1. #1
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    TalibanKleding is Cultuur, heeft niets Met Islam te Maken.

    Taliban Kleding is Cultuur, heeft niets Met Islam te Maken.

    Laat je niet Gek Maken.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Ik heb Jongens Meegemaakt opeens hadden Ze Lange Baard Taliban Kleding Dus SalafistStijl, Opeens Ze3ma El3ilm, riepen Ze Bid3ah dit Haram dat. Terwijl ze Vorige Week een Kratje Heineken Bier nog Leeg Dronken en Roze Buurt Bezochten.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Het is echt ZorgWekkend als de Salafisten de Moskeeen gaan Overnemen. Alles is Bid3ah.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    weer een nieuw account gemaakt. Houd niet op met jou

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Het is echt ZorgWekkend als de Salafisten de Moskeeen gaan Overnemen. Alles is Bid3ah.
    Dit is dus het resultaat van een jongeman die het vlees van geleerden en studenten begon te eten nadat hij door de roddelsekte wijs werd gemaakt dat hij op het rechte pad zit zolang hij sheikh rabi prijst en anderen misprijst. En alle anderen die sheikh rabee niet prijzen zijn ahlul bidah volgens de roddelsekte .

    Ik verbaas me niet dat ik jullie allen openlijk zondes zie plegen en dat veel van jullie nu zelfs psychisch ziek zijn geworden. Moge Allah jullie genezen en leiden en ons hiertegen behoeden amin . Wa Allahul musta'an.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    En moge Allah de sekteleiders zoals bouchta en abu khadeejah spoedig geven wat ze verdienen amin

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    En moge Allah de sekteleiders zoals bouchta en abu khadeejah spoedig geven wat ze verdienen amin
    Wat Zeg je Allemaal a Fatima.


    bouchta en abu khadeeja.

    Gaat Het Wel Goed met je a Miloudia.?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Of je aambeien hebt? Aangezien je niet stil kan zitten.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Of je aambeien hebt? Aangezien je niet stil kan zitten.
    Meskiena waar je aan Denkt.

    Ze3ma Salafia.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Is nog heel zacht gezegd, je komt over als een shaytaan aangezien je hier elke dag loopt te liegen over ons geloof. Ergste voor jou is dat jij altijd een leugenaar bent geweest en leugens hebt zitten verspreiden, toen je in die sekte zat en nu nog steeds. Geen haar veranderd.

    Ga toch eens leren zwijgen en serieus kennis opdoen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Is nog heel zacht gezegd, je komt over als een shaytaan aangezien je hier elke dag loopt te liegen over ons geloof. Ergste voor jou is dat jij altijd een leugenaar bent geweest en leugens hebt zitten verspreiden, toen je in die sekte zat en nu nog steeds. Geen haar veranderd.

    Ga toch eens leren zwijgen en serieus kennis opdoen.
    Meskiena het zit Diep.

    Neem Rustig Adem a Fatima. Kalmi.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Natuurlijk zit het diep, dit bericht is niet alleen aan jou, aan iedereen die zich schuldig maakt door uitspraken over het geloof te doen zonder kennis en aan iedereen die over moslims lastert onder het mom van waarschuwen, zonder bewijzen vanuit de koran en de Sunna. De smeekbedes van degenen die jullie onrecht hebben aangedaan zullen jullie sekteleiders blijven volgen en degenen die hen blijven steunen in onrecht.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Natuurlijk zit het diep, dit bericht is niet alleen aan jou, aan iedereen die zich schuldig maakt door uitspraken over het geloof te doen zonder kennis en aan iedereen die over moslims lastert onder het mom van waarschuwen, zonder bewijzen vanuit de koran en de Sunna. De smeekbedes van degenen die jullie onrecht hebben aangedaan zullen jullie sekteleiders blijven volgen en degenen die hen blijven steunen in onrecht.
    Lakom Dienokom Wa Lia Dien.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Dit is dus het resultaat van een jongeman die het vlees van geleerden en studenten begon te eten nadat hij door de roddelsekte wijs werd gemaakt dat hij op het rechte pad zit zolang hij sheikh rabi prijst en anderen misprijst. En alle anderen die sheikh rabee niet prijzen zijn ahlul bidah volgens de roddelsekte .

    Ik verbaas me niet dat ik jullie allen openlijk zondes zie plegen en dat veel van jullie nu zelfs psychisch ziek zijn geworden. Moge Allah jullie genezen en leiden en ons hiertegen behoeden amin . Wa Allahul musta'an.
    Up

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Lakom Dienokom Wa Lia Dien.
    Up