1. #31

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ja het is een turk..duidelijk

  3. #33
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Allah iera7mha. Niemand verdient dit.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Ik Denk dat ze bedoeld Ouders hebben ook een Verantwoordelijkheid richting hun Kinderen.

    Oh ja?
    De ouders van dit meisje, dat door een gek met acht kogels werd afgeknald?
    De ouders van deze man die niet met de afwijzing door een kind kon omgaan?

    Kom op man! Een 31 jarige man en een 16-jarig meisje...

    Wat ouders?

  5. #35
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Oh ja?
    De ouders van dit meisje, dat door een gek met acht kogels werd afgeknald?
    De ouders van deze man die niet met de afwijzing door een kind kon omgaan?

    Kom op man! Een 31 jarige man en een 16-jarig meisje...

    Wat ouders?
    Dan nog reageer je nu pas als een oen, toen ik reactie plaatste kon je dit nog niet weten want anders had je verhaal gehaald, nu dat Joosje het artikel plaatst kom je met dit.
    Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind, draai of keer het lijk je wil.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Dit dus, nederlands lezen lijkt voor Ollanders ook steeds moeilijker te worden.

    Nee hoor, ik kan prima Nederlands lezen. Hoe kunnen de ouders van dit kind hier verantwoordelijk voor zijn? Schaam je!

  7. #37
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Nee hoor, ik kan prima Nederlands lezen. Hoe kunnen de ouders van dit kind hier verantwoordelijk voor zijn? Schaam je!
    Daar ga je weer in verval, dit bewijst zeker mijn vorige post.
    Luister ik vind het zeker erg, maar wat jij hier doet is gewoon trollen op voorgaande posts.
    Beetje achter de schenen schoppen lukt bij mij niet.

    Dig ditching you can do on random.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Daar ga je weer in verval, dit bewijst zeker mijn vorige post.
    Luister ik vind het zeker erg, maar wat jij hier doet is gewoon trollen op voorgaande posts.
    Beetje achter de schenen schoppen lukt bij mij niet.

    Dig ditching you can do on random.

    Trollen?
    Trollen op de opvatting dat de ouders van dit kind hiervoor verantwoordelijkheid dragen dan!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    384
    12-09-2017

    Motorclubs hadden Bekir de deur al gewezen

    De politie zegt te vrezen voor wraakacties, na de moord op Humeya. De woede van haar familie is begrijpelijk, maar vergelding kan alleen onschuldigen treffen: dader Bekir zit vast. Er komen inmiddels wat reacties binnen van mensen die deze Bekir kennen.

    “Hij is niet zo gek als hierboven geschreven staat, want hij is een meeloper die doet alsof. Bij ons in Delfshaven, waar hij geboren en getogen is, weet iedereen dat het een mietje is. Hij wou er altijd bij horen. Hij was ook lid van motorclub No Surrender bij Henk, totdat hij tegen hen zij dat hij het liefst kleine meisjes neukt. Toen is hij eruit gegooid en heeft hij zijn vestje in moeten leveren. Wat hij overigens niet zelf heeft gedaan: hij heeft twee kleine jongens met het vestje gestuurd omdat hij wist dat hij klappen zou krijgen van Henk. Vraag Henk maar na. Ze staan samen in een No Surrender vestje naast elkaar op een foto die die Turk toen trots aan heel Rotterdam liet zien op zijn Whattsap.

    Nu hij een meisje van 16 heeft doodgeschoten is de jacht op hem geopend. Hij zal geen rust vinden in de gevangenis en tbs-kliniek. Veel mensen hebben vanaf vandaag gezworen om hem dingen aan te doen.

    Hij loopt al jaren bij de reclassering. Hij was gestopt met blowen, maar begon te snuiven en anabolen te gebruiken. Hij had sinds kort een rottweiler die hij flink vals begon te maken. In Delfshaven stelt hij helemaal niks voor. Hij krijgt klappen van kleine kinderen. Hij is nooit crimineel geweest. Hij krijgt altijd geld van zijn moeder, die hij elke dag om geld vraagt.

    Hij heeft voor domme geweldsdelicten een paar keer vastgezeten. Zogenaamd om erbij te horen. Hij is ook degene geweest die in tovertunnel een granaat heeft gegooid. Iedereen weet dat al heel lang.

    Ik hoop dat ik je nog ooit een keer tegenkom, ergens in een hvb of gevangenis, ik zal je iets geven wat je nooit meer zal vergeten. Je gaat lijden en lijden. Ik ken dat meisje niet, maar jou wel en daarom ga ik je laten lijden als ik je ooit nog mocht tegenkomen, vuile vieze kindermoordenaar.”

