1. #31
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Is in de meeste moslim landen een ongekend succes. In vergelijking met het westen gigantische rijkdom voor iedereen geen corruptie en prima toegankelijk zorg...
    Waarom haal je moslimlanden derbij.. die zijn indd verrot.

    Ik heb het over de Nederlandse moslims, die rechtmatig ook deel uitmaken van deze samenleving.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Waarom haal je moslimlanden derbij.. die zijn indd verrot.

    Ik heb het over de Nederlandse moslims, die rechtmatig ook deel uitmaken van deze samenleving.
    Omdat je het over moslims had en opeisen...

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Waarom haal je moslimlanden derbij.. die zijn indd verrot.

    Ik heb het over de Nederlandse moslims, die rechtmatig ook deel uitmaken van deze samenleving.

    Maar wat wil je dan opeisen?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    OMG afschuwelijk mens is weer gekomen met haar ongevraagde mening
    Dat is niet helemaal waar he.
    Ze is er voor betaald vermoed ik zelfs.

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    noem eens een paar intellectuele elite's en de moeite die zij hebben met kritiek over de islam..
    de media zit er vol van en jij zegt dat het niet waar is..
    De media is niet de intellectuele elite.

    Probeer in de wetenschap maar eens negatieve uitspraken te doen over de islam.
    Dan heb je vrij snel een carriereprobleem.
    Dat uit zich qua politieke partijen vooral bij groenlinks en D66.
    Daar stemt de intellectuele elite voornamelijk op.

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Dus jij wilt ontkennen dat moslims niet elke keer de maat wordt genomen

    Had ik niet van je verwacht Mike
    Moslims is niet hetzelfde als de islam.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Er zijn hier idd een aantal prikkers aanwezig die door verschillende instantie worden betaald,zo een gekke gedachten is dat helemaal niet.
    Zowel mannelijke als vrouwelijke leden.
    Zakof,Joosje,Wildebetram 100% ,en nog een paar ..

    Gaan ook op een sluwe wijze via PM te werk

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Omdat je het over moslims had en opeisen...
    Klopt, wij zijn onderdeel van de Nederlandse samenleving en eisen ook onze fair share als het gaat om rechten.

    Een moslim hoeft alleen maar wat te suggeren en men gaat al blogs schrijven, varkenshoofden gooien voor gebedshuizen etc..

    Vandaar dat ik zeg, als het ons niet wordt gegeven: opeisen.

    Heel simpel

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Er zijn hier idd een aantal prikkers aanwezig die door verschillende instantie worden betaald,zo een gekke gedachten is dat helemaal niet.
    Zowel mannelijke als vrouwelijke leden.
    Zakof,Joosje,Wildebetram 100% ,en nog een paar ..

    Gaan ook op een sluwe wijze via PM te werk
    Ik heb jou nooit een PM gestuurd.

    Als je echt denkt dat ik hier zit uit hoofde van een functie en daarvoor goed krijg betaald, heb je echt problemen met paranoia.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Klopt, wij zijn onderdeel van de Nederlandse samenleving en eisen ook onze fair share als het gaat om rechten.

    Een moslim hoeft alleen maar wat te suggeren en men gaat al blogs schrijven, varkenshoofden gooien voor gebedshuizen etc..

    Vandaar dat ik zeg, als het ons niet wordt gegeven: opeisen.

    Heel simpel
    Men?
    Hoe kwalijk varkenshoofden gooien dan ook is heb ik niet de indruk dat dat een dagelijkse bezigheid is?

    Overigens wat zouden moslims suggereren dat dat ten gevolge heeft?

    Fair share is uiteraard prima.
    Voor een ieder dienen dezelfde regels te gelden.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Moslim beledigen door te schuilen achter de vrijheid om te beledigen en dan afvragen waarom moslims het liefst elkaar opzoeken ipv te mengen tussen de rest.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ik heb jou nooit een PM gestuurd.

    Als je echt denkt dat ik hier zit uit hoofde van een functie en daarvoor goed krijg betaald, heb je echt problemen met paranoia.
    Ik geloof gewoon oprecht dat je geen leven hebt.

    Geniet van het leven, drink een lekkere arabica (vers gemalen) koffie op een la Marzocco met wat melk.

    Wees niet zo bitter.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Moslim beledigen door te schuilen achter de vrijheid om te beledigen en dan afvragen waarom moslims het liefst elkaar opzoeken ipv te mengen tussen de rest.
    Zou dat de enige reden zijn denk je?

    Ik vind het trouwens heel logisch dat moslims het liefst elkaar opzoeken.
    Om te beginnen zoeken mensen met gedeelde afkomst of denkbeelden elkaar automatisch al meer op.
    Factor ook in dat voor een deel ook nog eens geldt dat ze het Arabisch (of berbers?) beter machtig zijn dan het Nederlands en dat je met een (ongelovige) Nederlander ook nog weleens tegen wat kritische of onzinnige vragen aan kunt lopen, wat niet iedereen even leuk vindt.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Men?
    Hoe kwalijk varkenshoofden gooien dan ook is heb ik niet de indruk dat dat een dagelijkse bezigheid is?

    Overigens wat zouden moslims suggereren dat dat ten gevolge heeft?

    Fair share is uiteraard prima.
    Voor een ieder dienen dezelfde regels te gelden.
    Laatste alinea, daar gaat het om.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Laatste alinea, daar gaat het om.
    Ik vermoed dat de meeste mensen het daar wel mee eens zijn, maar dat er soms frictie is over de regels en hoe ze te hanteren.
    Bv verbod op gezichtsbedekking op bepaalde plekken.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Klopt, wij zijn onderdeel van de Nederlandse samenleving en eisen ook onze fair share als het gaat om rechten.

    Een moslim hoeft alleen maar wat te suggeren en men gaat al blogs schrijven, varkenshoofden gooien voor gebedshuizen etc..

    Vandaar dat ik zeg, als het ons niet wordt gegeven: opeisen.

    Heel simpel
    De wet is op een ieder van toepassing. Overigens hoeven mensen maar iets te zeggen over de islam, dat moslims niet bevalt en er is gedonder in de glazen.
    Er zijn zelfs mensen die beveiligd moeten worden of overhoop worden geschoten en op het plaveisel liggen als kers op de taart ook nog een groot slagersmes in de borst gestoten met een bedreiging voor een vrouw.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zou dat de enige reden zijn denk je?

    Ik vind het trouwens heel logisch dat moslims het liefst elkaar opzoeken.
    Om te beginnen zoeken mensen met gedeelde afkomst of denkbeelden elkaar automatisch al meer op.
    Factor ook in dat voor een deel ook nog eens geldt dat ze het Arabisch (of berbers?) beter machtig zijn dan het Nederlands en dat je met een (ongelovige) Nederlander ook nog weleens tegen wat kritische of onzinnige vragen aan kunt lopen, wat niet iedereen even leuk vindt.
    Nee, ik heb ook gewoon Nederlandse vrienden. Maar deze Nederlandse vrienden zijn buitenlanders gewend, ik beschouw ze zelfs als hele goeie vrienden omdat ze niet bevooroordeeld zijn en we elkaar gewoon respecteren.

    We hoeven niet op elkaar te lijken. Na 15 jaar leven in Nederland ben ik terug gekeerd naar Marokko, waar je in een monocultuur leeft. Alles hetzelfde dat je er soms van afknapt.

    Multiculti samenleving zoals Nederland of de VS is best cool. En dat geloof ik oprecht.