1. #16
    Getrouwd met de best

    Reacties
    198
    11-04-2012

    Spijt van zoveel dingen.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Elixir Bekijk reactie
    Lastige vraag.
    Ik denk dat alles in het leven gebeurt met een reden en het beste is om een les van te trekken. Soms moet je dingen gewoon accepteren en doorgaan hoe moeilijk het ook is.

    Ja klopt denk ik ook. Als ik Marokko.nl niet had gekend had mijn leven er 180 graden anders uit gezien. Als ik nooit dat en zus had gedaan ook. Daarom zeg ik nooit als maar het moest zo zijn. Ik hoop dat ik er lering uit trek inshallah

  3. #18
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Heb spijt van de grote mond die ik als puber tegen mijn ouders heb opgezet.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    ik heb teveel fouten gemaakt

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    6
    11-12-2018

    wnr je richting 30 gaat dan pas besef je wat je deed.
    ik verdien alles wat ik nu mee maak.
    sorry mensen maar ik moet het zeggen ik gebruikte mijn uiterlijk om geld van Meisjes te KRIJGEN ik was so echt niet iemand maar dit heeft mijn neef me geleerd helaas.

  6. #21
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Op sommige momenten mijn geduld verliezen. Maar het meest van het hebben van geduld voor de verkeerde mensen en het niet meteen afgaan op mn gevoel/intuïtie.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door allesverloren Bekijk reactie
    wnr je richting 30 gaat dan pas besef je wat je deed.
    ik verdien alles wat ik nu mee maak.
    sorry mensen maar ik moet het zeggen ik gebruikte mijn uiterlijk om geld van Meisjes te KRIJGEN ik was so echt niet iemand maar dit heeft mijn neef me geleerd helaas.
    Hoe degoutant, deze heb ik nog nooit gehoord. Je kan beter deze post verwijderen. ;/

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    la hawla wala quwwata illa billah

    Je mag geen spijt krijgen, van het leven die jij hebt gekregen. Zeg Alhamdoelilah met wat je hebt. Er zijn mensen geboren maar nooit op deze aarde geweest. Jij hebt een leven gekregen en ga daar goed mee om en wees tevreden. StagfirAllah. Raap jullie zelf op en neem de vermaning serieus op.
    Bedenk jou leven is geschreven en wat je overkomt was voor jou geschreven en wat jou niet overkomen is of aan je voorbij ging, was niet voor jouw bestemd.
    Iedereen maakt fouten, maar leer ervan en benoem je zondes niet, maar leer er van.
    Moge Allah swt ons leiden.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    6
    11-12-2018

    ik ben alles kwijt.

  10. #25
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Elixir Bekijk reactie
    Lastige vraag.
    Ik denk dat alles in het leven gebeurt met een reden en het beste is om een les van te trekken. Soms moet je dingen gewoon accepteren en doorgaan hoe moeilijk het ook is.
    Hier sluit ik me bij aan.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Men heeft pas verloren als hij/zij opgeeft. Tot die tijd is elke tegenslag slechts een opstapje naar het grotere doel. Ik vind spijt hebben van zaken die maktab zijn onnodig (indien het géén zondes zijn).

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Mijn moeder.. en dat is alles wat ik erover te vertellen heb.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    317
    18-01-2015

    Spijt dat ik iemand niet heb vermoord. Toen ik daar de kans voor had...
    Account wordt beheerd door 3 zussen

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    85
    23-03-2015

    Van tijd die ik niet goed benut heb.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    De keuzes die ik in het leven gemaakt heb.