1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Wat wil je opeisen? Moslims hebben de zelfde rechten en plichten als elke Nederlander. Lijkt me voldoende...
    je kunt beter vragen wat volgens hem moslims niet wordt gegeven..ik denk dat hij verder wil dan gelijke rechten
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    was de vraag te moeilijk?..sorry dan.
    Jij hebt mij helemaal geen vraag gesteld

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Er zijn hier idd een aantal prikkers aanwezig die door verschillende instantie worden betaald,zo een gekke gedachten is dat helemaal niet.
    Zowel mannelijke als vrouwelijke leden.
    Zakof,Joosje,Wildebetram 100% ,en nog een paar ..

    Gaan ook op een sluwe wijze via PM te werk

    Het maakt me niet uit of je me hier als betaalde prikker neer wilt zetten. Ik zou wel willen dat dat waar was!

    Idioot!

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Klopt, wij zijn onderdeel van de Nederlandse samenleving en eisen ook onze fair share als het gaat om rechten.

    Een moslim hoeft alleen maar wat te suggeren en men gaat al blogs schrijven, varkenshoofden gooien voor gebedshuizen etc..

    Vandaar dat ik zeg, als het ons niet wordt gegeven: opeisen.

    Heel simpel
    Welke rechten heb jij niet die andere Nederlanders wel hebben?

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Jij hebt mij helemaal geen vraag gesteld
    oh ik dacht hij bemoeid zich ergens mee dus weet het antwoord.

    sorry dan..ik zag je ff voor serieus aan
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ik heb jou nooit een PM gestuurd.

    Als je echt denkt dat ik hier zit uit hoofde van een functie en daarvoor goed krijg betaald, heb je echt problemen met paranoia.
    Paranoia? Als een moslim zoiets beweert, en een kuffar spreekt het tegen, dan heeft de moslim gelijk hoor! Toch?

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    En ja hoor, varkens hebben weer last van een hardnekkige virus bij het horen van islam

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Die teringhoer is met Weird Duck ( vreemde eend) getrouwd...een vieze (cultuur) racist/moslimhater

    Alleen al de smerige onbetrouwbare kop van die man doet een moslim walgen.

    En die teringhoer is ermee getrouwd. En dan wil ze nog serieus worden genomen. Ik weet wel iemand die haar serieus neemt. Een behaarde Turkse sumoworstelaar die zich 6 weken niet heeft gewassen, die weet wel raad met dit seculiere stinkhoertje die nog even snel wat mee wil pikken van het anti-islam klimaat

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    dat hoor je mij ook niet zeggen,deze domrechts van fidan beweert dat kritiek hebben op de islam onmogelijk word gemaakt door politieke en intellectuele elite.
    mijn vraag is over welke elite en welke politiek heeft zij het over en geef daarvan een paar voorbeelden..
    dat domrechts dingen benoemt en het daarbij laat is allang bekend.
    dagelijks is er wel iets in de media over de islam of moslims te lezen,dat dat de laatste tijd mischien niet het geval is heeft te maken met het feit dat alles al gezegd is,dat plaat is allang grijs gedraaid..
    maar om nu te beweren dat kritiek hebben op de islam onmogelijk word gemaakt zie ik nergens terug.

    dit is het verdraaien van feiten mike..
    carrière van domrechts begint juist bij het bashen van de islam.
    dat GroenLinks en d66 niet mee willen doen met het bashen van moslims wil niet zeggen dat zij kritiekloos zijn over de islam..
    Ik snap niet zo goed wat ik verdraai.
    Ik zeg ook niet dat er elementen zijn die carrière maken met bekritiseren van de islam.
    Ekiz overdrijft wanneer ze zegt dat kritiek hebben onmogelijk is.
    Ik sta dan ook niet voor haar woorden.

    Wat ik aangeef is dat de intellectuele wereld in Nederland nauwelijks accepteert dat je bijvoorbeeld nuance probeert te brengen in de islamdiscussie of ook racisme bijvoorbeeld.
    Op menig universiteit probeert men rechtse intellectuelen te weren te spreken, als ze al uitgenodigd worden.
    Of waag het eens om te zeggen dat er op de wetenschappelijke methodes van iemand als Gloria Wekker wel wat valt af te dingen.
    Dan ben je een wegkijker of beter nog, een fascist.

