1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Rayhana vind ik ook heel mooi en staat in de Quran maar betekend basilicum dus vind dat toch niet zo leuk.

    Mardhiyah: staat ook in de qoran, en is volgens mij een naam van Hur al ayn. Dacht in Surat el fajr.

    Weet je nog niet of je een meisje of dingen krijgt of wachten jullie tot de bevalling?
    Married and children!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Rayhana vind ik ook heel mooi en staat in de Quran maar betekend basilicum dus vind dat toch niet zo leuk.

    Mardhiyah: staat ook in de qoran, en is volgens mij een naam van Hur al ayn. Dacht in Surat el fajr.

    Weet je nog niet of je een meisje of dingen krijgt of wachten jullie tot de bevalling?
    Een vriendin van mij heeft haar dochter Rayhana genoemd, volgens haar betekent het een bloemengeur van het paradijs en niet basilicum?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Rayhana was een vrouw van de profeet mohammed vrede zij met hem.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Rayhana was een vrouw van de profeet mohammed vrede zij met hem.
    Oh echt heb je goede links naar bronnen waar haar naam vermeld staat? Een vriendin van mij vind het een pracht naam, maar ze twijfelt ik wil haar deze links sturen inchaAllah.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Het verhaal van rayhana bint zayd:
    https://www.google.com/amp/s/www.isl...-faithful/amp/
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