1. #31
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    ! Arme meid. Pfff
    Account niet meer in gebruik.

  2. #32
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door SevenDeuce Bekijk reactie
    Arme Charafdine bedoel je. (-;
    Account niet meer in gebruik.

  3. #33
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door SevenDeuce Bekijk reactie
    Dus je baan bevalt je nog steeds?
    Eh wat denk je zelf
    Account niet meer in gebruik.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    hello
    Tamazgha

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door SevenDeuce Bekijk reactie
    Ewa. Ik denk het niet.
    gaat goed en met jou?
    Tamazgha

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    22
    11-11-2014

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Ik bedoel stel je zou niets afweten van Allaah. En een leven leiden zonder geloof in Hem noch in het hiernamaals.
    Dan was het leven ingeheel waardeloos. Je zou letterlijk alle pijn,moeilijkheden hebben doorstaan en hardgewerkt enkel en alleen om een aantal jaar op aarde door te brengen en eeuwen eronder.
    Letterlijk een leven zonder betekenis of kleur.

    De kans krijgen om Degene te mogen ontmoeten die ons genadiger is dan onze eigen moeder. Ons nooit in de steek laat, ontelbare keren vergeeft en kansen geeft, voorziet van alles. Dit is zeker alle moeite, pijn en het leven waard.
    Prachtig verwoord!


    Alhamdoulillah ♡


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    245
    24-11-2018

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Ik bedoel stel je zou niets afweten van Allaah. En een leven leiden zonder geloof in Hem noch in het hiernamaals.
    Dan was het leven ingeheel waardeloos. Je zou letterlijk alle pijn,moeilijkheden hebben doorstaan en hardgewerkt enkel en alleen om een aantal jaar op aarde door te brengen en eeuwen eronder.
    Letterlijk een leven zonder betekenis of kleur.

    De kans krijgen om Degene te mogen ontmoeten die ons genadiger is dan onze eigen moeder. Ons nooit in de steek laat, ontelbare keren vergeeft en kansen geeft, voorziet van alles. Dit is zeker alle moeite, pijn en het leven waard.
    en gaat de waarheid erom wat je je wilt, of gaat het erom wat er daadwerkelijk is.
    Als je het leven waardeloos vindt wanneer er geen eenhoorns zijn, en je start te geloven dat ze bestaan, betekend het nog niet dat ze dr zijn. Dus dat je gelooft in Allah omdat je het leven anders waardeloos vindt is misschien wel de allerslechtste argument die iemand kan bedenken om in Allah te geloven
    Wanneer wij er zijn, is de dood er niet. Wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

  8. #38
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Koningabus Bekijk reactie
    en heeft de waarheid erom wat je je wilt, of het het erom wat er daadwerkelijk is.
    Als je het leven waardeloos vindt wanneer er geen eenhoorns zijn, en je start te geloven dat ze bestaan, betekend het nog niet dat ze dr zijn. Dus dat je gelooft in Allah omdat je het leven anders waardeloos vindt is misschien wel de allerslechtste argument die iemand kan bedenken om in Allah te geloven
    Wat is jouw doel in dit leven?
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.210
    25-11-2009

    Moeilijke vraag is dit..

    Het is de moeite waard omdat ik alles uit het leven haal ondanks mijn en andermans tekortkomingen.

    Sinds 1 jaar besloten om volop te genieten en de wereld te zien. We leven immers maar 1 keer. Dat is tot nu toe gelukt.

    Daarnaast zijn mijn dierbaren mijn alles.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    245
    24-11-2018

    Citaat Geplaatst door Vakkenvuller2 Bekijk reactie
    Wat is jouw doel in dit leven?
    Sjeuw ik zie nu pas al die typfouten die ik had gemaakt, was half aan t slapen.

    Citaat Geplaatst door Koningabus Bekijk reactie
    Het idee hoe klein de kansen waren om dit leven te krijgen, het idee dat je van de miljarden jaren dat de universum oud is maar gemiddeld 90 jaar mag meemaken, het idee dat je geen 2e kans krijgt in het leven en dus alles uit dit leven moet halen, het idee dat je iets kan betekenen voor de wereld en voor eeuwig de geschiedenisboeken in kunt, en zo kan ik nog wel door. Leven is zeker de moeite waard :P
    Mijn doel in dit leven is antwoorden krijgen op de vragen waarbij ik nog geen antwoord heb. Mijn doel is dat mensen (om te beginnen in mijn nabije omgeving) zelf nadenken over de antwoorden op hun vragen.
    Maar vooral, genieten van het leven nu het nog kan.
    Elk mens heeft 2 levens, de 2e begint op het moment dat iemand realiseert dat er maar 1 leven is.
    Wanneer wij er zijn, is de dood er niet. Wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Chocofreak Bekijk reactie
    Prachtig verwoord!
    Ja he

    Citaat Geplaatst door Koningabus Bekijk reactie
    en gaat de waarheid erom wat je je wilt, of gaat het erom wat er daadwerkelijk is.
    Als je het leven waardeloos vindt wanneer er geen eenhoorns zijn, en je start te geloven dat ze bestaan, betekend het nog niet dat ze dr zijn. Dus dat je gelooft in Allah omdat je het leven anders waardeloos vindt is misschien wel de allerslechtste argument die iemand kan bedenken om in Allah te geloven
    Tieft op terug naar de actualiteiten rubriek
    If you 'don't know', Allah knows.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    245
    24-11-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie

    Tieft op terug naar de actualiteiten rubriek
    sorry baas
    Wanneer wij er zijn, is de dood er niet. Wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

  13. #43
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Koningabus Bekijk reactie
    Sjeuw ik zie nu pas al die typfouten die ik had gemaakt, was half aan t slapen.



    Mijn doel in dit leven is antwoorden krijgen op de vragen waarbij ik nog geen antwoord heb. Mijn doel is dat mensen (om te beginnen in mijn nabije omgeving) zelf nadenken over de antwoorden op hun vragen.
    Maar vooral, genieten van het leven nu het nog kan.
    Elk mens heeft 2 levens, de 2e begint op het moment dat iemand realiseert dat er maar 1 leven is.
    Genieten van mijn leven doe ik ook en de antwoorden op mijn vragen zijn al beantwoord. Dus wie geniet nu meer van het leven?
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    245
    24-11-2018

    Citaat Geplaatst door Vakkenvuller2 Bekijk reactie
    Genieten van mijn leven doe ik ook en de antwoorden op mijn vragen zijn al beantwoord. Dus wie geniet nu meer van het leven?
    dat je antwoorden hebt betekend niet dat ze juist zijn.
    Wat heb je gedaan om te controleren of je antwoorden kloppen?
    Wanneer wij er zijn, is de dood er niet. Wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

  15. #45
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Koningabus Bekijk reactie
    dat je antwoorden hebt betekend niet dat ze juist zijn.
    Wat heb je gedaan om te controleren of je antwoorden kloppen?
    Ahhh, de typische “bevestigingen”. Er zijn veel theorieen waar de wetenschap tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op hebben maar wel erin geloven. Don’t go there. Mijn vragen zijn beantwoord.
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.