1. #76
    Amsterdamse

    Reacties
    651
    11-01-2007

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133903860

    Een typisch voorbeeld van de praktijk.
    Bizar

  2. #77
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Ze doen dit niet enkel bij Marokkaanse vrouwen.
    Heb gemerkt dat ze nu ook vrouwen van andere afkomsten aanvallen op internet en buiten, ook Turkse, Afghaanse en Nederlandse vrouwen zijn dit soort mannen spuugzat.
    Moet je voor de grap eens die vlogs kijken van bekende dames (niet Marokkaans), zijn best wel wat dames die vloggen over beauty en dergelijke.
    Kijk je in de comment section en ja hoor de Marokkaanse man gaat los met sletje sus, kechie so, ‘gepakt door negers’, ‘misbruikt door je vader’.
    Ze zetten zichzelf echt te kijk.
    Je leeft in een droomwereld.Het feit dat je zo een topic plaatst met je pijn en fustraties.Alsof je uit bent op wraak omdat je veel pijn hebt.Dat Marokkaanse jongens zo doen komt voort uit het feit dat ze jullie niet serieus nemen.Zou me eens verdiepen als ik jou was in de reputatie van de Marokkaanse vrouw.In het midden oosten komen ze sommige landen niet eens meer binnen.En wat andere afkomsten betreft,die sla ik veel hoger aan die vrouwen.Die hebben veel meer normen en waarden en zelfrespect

  3. #78
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Ik merk dat hier veel wordt gereageerd door 1 persoon met verschillende gebruikersnamen.
    Wil diegene daar onmiddelijk mee ophouden!!!
    Jouw mening is nu wel duidelijk!!!
    Begint nu irritant te worden.
    Ik wil de topic op niveau houden met goede argumentatie ipv CONTINUE sletten en hoertjes hierbij te betrekken.
    Jij wil aandacht.Die persoon die dat zegt heeft ergens ook een punt.Kijk alleen al op die Turkse site habamam hoe ze daar over marokkaanse meisjes denken.Dat zegt echt alles.

  4. #79
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Grappig. Staat Marokko niet bekend als een seks bestemming door de Marokkaanse wijf? Staan jullie niet bekend als de soort vrouwen die niet eens Mekka binnen mogen komen? En dan nog de hebben om anderen te beoordelen. Gadverdamme. De islam is ziek door jullie in boefs woorden; kechs.
    Niet alleen in Marokko hoor.Kijk in het midden oosten wat voor werk ze daar doen.Laat ik je een hint geven iets met bordelen.Van de week was er ook al eentje opgepakt in nederland.Was zij degene met dat dochtertje van 2 nog in de auto?? Zou even de link voor je zoeken.

  5. #80

  6. #81
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Dit is precies de reden waarom je verkaasde marokkaanse sletten moet vermijden als de neten ze zullen voor altijd en eeuwig single blijven want zelfs die domme nederlander gaat haar een keer zat raken .Daarom zal de angst van de nederlandse verkaasde marokkaanse sletten altijd tot realiteit komen en zullen altijd alleen en eenzaam blijven en voor altijd ongelukkig .

  7. #82
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De slet heeft snel de vorige topic verwijderd vanwege deze artikel https://www.rtlnieuws.nl/node/240521 dit kleine minderheid verkaasde sletten schreeuwt het hardst maar ze hebben geen feiten om hun claim te ondersteunen . En er is ook niets maar dan ook niets dat je de feit kan wegnemen dat deze sletten aan het einde van het verhaal forever single en eenzaam zullen blijven .

  8. #83
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Nederlandse Turken en Marokkanen zoeken partner vooral in eigen kring
    20 januari 2017 02:00 Aangepast: 14 februari 2017 09:02
    Archieffoto Beeld © ANP

    Nederlanders met een Turkse of Marokkaanse achtergrond hebben vooral een partner met dezelfde herkomst. Bij andere groepen is dat veel minder het geval.

