1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Dit is Slecht.

    Een Echte man Mag niet aan Trouwen denken totdat hij Alles op het Rijtje heeft.
    Basis Asa7bi:

    1. Huisje.
    2. Inkomen.
    3. Trouwen.

    Mits Zij een Woning heeft Kan ook.
    1. Huisje dien je tegenwoordig inschrijfduur van meer dan 9 jaar te hebben om in aanmerking te komen voor sociale huur en dan specifiek een eensgezinswoning.
    Bijkomend probleem dat er een inkomensgrens geldt dus sommige zijn verplicht om particulier te huren.

    2. Inkomen is zelfs als Hbo afgestudeerde echt magertjes door de vele uitzendcontracten en flexcontracten die in opkomst zijn.
    Vast bestaat bijna niet meer, tenzij je van de oude garde bent en uit die tijd nog vast hebt.
    Simpel kantoorbaantje waar je vroeger 32.000 mee verdiende krijgen jongeren via uitzendbureau nu zo’n 24.000 voor.

    3. Trouwen, het hoofdonderwerp wat iedereen bezighoudt en vaak drama is. Het vinden van een wederhelft is moeilijker dan ooit tevoren en kijk alleen al de topics die hier geopend worden. Dit weerspiegeld ook wat er buiten gebeurd.
    En dan heb je eindelijk iemand willen vrouwen tegenwoordig een bruiloft van gerust 20.000 en huwelijksreis naar Zanzibar.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Zei ik ook tegen hem
    Heb je goed gezegd
    Maar hij zegt ik kan beter alvast vrouw regelen want straks heb ik alles en moet ik vrouw nog regelen en dese tijd is moeilijk om goede vrouw te vinden
    Ewa. Dan Trouwt hij toch pas 35 of 38. Trouwen moet je goed doen ook al kost het Tijd.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Zonneschijn.. Bekijk reactie
    1. Huisje dien je tegenwoordig inschrijfduur van meer dan 9 jaar te hebben om in aanmerking te komen voor sociale huur en dan specifiek een eensgezinswoning.
    Bijkomend probleem dat er een inkomensgrens geldt dus sommige zijn verplicht om particulier te huren.

    2. Inkomen is zelfs als Hbo afgestudeerde echt magertjes door de vele uitzendcontracten en flexcontracten die in opkomst zijn.
    Vast bestaat bijna niet meer, tenzij je van de oude garde bent en uit die tijd nog vast hebt.
    Simpel kantoorbaantje waar je vroeger 32.000 mee verdiende krijgen jongeren via uitzendbureau nu zo’n 24.000 voor.

    3. Trouwen, het hoofdonderwerp wat iedereen bezighoudt en vaak drama is. Het vinden van een wederhelft is moeilijker dan ooit tevoren en kijk alleen al de topics die hier geopend worden. Dit weerspiegeld ook wat er buiten gebeurd.
    En dan heb je eindelijk iemand willen vrouwen tegenwoordig een bruiloft van gerust 20.000 en huwelijksreis naar Zanzibar.

    Alles Kost Tijd. Is toch Normaal.

    Of Wil jij in 1 Dag Alles.?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Alles Kost Tijd. Is toch Normaal.

    Of Wil jij in 1 Dag Alles.?
    Vroeger was het makkelijk.
    In deze tijd is het heel lastig..

    Zeker niet in 1 dag maar zou zonde zijn om er járen mee te moeten wachten? Puur uit geldgebrek, we worden met de dag ouder en niet jonger natuurlijk...

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Zonneschijn.. Bekijk reactie
    Vroeger was het makkelijk.
    In deze tijd is het heel lastig..

    Zeker niet in 1 dag maar zou zonde zijn om er járen mee te moeten wachten? Puur uit geldgebrek, we worden met de dag ouder en niet jonger natuurlijk...
    Ewa Ik Hoor vaak Men zeggen Trouwen is Rauwen.

    Men Durft niet meer Te Trouwen. Vrijheid.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Ewa Ik Hoor vaak Men zeggen Trouwen is Rauwen.

