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    10
    09-01-2019

    Ja mijn nicht met twee kids , haar man is van hier en nooit getrouwd geweest, knappe jongen overigens maar zij ook hihi

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    10
    09-01-2019

    Citaat Geplaatst door Smehenn Bekijk reactie
    Selaam

    Ik zorg zeker goed voor mijn kinderen. Maar dat betekend niet dat ik geen recht heb om te trouwen.
    gelijk heb je, waarom moet een vrouw intimiteit afzweren met een man omdat haar ex een loser was.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    11
    23-01-2019

    In mijn omgeving zijn wel zusters hertrouwd, met en zonder kinderen.
    Ook een zuster met kinderen waarbij haar nieuwe man nog nooit getrouwd was geweest.
    Uiteindelijk is het Qadr Allaah, wees niet bang om alleen te blijven met je kinderen.
    Dit leven is slechts tijdelijk, ik ben zelf ook sinds kort gescheiden met kinderen en alhamdulillaah Allaah heeft mij nu al voorzien van dingen waar ik mij zorgen over maakte.
    Vertrouw op Allaah en zorg voor een stabiele thuisbasis voor je kinderen en jezelf.
    Jouw kinderen zijn uiteindelijk het belangrijkste!
    Don't depend too much on anyone in this world because even your own shadow will leaves you when you are in darkness

    Shahada - 12-01-2008 <3

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    In mijn omgeving zijn wel zusters hertrouwd, met en zonder kinderen.
    Ook een zuster met kinderen waarbij haar nieuwe man nog nooit getrouwd was geweest.
    Uiteindelijk is het Qadr Allaah, wees niet bang om alleen te blijven met je kinderen.
    Dit leven is slechts tijdelijk, ik ben zelf ook sinds kort gescheiden met kinderen en alhamdulillaah Allaah heeft mij nu al voorzien van dingen waar ik mij zorgen over maakte.
    Vertrouw op Allaah en zorg voor een stabiele thuisbasis voor je kinderen en jezelf.
    Jouw kinderen zijn uiteindelijk het belangrijkste!
    Hamdolilah dat de Scheiding achter de rug is.

    Je kan beter nu voor je kids zorgen. Allah zal je daarvoor belonen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Wie gaat er anders voor mijn kinderen zorgen? Ik leef voor mijn kinderen.
    Hamdolilah.

    Maar was er geen bemiddeling.?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Is niet nodig, ik ben klaar met hem.
    Dag na talaq had hij zijn fb status alweer op vrijgezel gezet en is hij alweer actief op een datingsite om een andere vrouw te zoeken.

    Zijn ware aard komt steeds meer naar boven, alhamdulillah dat ik van hem verlost ben.

    Een cruciale vraag:

    Waar heb jij hem leren kennen.?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Hij had mij gezien met de vrouw van zijn vriend in de supermarkt en gevraagd wie ik was aan zijn vriend.
    Ik was destijds bij mijn vriendin op bezoek.

    Zo hebben we elkaar op een halal manier leren kennen.
    Ik had vervolgens navraag over hem gedaan en gezegd dat als hij serieus was maar mijn hand moest komen vragen.
    SubhanaAllah. Stel je was die dag thuis gebleven dan had hij jou niet gezien.

    Wat deed hij verkeerd in jou ogen.?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Ja dat is Qadr Allaah, het heeft zo moeten zijn.

    Hij heeft veel dingen achter gehouden voor mij waaronder poging tot moord. De trekker was op een een of andere manier niet af gegaan.
    Zoiets zegt iets over je geestelijke gesteldheid als je daartoe in staat bent.

    En hij is een zaani, je weet wat Allaah zegt in de Quran. Het is mijn recht om van hem gescheiden te zijn.

    En er zijn nog veel meer dingen gebeurd en zijn onverantwoordelijke gedrag.

    Alhamdulillah, op een dag zal de waarheid naar boven komen en is iedereen verantwoordelijk voor wat diegene heeft aangericht.
    Mijn hart breekt alleen voor mijn kinderen.
    Wou hij zelfmoord plegen.

    Dit zijn allemaal Ego Trippers, ipv dat hij hulp zoekt maakt hij zichzelf kapot.

    Hij bidte zeker niet. Koran luisteren deed hij ook niet.

    Als hij geen Berouw toont tuurlijk mag je Scheiden van hem.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Nee, hij wou iemand anders vermoorden.

    Nou zelf zit meneer in zijn slachtofferrol, hij maakt zijn omgeving juist kapot.

    Hij bidt wel etc.
    Insha Allaah ghair voor hem.

    Ja alhamdulillah.
    Geniet van je rust. En hij is verleden tijd.

    Hoeveel jaren had je geduld met hem.?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Ja alhamdulillah

    Ik ben 8 jaar met hem getrouwd geweest.

    Geniet goed van je rust. En als je de kinderen goed Islamitisch verzorgt tot hun volwassenheid Allah zal je belonen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    43
    06-12-2011

    Waarom zou een gescheiden dame met kids niet trouwen???

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door abdoul Bekijk reactie
    Waarom zou een gescheiden dame met kids niet trouwen???
    Ze mogen wel Hertrouwen.

    De vraag is : is het Verantwoord in sommige situaties.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    30
    16-11-2016

    ja maar in deze tijd Zijn er geen mannen die echt wil trouwe en echt serieus zijn

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door jasmintange Bekijk reactie
    ja maar in deze tijd Zijn er geen mannen die echt wil trouwe en echt serieus zijn
    Jawel genoeg alhamdl. Juist weinig goede vrouwen.
    De goede vrouwen die er over gebleven zijn, die zijn lelijk of erg erg lelijk of hebben een geschiedenis.

    Als mannen gescheiden vrouwen trouwen dan is het vaak om geld of vanwege uitterlijk. Wanneer ik in mijn omgeving een hertrouwde zie, dan zijn het vaak bloed mooie vrouwen.

    Als ik het voor het zeggen had, dan vind ik dat een gescheiden vrouw geen man verdiend. Wel van de eerste generatie, maar niet deze zbel. Die eerst mannen zelf zoekt en zich hoogvoelen en daarna als ze gescheiden zijn alle mannen accepteren, waar ze voorheen niet eens een blik voor zouden nalaten. En de mannen die deze zbel trouwen, zijn ook zbel en smetta's.