1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Teveel om op te noemen.. alles gebeurt met een reden en sommige dingen zijn gewoon niet meant to be, hoe graag je dat ook zou willen.

    Gayr Inchallah

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Teveel om op te noemen.. alles gebeurt met een reden en sommige dingen zijn gewoon niet meant to be, hoe graag je dat ook zou willen.

    Gayr Inchallah
    Bijna alles gebeurt om een reden. Wat jou overkomt is voor je geschreven, maar als je besluit naar shisha lounge te gaan of de disco op te zoeken of trouwen met een nederlandse of turkse vrouw of man, dan is dat een KEUZE. Daarom is er een sura waarin wordt gevraagd ons te leiden naar de goede weg. Conclusie, niet spijt hebben van wat je overkomen is, maar wat jou overkomen is wat jij zelf veroorzaakt hebt, leer daarvan en ga door met het leven. Als elke mens bij een grote zonde of fout, een vinger zou moeten missen, dan zou bijna geen marokkaan een (hand) hart hebben..

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Bijna alles gebeurt om een reden. Wat jou overkomt is voor je geschreven, maar als je besluit naar shisha lounge te gaan of de disco op te zoeken of trouwen met een nederlandse of turkse vrouw of man, dan is dat een KEUZE. Daarom is er een sura waarin wordt gevraagd ons te leiden naar de goede weg. Conclusie, niet spijt hebben van wat je overkomen is, maar wat jou overkomen is wat jij zelf veroorzaakt hebt, leer daarvan en ga door met het leven. Als elke mens bij een grote zonde of fout, een vinger zou moeten missen, dan zou bijna geen marokkaan een (hand) hart hebben..
    Alhamdulillah heeft hetgeen waar ik spijt van heb niks te maken met wat jij hebt opgenoemd. Het gaat om hele andere dingen. Wat jij opnoemt kun je met de wil van Allah verlaten en taubah verrichten. De keuzes die ik gemaakt hebt waar ik spijt van heb hebben nogmaals betrekking op hele hele andere dingen.

    Gayr inchallah

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Alhamdulillah heeft hetgeen waar ik spijt van heb niks te maken met wat jij hebt opgenoemd. Het gaat om hele andere dingen. Wat jij opnoemt kun je met de wil van Allah verlaten en taubah verrichten. De keuzes die ik gemaakt hebt waar ik spijt van heb hebben nogmaals betrekking op hele hele andere dingen.

    Gayr inchallah
    Moge Allah swt je helpen en alles in je leven vergemakkelijken.

    Incha Allah

    Mocht ik wat voor je kunnen betekenen, je kunt me pm'en en je hart luchten.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Spijt hoort bij het leven. Uit pijn moeten we leren en worden groter en sterker van. Move on

    Nog een tip, kansen vallen niet te rapen. Als je een kans krijgt in je leven GRIJPT DIE. Het leven is te kort om te piekeren. Enjoy it!!
    Don't worry..Be happy

  6. #36
    Smile :)

    Reacties
    295
    01-06-2009

    Ik heb spijt dat ik de arabische lessen niet serieus heb genomen. Nu wil ik zo graag Arabisch leren lezen en schrijven maar het gaat een beetje moeizaam.

    Vertrouw op je zelf,vertrouw op je hart,maar vertrouw het meest op Allah swt.


  7. #37
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Spijt dat ik geen doktersopleiding heb gevolgd.
    Geduld is de sleutel

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Achteraf is het altijd makkelijk gezegd.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik heb WERKELIJK NERGENS spijt van …… bij alle keuzes in mn leven ga ik ook altijd uit van een WORST CASE SCENARIO….. met dat in mn achterhoofd maak ok mn keuze en als het VERKEERD UIT PAKT ….. dan geef ik me zelf een KORTE periode om mn wonden te likken en daarna me zelf OP RAPEN ….. en ga dan verder met leven en maak me klaar voor de volgende keuzes in het leven …..


    https://m.youtube.com/watch?v=zRCYEkA0_q8

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    26
    21-05-2021

    Spijt van sommige keuzes die ik heb gemaakt maar hey dat heeft me wel gemaakt tot de persoon die ik nu ben

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door xbella_ Bekijk reactie
    Spijt van sommige keuzes die ik heb gemaakt maar hey dat heeft me wel gemaakt tot de persoon die ik nu ben
    Je klinkt wel opgetogen om het feit dat je nu de persoon bent die je bent. Dan heb je geen spijt van je keuzes want anders was je de persoon niet die je nu bent.

    Had je die keuzes destijds niet gemaakt dan was je nu een heel ander persoon.

  12. #42
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door allesverloren Bekijk reactie
    wnr je richting 30 gaat dan pas besef je wat je deed.
    ik verdien alles wat ik nu mee maak.
    sorry mensen maar ik moet het zeggen ik gebruikte mijn uiterlijk om geld van Meisjes te KRIJGEN ik was so echt niet iemand maar dit heeft mijn neef me geleerd helaas.
    Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh geven meiden echt geld aan een "man".
    Sincerity is the face of the soul.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    105
    17-08-2019

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh geven meiden echt geld aan een "man".
    Ik kon me er ook moeilijk iets bij voorstellen haha

  14. #44
    From the South

    Reacties
    2.494
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Puur. Bekijk reactie
    Ik kon me er ook moeilijk iets bij voorstellen haha
    Hahhahahaha blijkbaar om zijn "schoonheid" te onderhouden aangezien hij er zoveel werk aan heeft.
    Sincerity is the face of the soul.

  15. #45
    الأدارسة

    Reacties
    307
    20-02-2020

    Fouten uit het verleden zijn de wijsheden voor de toekomst.
    L'ædab.The most beatiful part of a believer is their character