    Men Durft niet meer Te Trouwen. Vrijheid.
    Ligt eraan met wie je trouwt.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Zonneschijn.. Bekijk reactie
    Ligt eraan met wie je trouwt.

    Trouwen als je aan Begint moet je het Goed doen anders moet je Ervan Afblijven.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Trouwen als je aan Begint moet je het Goed doen anders moet je Ervan Afblijven.
    Alles is een risico in het leven, niks is gegarandeerd.
    Of je nou goed voorbereid bent of maar half...

  9. #24
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    She's not thàt into him.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Hij moet haar niet aan de Lijntje houden is Haram.

    Hij moet tegen haar Zeggen: Ik wil met je Trouwen. wil jij ook met me Trouwen.
    Als Ze nee Zegt Safi zeg tegen Elkaar Beslama en opzoek naar andere Mektab.

    Heeft Hij Huisje, Inkomen.Enz.?

    Precies. Gewoon zeggen waar het op staat. Een nicht van mij heeft zelf haar jeugd liefde ten huwelijk gevraagd en ze zijn al 30 jaar zeer gelukkig getrouwd. Ik houd ook van straight to the point dan weet ik waar ik aan toe ben en zelf ben ik ook eerlijk.

    Wat betreft dit onderwerp en vraag van TS. Dat is voor iedereen anders. In mijn geval app ok nooit omdat ik mezelf niet wil opdringen den denk dat hij wel wat beters heeft te doen dan met mij praten. Ik houd me altijd in want als ik iemand mag kan ik de hele dag door appen want heb toch niet veel te doen haha.

  11. #26
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Een goede vriend van mij zit ergens mee. Hij kent een meid nu bijna een half jaar en het is serieus tussen hun. Echter vaak beginnen de gesprekken bij hem vertelde hij mij. Wanneer hij niets laat horen dan vraagt ze niet van hoe gaat het of wat ben je aan het doen. Maar ondertussen zegt ze wel om hem te geven. Verder hebben ze geen ruzies en kunnen ze het goed met elkaar vinden.

    Voor de zusters onder ons, wat kan ik hem adviseren en waarom doet ze zo denken jullie?
    Misschien is ze gewoon zo, dat hebben meerdere mensen en zegt niet altijd wat. Soms wel, maar als je in soms gaat leven dan word je snel paranoïde en dat is niet goed voor een relatie.
    Hoogstens kan je zeggen, ik zou het leuk vinden als je af en toe aan me vraagt hoe het gaat. Niet met een boze beschuldigende toon, gewoon vriendelijk en zeg er gerust bij dat zulke dingen je goed doen voelen. Beetje vrienden doen die moeite graag.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  12. #27
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Elke vrouw is anders het lijkt mij lastig om een antwoord hierop te geven. Je vriend zal er niet erachter komen behalve door het aan haar te vragen.
    Good luck.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Broers en zusters bedankt. Ik zal dit met hem bespreken.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Wat je kunt doen is 1 maand haar niet bellen of een bericht sturen. Als zij niet belt dan weet je dat ze geen interesse heeft.
    En probeer ook afstandelijk te doen als het gaat om bellen en appen.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Een goede vriend van mij zit ergens mee. Hij kent een meid nu bijna een half jaar en het is serieus tussen hun. Echter vaak beginnen de gesprekken bij hem vertelde hij mij. Wanneer hij niets laat horen dan vraagt ze niet van hoe gaat het of wat ben je aan het doen. Maar ondertussen zegt ze wel om hem te geven. Verder hebben ze geen ruzies en kunnen ze het goed met elkaar vinden.

    Voor de zusters onder ons, wat kan ik hem adviseren en waarom doet ze zo denken jullie?
    Adviseer hem om haar te dumpen en naar de volgende te gaan als ie perse een Marokkaanse wil.Marokkaanse vrouwen liggen voor het oprapen je hoeft er geen moeite voor te doen.Ben serieus nu.