    Bij partijen als GL en in mindere mate D66 zitten vertegenwoordigers van deze kliek, die ook als het terecht is, eigenlijk geen kritiek durven leveren.
    Ik vind dat overigens niet per se een ramp in de praktijk, aangezien een paar andere partijen dat wel compenseren.
    Maar ik ie het toch echt gebeuren.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    dat hoor je mij ook niet zeggen,deze domrechts van fidan beweert dat kritiek hebben op de islam onmogelijk word gemaakt door politieke en intellectuele elite.
    mijn vraag is over welke elite en welke politiek heeft zij het over en geef daarvan een paar voorbeelden..
    dat domrechts dingen benoemt en het daarbij laat is allang bekend.
    dagelijks is er wel iets in de media over de islam of moslims te lezen,dat dat de laatste tijd mischien niet het geval is heeft te maken met het feit dat alles al gezegd is,dat plaat is allang grijs gedraaid..
    maar om nu te beweren dat kritiek hebben op de islam onmogelijk word gemaakt zie ik nergens terug.

    dit is het verdraaien van feiten mike..
    carrière van domrechts begint juist bij het bashen van de islam.
    dat GroenLinks en d66 niet mee willen doen met het bashen van moslims wil niet zeggen dat zij kritiekloos zijn over de islam..
    Waarschijnlijk bedoelen ze niet kritiek zoals ze de afgelopen 20 jaar hebben uitgestrooid over moslims, want blijkbaar is dat niet extreem genoeg voor ze.

    Ze bedoelen met 'geen kritiek kunnen uiten op moslims' dat ze dag en nacht moslims willen uitschelden en bedreigen

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Die teringhoer is met Weird Duck ( vreemde eend) getrouwd...een vieze (cultuur) racist/moslimhater

    Alleen al de smerige onbetrouwbare kop van die man doet een moslim walgen.

    En die teringhoer is ermee getrouwd. En dan wil ze nog serieus worden genomen. Ik weet wel iemand die haar serieus neemt. Een behaarde Turkse sumoworstelaar die zich 6 weken niet heeft gewassen, die weet wel raad met dit seculiere stinkhoertje die nog even snel wat mee wil pikken van het anti-islam klimaat
    Laat je je ouders dit ook lezen?
    Zo moeilijk is het echt niet om niet te schelden.

  12. #72
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Laat je je ouders dit ook lezen?
    Zo moeilijk is het echt niet om niet te schelden.
    Schelden doe je als je inhoudelijk niets meer te melden hebt.
    Beschaving, weet je wel.

  13. #73
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Dertig jaar onderzoek naar berichtgeving over moslims in Nederlandse media. Deel II

    http://www.republiekallochtonie.nl/b...-media-deel-ii
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Dertig jaar onderzoek naar berichtgeving over moslims in Nederlandse media. Deel II

    http://www.republiekallochtonie.nl/b...-media-deel-ii
    Wat is je punt?
    Niemand die zegt dat in de media niets over moslims wordt geschreven.
    De media zijn nog steeds niet de elite waar Ekiz het over heeft.

  15. #75
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wat is je punt?
    Niemand die zegt dat in de media niets over moslims wordt geschreven.
    De media zijn nog steeds niet de elite waar Ekiz het over heeft.
    Ekiz: “Ze (El Rhazoui – red.) benoemt niet alleen wat er mis is, maar ze legt ook uit waarom het islamisme een vorm van fascisme is: ze willen hun wil opleggen aan de wereld, ze doen aan eenheidsdenken, ze willen vrouwen en homo’s onderdrukken.”

    hoe vaak is dat niet gezegd door andere islamhaters en welke politieke en intellectuele elite in Nederland zijn tegen kritiek op de islam en maken het onmogelijk..
    noem eens namen of partijen en feiten die deze bewering van ekiz kunnen staven.
    tot nu toe is er geen enkel naam of politieke partij benoemt.en zolang daarvan geen voorbeelden van zijn is ekiz de zoveelste islamofobe kakelende kip meer niet.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"