    Ik heb deze smeerpijp de afgelopen maanden van dichtbij meegemaakt. Bij deze man zaten dus echt meerdere draadjes goed los. Als hij rond het middaguur een keer wakker werd, ging hij naar de koffieshop ging om een tientje haze te halen. Die propte hij in één jointje. Als hij niet gelijk kon roken als hij wakker werd dan ging “zijn hoofd ontploffen, broer,” in zijn eigen woorden.

    Als die haze hem een beetje rust had gegeven, stapte hij in de Opel Vectra van zijn vader of in zijn eigen Opel Magnus of hoe dat type ook heet, en dan ging hij kijken waar in het land hij even een grammetje of tien coke op de pof mee kon krijgen.

    Als dat hem dan weer ergens gelukt was, pakte hij er een gram of 6 uit voor zichzelf; de rest werd 3 gram mix op gegooid en dan maakte hij er 10 pakjes van die hij verkocht aan zijn matties in Rotterdam of omgeving.

    Van het beetje geldwinst dat hij er op maakte kocht hij een fles red label en ging hij de hele nacht helemaal naar de klote vrouwen lopen stalken.

    Uiteindelijk zoveel gesnoven dat hij niet kon slapen, gooide meneer er met gemak nog even 150 of 200mg oxazepam in.

    Kan nog zoveel meer over deze man vertellen.

    Jammer dat het een jong meisje in de bloei van haar leven haar leven moest kosten.

    Ik weet dat hij van alle kanten zelf ook uit moest kijken, omdat hij overal nog rekeningen open had staan, variërend van een paar tientjes tot bedragen van 70 ruggen heb ik wel eens voorbij horen komen.

    Ik denk dat hij gewoon zelf wist dat ze hem vandaag of morgen zouden opknappen en dat hij toen in een opwelling maar voor een jaartje of 25 bajes heeft gekozen.

    Deze man krijgt 1000% tbs.

    Overigens was hij de afgelopen maanden, al minstens een half jaar, geen lid meer van een mc. Bij twee van de drie grote clubs in Nederland hadden ze hem na enkele weken of maanden al de deur gewezen.”

    Bron:

  10. #40
    Getrouwd met de best

    Reacties
    198
    11-04-2012

    Dit was gewoon een vieze stalker. Ze werd door hem 2 jaar gestalkt en de ouders waren hiervan op de hoogte. Er is aangifte gedaan en een vonnis geweest waaruit kwam dat hij 2 jaar niet bij haar in de buurt mag komen of contact mocht opnemen. Wat hij blijkbaar niet zag zitten en haar maar neerschoot Allahirahma. Haar ouders is hier niks te verwijten.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Artois hahaha ewa martin kok ...

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Allah yerhamha

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Dan nog reageer je nu pas als een oen, toen ik reactie plaatste kon je dit nog niet weten want anders had je verhaal gehaald, nu dat Joosje het artikel plaatst kom je met dit.
    Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind, draai of keer het lijk je wil.

    Ik lees nu pas echt wat je schreef...

    Maar het is onzin wat je hier zegt. Los van de link van Joosje (bedoel je Jakko?, #31?), je kunt de ouders van het slachtoffer toch op geen enkele manier "mede"verantwoordelijkheid in de schoenen schuiven"? Hoe gestoord of hoe "normaal de dader ook is, het is zijn daad en zijn verantwoordelijkheid, hij alleen.

    Ziek om daar die ouders van dit meisje bij te betrekken!

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door ikhouvanmezelf Bekijk reactie
    Dit was gewoon een vieze stalker. Ze werd door hem 2 jaar gestalkt en de ouders waren hiervan op de hoogte. Er is aangifte gedaan en een vonnis geweest waaruit kwam dat hij 2 jaar niet bij haar in de buurt mag komen of contact mocht opnemen. Wat hij blijkbaar niet zag zitten en haar maar neerschoot Allahirahma. Haar ouders is hier niks te verwijten.

    Precies.
    Hij begon op z'n 29e werk te maken van een meisje van 14.

    Alsjeblieft geen gezeur over de verantwoordelijkheid van de ouders van dit kind bij deze moord.

  15. #45
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ai, één van die kleurrijke tradities die ons land zo verrijken.
    Er is een jonge meid het leven ontnomen en jij denkt nog echt dat het gepast en nodig is om het over tradities te hebben?
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”