1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    27
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Islam als basis nemen en geen cultuur dan kan het niet misgaan. Maar laten we eerlijk zijn tegenwoordig staat islam bij veel bekend als onderdrukking. Ja behalve op dit forum want hier is iederen goed maar dit forum is ook absoluut geen weerspiegeling vd realiteit
    islam gebruiken als het in voordeel van hun is.
    voor de buitenwereld islam maar ondertussen zijn ze master in sihr en andere duistere praktijken
    Man moet werken voor zijn vrouw klaar. in deze tijd willen ze profiteren van vrouw financieel, seksueel, hun wil is wet oe zied oe zied.

  2. #17
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    This girl

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Dat hoor ik dus altijd hier op dit forum. Als ik moet werken blijf ik liever alleen als ik eerlijk ben. Ik wil wel opstaan wanneer ik wil en gewoon mijn rust momenten net zoals nu. Ik ben echt veel vrijheid gewend en rust dus een traditioneel huwelijk met een Marokkaanse man is al gedoemd te mislukken bij mij. Een man die zegt je moet werken, je moet voor de kinderen zorgen en je moet elk weekend familie bezoeken. Doeiiiiiiiiii ten eerste wil ik maar 2 kinderen ten tweede ga ik niet werken anders heb ik geen tijd voor mezelf en ten derde met alle respect maar ik ga niet elke week op familie bezoek. Doe ik nu ook niet dus.
    Werk jij nu ook niet?
    Ik heb geen probleem met werken dat doe ik namelijk nu ook..
    Maar wel als dit mij zou worden opgelegd naast alle verantwoordelijkheden die ik heb als vrouw thuis. Een man moet helpen daarin punt.

    De dingen die ze schrijft zijn niet onwaar, maar met werken is niks mis mee. Mits je dus ook over je eigen geld kan beschikken in de breedste zin van het woord. Zoals nu heb ik ook spaardoelen voor later zoals een mooie keuken, badkamer en leuk huisje in Marokko. En als hij dan zegt Nee met dat geld gaan we wat anders doen of bouwen we een gezamenlijk huis in Marokko voor mijn ouders dan zeg ik de groeten.

    En die bezoekjes afleggen horen er wel bij. Alleen dient hij er rekening mee te houden dat als jij werkt in het weekend doodmoe bent en ook recht hebt op rust. Dus niet alle deuren van zijn familie weer langs....

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Zrireq Bekijk reactie
    Werkende vrouwen sporen niet
    Hoezo?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    This girl
    Ze heeft veel goede punten
    If you 'don't know', Allah knows.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Zrireq Bekijk reactie
    Een echte vrouw is thuis. Zorgt voor het huis en voor de gezin. Geen carrieretrien
    Ten eerste ben ik niet getrouwd...
    Ten tweede stel ik zou dat wel zijn dan zou ik parttime werken puur om voor onszelf een buffer op te bouwen voor bijvoorbeeld vakanties, kleding, spaarpot voor de kinderen, keuken, huis Marokko.

    Betekent niet dat ik een carrière nastreef....
    Tenzij hij dat zelf niet wil nou prima, maar dan wil ik ook dat ik niet verhonger en nog normaal kan leven met enkel zijn inkomen. Tis aan hem.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.768
    09-07-2013

    Jeetje je denkt echt als een Hollander.huisje in Marokko kleding keuken kinderen bla bla.leef gewoon ipv dat gespaar.wie zegt dat je nog jaren te leven hebt

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Insolence Bekijk reactie
    Jeetje je denkt echt als een Hollander.huisje in Marokko kleding keuken kinderen bla bla.leef gewoon ipv dat gespaar.wie zegt dat je nog jaren te leven hebt
    Met mijn inkomen kan dat
    En nu nog die van jullie...

    Ik werk, ik spaar en ik leef prima.
    Materialistisch hoef je niet te zijn om te willen sparen. Sorry wat een vreemde denkwijze dit.
    Zo deden onze ouders dat ook werken en sparen en die zijn nog veel verder gekomen dan jullie generatie...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Zrireq Bekijk reactie
    Materialistische wijfje dus. Een echte man zorgt ervoor dat je niet verhongert, maar jah, wat is voor jou niet verhongeren?niet Wekelijks op restaurantjes?
    Met jou ga ik niet meer in gesprek met je ‘wijfje’ en snolletje.
    Jij bent vrouwonvriendelijk en vraag mij af welke vrouw onder jouw hoede wil vallen.
    Ik denk dat ze met jouw inkomen nog net maandverband kan halen thats it...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Zrireq Bekijk reactie
    Jij bent nergens gekomen nedermarokkaantje
    Als jij zo’n echte maghrabi bent wat doe je hier dan nog in Nederland?
    Ga terug naar Marokko en ga daar iets bouwen als je een echte vent was...
    Lever dat paspoort dan in.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Zrireq Bekijk reactie
    Zie de jaloezie en afgunst. Ze zal niets te kort hebben, maar als ze een eigen huis van mij verwacht en een eigen auto jah, dat is idd wat te veel voor mij. Maar maandverband zal ik nog wel kunnen kopen, en dat maakt mij al gelukkig, wijfje.
    Eigen huis? Waar ga je dan wonen bij je ouders op de zolder?

  12. #27
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ze heeft veel goede punten
    Ik kan niet met haar. Teveel negativiteit. Anderen en ik weten als geen ander dat een huwelijk hard werken is, maar al die negativiteit hoeft echt niet naar boven gehaald te worden. Het huwelijk is in principe iets moois, waar je ook met een goede/positieve mine in moet gaan.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Zrireq Bekijk reactie
    Zo dom ben je dus. Heb het over de vrouw zelf. Huis voor haar kopen. Ezel. En ik koop geen huis als ik het geld er niet voor heb. Kga geen krediet aan zoals jullie nedermarokkaantjes
    Er zijn ook mensen die geen krediet nodig hebben omdat geld gespaard kan worden met 2 inkomens...

    Van dat geld kan je oa emigreren naar Marokko, maar voordat je dat überhaupt kan doen heb je daar een huis nodig.
    Begint er nu een kwartje te vallen waarom sommige vrouwen werken?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Zrireq Bekijk reactie
    Dat kan ik alleen betalen in marokko. Marokko is niet zo duur als hier. Valt er nu een kwartje?
    Ik denk dat jij niet verder gaat komen dan kopen van stukje mini grond.
    Om te wonen heb je ook woning met dak nodig a si Zrireq.

  15. #30
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    Wauw gewoon