1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Moslims zoals wij

    wat voegt zo een programma nou toe?

  2. #2
    モロッコ

    Reacties
    24
    03-04-2018

    Ish koeltoer

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    10-11-2018

    Cringe gevoelens.

  4. #4
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Slaat helemaal nergens op

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Kvind die soma echt goeie man kreeg gwn tranen toen die zei mijn eerste liefde vond ik in de koran.
    En hoe die dingen uitlegt. Pff zo een man dat wens je toch.

    Ik houd oprecht van zulke mensen.
    Hij zegt niks slechts ofso

    Oh en selma vond k ook gwn goeie hoor, kan ze soms wel een ordinaire kleding stijl hebben. Denk dat haar liefde voor Allah heel groot is.

    Je kan op 2 manieren naar deze programme kijken.
    Manier 1 je kijkt er negatief naar, in de zin van.
    Kijk daar heb je iemand die alcohol inschenkt of tfoe ze is lesbie.

    Of je kijkt er positied naar, zoals je bepaalde dingen kan meekrijgen zoals die soma praat.
    Kvond dat echt mooi, kwou echt dat ik zo een broeder in mn omgeving zou hebben, die me dagelijks zulke mooie dingen kon vertellen.
    Zo kan iemand je toch laten herinneren dat je nergens recht op heb, maar dat je alles krijgt een zegen is. En dan denk je.. ja maar dat wisten we al? Maar de manier hoe hij het bracht, kwam gwn binnen.

  6. #6

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Kvind die soma echt goeie man kreeg gwn tranen toen die zei mijn eerste liefde vond ik in de koran.
    En hoe die dingen uitlegt. Pff zo een man dat wens je toch.

    Ik houd oprecht van zulke mensen.
    Hij zegt niks slechts ofso

    Oh en selma vond k ook gwn goeie hoor, kan ze soms wel een ordinaire kleding stijl hebben. Denk dat haar liefde voor Allah heel groot is.

    Je kan op 2 manieren naar deze programme kijken.
    Manier 1 je kijkt er negatief naar, in de zin van.
    Kijk daar heb je iemand die alcohol inschenkt of tfoe ze is lesbie.

    Of je kijkt er positied naar, zoals je bepaalde dingen kan meekrijgen zoals die soma praat.
    Kvond dat echt mooi, kwou echt dat ik zo een broeder in mn omgeving zou hebben, die me dagelijks zulke mooie dingen kon vertellen.
    Zo kan iemand je toch laten herinneren dat je nergens recht op heb, maar dat je alles krijgt een zegen is. En dan denk je.. ja maar dat wisten we al? Maar de manier hoe hij het bracht, kwam gwn binnen.

    hoe sta jij zelf in het leven?

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    De moslims zijn zo ver heen. Dit programma laat dat sterk naar buitenkomen. Een mengelmoes van een lesbie, alcohol-zuiper, parttime bidder, moderne moslima, feminist, salafist en praktiserende moslima is gewoon echt lachwekkend. Het woord 'zoekende' komt echt mijn neus uit. Het leven in het Westen heeft ons meer dan slecht gedaan.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    hoe sta jij zelf in het leven?
    Goed hoor hmdl.
    Wat da?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Kenjenie Bekijk reactie
    je spoort niet
    Oh maar wanneer je mij pmt met dat k andere leden moet pijpen, omdat k idioten zoals jij negeer.
    Dan ben jij wel normaal?
    Vertel mij eens van wie heb je dit soort zieke dingen geleerd? Waar ging het mis bij jou. Vertel is?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Islamitische jeugd beïnvloeden