    Dat blijkt uit cijfers van het CBS. Van de 4,2 miljoen paren in Nederland, bestaat 16 procent uit een Nederlandse partner en een partner met een migratieachtergrond.
    Gemengde paren:

    Indonesisch-Nederlands (160.000 paren)
    Duits-Nederlands (154.000 paren)
    Belgisch-Nederlands (44.000 paren)
    Turks-Nederlands (10.000 paren)
    Marokkaans-Nederlands (9000 paren)

    Gemengde paren tussen iemand met een Nederlandse en een Turkse of Marokkaanse achtergrond komen dus maar weinig voor.

    Het zijn trouwens vooral Nederlandse vrouwen die met een Turkse of Marokkaanse man getrouwd zijn of samenwonen. Andersom komt het minder voor. https://www.rtlnieuws.nl/node/240521 Autzw walou hayet daar gaat weer 2 killo ben en jerry s door je maag its got to hurt.

  9. #84
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    1 advies voor de vrouwen er is niks wat een ongelukkig eenzame valse loeder liever wil. Is andere vrouwen net zo vals eenzaam en doodongelukkig maken net zoals haar. En ze leefde nog lang en ongelukkig einde verhaal .

  10. #85
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nederlandse Turken en Marokkanen zoeken partner vooral in eigen kring
    20 januari 2017 02:00 Aangepast: 14 februari 2017 09:02
    Archieffoto Beeld © ANP

    Nederlanders met een Turkse of Marokkaanse achtergrond hebben vooral een partner met dezelfde herkomst. Bij andere groepen is dat veel minder het geval.

    Dat blijkt uit cijfers van het CBS. Van de 4,2 miljoen paren in Nederland, bestaat 16 procent uit een Nederlandse partner en een partner met een migratieachtergrond.
    Gemengde paren:

    Indonesisch-Nederlands (160.000 paren)
    Duits-Nederlands (154.000 paren)
    Belgisch-Nederlands (44.000 paren)
    Turks-Nederlands (10.000 paren)
    Marokkaans-Nederlands (9000 paren)

    Gemengde paren tussen iemand met een Nederlandse en een Turkse of Marokkaanse achtergrond komen dus maar weinig voor.

    Het zijn trouwens vooral Nederlandse vrouwen die met een Turkse of Marokkaanse man getrouwd zijn of samenwonen. Andersom komt het minder voor. https://www.rtlnieuws.nl/node/240521 Autzw walou hayet daar gaat weer 2 killo ben en jerry s door je maag its got to hurt.
    Hahaha meskiena

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door uidadje Bekijk reactie
    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133903860

    Een typisch voorbeeld van de praktijk.
    Bizar
    Las het net...

    Bizar inderdaad en verbaasd mij niks.
    Je eigen familie niet meer mogen helpen, meer moeten toetrekken naar schoonfamilie en profiteren van het inkomen van een vrouw.
    I am out. Ik word chagerijnig van dit forum.

  12. #87
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Begrijp niet waarom jongens nog reageren op topics van zulk gefustreerde wijven.We weten toch wat voor waarde de marokkaanse wijven hebben.Het zijn net wegwerpartikelen zo moet je ze ook behandelen en gebruiken.Speel met ze in je pubertijd oefen erop.En als je wil trouwen kijk dan gewoon bij een bekeerde moslima of moslima's van andere komaf.Voor de rest doe niet zo moeilijk.Iedereen gebruikt ze en misbruikt ze.Waarom jullie dan niet.

  13. #88
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door Zonneschijn.. Bekijk reactie
    Las het net...

    Bizar inderdaad en verbaasd mij niks.
    Je eigen familie niet meer mogen helpen, meer moeten toetrekken naar schoonfamilie en profiteren van het inkomen van een vrouw.
    I am out. Ik word chagerijnig van dit forum.
    Je kan ook met een turk trouwen.En als je het uitmaakt kan die je kapot schieten in een fietsenstalling.Zoals nu gebeurt met ze in Rotterdam met dat 16jarige turkse meisje

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Is alleen jouw realiteit.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    TS kan beter een psycholoog opzoeken