1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    38
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    ik snap echt niet waarom ouders dat zeggen. Niet te geloven!
    Nou, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ze willen graag de persoon met wie hun dochter(!) gaat samenwonen etc. enigszins kennen. Ik zou er ook een fijner gevoel bij hebben als ouder.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Afstand is echt wel een reden om iemand af te wijzen.
    Ben je er trots op dat je jouw ouders verlaten hebt om in een ander land te gaan wonen?
    Er zijn ook dochters die waarde hechten aan de zorg voor hun ouders, behouden van de baan waar ze op hun plek zitten en de omgeving waar je alles hebt opgebouwd.
    Waarom zou je een vent achterna gaan naar een ander land terwijl je al in Europa bent en prima leeft? Mannen genoeg en vervangbaar je ouders niet.
    Een vent achterna gaan brengt vele consequenties die jij nu sowieso al ondervindt maar nooit zal toegeven. Dat jij die keus maakt prima maar ga dat hier niet zitten ophemelen aub.
    Ben jij lichamelijk en geestelijk verkracht door een man?

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    Citaat Geplaatst door Encryptie Bekijk reactie
    Hhahha.. voor een passpooort kruipen ze allemaal in haar kont !!!

    Ze heeft een illi als vriend, en walou bruiloft, die is er NOOIT geweest! Hij neukt haar gewoon achterlangs( ja! bruine gaatje ) ZE LEVEN ALS HOLLANDERS, EN HAAR KIDS ZIJN BASTAARDS waar ik zwaar medelijden mee heb.. deze smerige CABARET slettebak woont half in de kelder en haar kinderen worden op school gepest en afgeperst door MAROKAANSE straattuig.. vandaar dat de feminist constant kritiek geeft op marokanen en ze doet alsof ze bij een instantie werkt, maar junkie zit gewoon in de SOCIALEDIENST.. EN MAN IS ILLI DUS DIE KN NIÉT WERKEN, HANGT DE HELE DAG IN DE CAFEETJES EN KOMT DRONKEN OF STONED THUIS OMDAT HIJ Z'N SLETJE NIET MÉÉR KAN luchten of zien.. LMOHIEM HAAR LEVEN IS VERTIEFD DOOR AL HET UITGAAN EN ZWANGERSCHAPPEN, en dan bedoel ik NIET eens alle ABORTUSSEN die ze heeft gepleegd...
    Ken je mij persoonlijk? NEE vuile relnicht wat kom jij hier fantasie verhalen over mij verkondigen.
    Mijn man daar kan een ESKAYRI als jij niet aan tippen begrepen.
    Hij mag wel een illi zijn zoals jij hem noemt maar heeft meer bereikt dan jij in je hele hongerige leventje zult doen. Knoop dat maar heel goed in je oren.
    Zonder illie’s zat jij nog je kont af te vegen in Marokko met stenen a mies n hram.
    Jouw vader kwam hier als een illie en wat is er van jou geworden? Je bent een zielige alcoholist en junkie geworden die grammetjes daar binnen snuift. Met je magere teef lichaampje valt bijna om. Zelfs een kind hoeft je om te duwen en je valt om. Jouw lichaam is zwaar aangetast van de cocaïne en alcohol.
    Iemand zou jou die fles bier in je achterste moeten douwen kijken of je dan nog een grote mond hebt.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Ben jij lichamelijk en geestelijk verkracht door een man?
    Jouw moeder is verkracht door een man. Die man was jouw vader en daarna moesten ze verplicht trouwrn. En nu opgesodemieterd van hier

  5. #50
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rafik20 Bekijk reactie
    Assalamou aleikom,

    Voor een goede vriend zou ik graag advies willen hebben. Momenteel bevinden hij en zijn toekomstige in een zeer ingewikkelde situatie. Deze personen willen heel graag met elkaar stappen maken, dus handvraging, trouwen en samen leven.
    Op een dag vertelde de vrouw haar ouders over deze jongen en de ouders gaven aan dat het voor hun belangrijk is dat degene een persoon moet zijn die bekend is bij de familie en de afstand niet te groot is. Dus een NEE. De afstand zelf is 60 minuten rijden en die vriend is geen bekende van de familie. Hierdoor zitten zij momenteel in een situatie waarbij hun geluk in de weg wordt gezeten.

    Ze zoeken naar een bepaalde strategie om dit toch tot een succes te laten verlopen, zonder gezeik en problemen. Zij willen heel graag met elkaar leven! Tussen de vrouw en man zit het helemaal goed, alhamdoelilah.

    Graag wil ik jullie adviezen krijgen, zodat zij hopelijk veel wijzer worden en dit op een goede manier kunnen oppakken. De kans die ze namelijk nu krijgen, moet gelijk goed aangepakt worden.

    Ghair In Shaa Allah. Ik hoor graag van jullie.

    Wa aleikoum salaam!
    Beginnen met uitleggen wat de geldende normen zijn en daarna gewoon doen.
    Confronteer ze met de vraag, en dan zie je vanzelf verder, immers is het nu nog een vreemde, dan niet meer.

    Overigens wel grappige eisen, hoe deed de eerste generatie dat als die 60 km een eis was...
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #51
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    @ ECE

    ik kan helaas niet citeren vandaar dat ik het zo doe.

    Ja ik snap idd dat ouders zich druk maken etc, maar stel dat hij goed/gelovig is? Dan kun je toch niet weigeren?
    Mijn buurmeisje kwam haar toekomstige tegen op airport in Dubai ( hij woont in Australië) ze hebben contact gehad, hij is haar hier
    hand komen vragen. Ze hebben wel research gedaan of het goeie familie is. En ja ze is nu getrouwd met hem en woont in Australië.
    Als het om zo'n afstand gaat dan snap ik ouders wel.

    Maar als diegene gewoon in nl woont vind ik dat een beetje raar om nee op te zeggen.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ik zou persoonlijk ook niet ver van mijn ouders kunnen wonen en al zeker om het feit dat ik hun enige dochter ben. Heb daardoor al mannen afgewezen omdat ik mezelf ken, ik zou me dan nooit echt gelukkig en gerust voelen
    Bedoel, ik wil voor mijn moeder kunnen zorgen wanneer ze later behoefte heeft aan zorg, mijn kinderen met hen laten opgroeien etc
    .