1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Exclamation Gele Hesjes een feit .

    DELEN AUB!!!

    Hallo allemaal.
    Wat zou het fijn zijn als we met een grote groep gaan samenwerken door het land om de Gele Hesjes NL een zo'n groot mogelijk succes te maken.

    Ik wil via deze pagina daarom proberen om een soort landelijke organisatie op te zetten van Gele Hesjes. Ik wil beginnen met alle hoofdsteden van de provincies uit Nederland:
    Groningen
    Leeuwarden
    Assen
    Zwolle
    Lelystad
    Arnhem
    Utrecht
    Haarlem
    Den Haag
    Middelburg
    's-Hertogenbosch
    Maastricht

    Als we in deze steden iemand hebben, kunnen we gaan uitbreiden naar andere plaatsen!

    Voel jij je geroepen om het aanspreekpunt van jouw provincie te zijn en weet je waar je aan begint? Weet je je weg te vinden naar de media en ben je goed met social media? Stuur dan een mail naar gelehesjesnederland@gmail.com om je aan te melden of stuur een bericht naar deze pagina.

    Zelf woon ik in de provincie Zuid-Holland dus ik zal het voor nu met gemeente Den Haag regelen, ik heb daar eerder ook een demo georganiseerd en dat is zonder problemen verlopen. Dat is nu ook de bedoeling uiteraard!

    Zodra we een landelijke organisatie hebben opgezet kunnen we een dag gaan organiseren waarop iedereen de straat op gaat en allemaal op dezelfde tijd.
    Zodat we een goed georganiseerde dag hebben met ook sprekers!

    Waar staan wij voor? 1 ding is voor ons allemaal duidelijk en dat is dat Rutte3 moet aftreden! Kijk voor meer punten op de pagina!

    Met vriendelijke groet,
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Bedankt Hans

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Genoeg is genoeg . De maat is vol
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ben je aanwezig?

  5. #5
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Nee

  6. #6
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Al zou Rutte aftreden, wie moet er dan in zijn plek komen?

    Wilders? Baudet? Jesse Klaver die tegen islamitisch slachten is?

  7. #7
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb als moslim niet echt wat te klagen gehad onder Rutte.

    De enige die over hem klagen zijn die tokkies die hem niet steunen, omdat hij niet de grenzen dicht wil gooien voor nog meer asielzoekers.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Al zou Rutte aftreden, wie moet er dan in zijn plek komen?

    Wilders? Baudet? Jesse Klaver die tegen islamitisch slachten is?
    dat zin we dan wel.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik heb als moslim niet echt wat te klagen gehad onder Rutte.

    De enige die over hem klagen zijn die tokkies die hem niet steunen, omdat hij niet de grenzen dicht wil gooien voor nog meer asielzoekers.
    Rutte verdient 130 000 euro per jaar. Een tokkie 7200 per jaar met kids .noem jij dat eerlijk ?
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  10. #10
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    dat zin we dan wel.
    Niks te ''dat zien we dan wel''.

    Die Baudet is een serieuze bredreiging aan het vormen en krijgt meer aandacht. Heb liever Rutte aan het hoofd dan die Baudet.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Niks te ''dat zien we dan wel''.

    Die Baudet is een serieuze bredreiging aan het vormen en krijgt meer aandacht. Heb liever Rutte aan het hoofd dan die Baudet.
    Wilders en baudet worden in de gevangenis gezet. Dat soort tuig mag nooit Nederland reageren .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Gele Hesjes een feit .

    Neem Redbull mee Hansie

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Rutte verdient 130 000 euro per jaar. Een tokkie 7200 per jaar met kids .noem jij dat eerlijk ?
    Rutte verdient volgens mij 180k per jaar en er is echt niemand met kids die maar 7200 per jaar aan inkomen heeft.
    Enkel een uitkering is ruim over de 10k en dan niem ik de subsidies, kinderbijslag etc niet eens,

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Kenjenie Bekijk reactie
    Ik ben voor rellen en plunderen en alles in de fik. Liedjes zingen en dansjes doen, mij nie gezien
    Toonbeeld van beschaving.
    Jouw ouders zijn vast trots op je.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Kenjenie Bekijk reactie
    beschaving is het allang niet meer, het is nu weer hard werken en bij de baas inleveren en oweee als je maar een klein foutje maakt hup terug je mand in en vergeet niet te betalen betalen betalen betalen waar gaat dat geld nou allemaal naartoe ? Heee je favourite zanger heeft weer een nieuw horloge van 200.000 euro ! Joepieee
    Wanneer was dit anders dan, aangezien je zegt dat het al lang geen beschaving meer is?

    Maar heeft beschaving voor jou alleen maar te maken met de verdeling van welvaart?
    In Nederland nu hoor je trouwens bij de 0.01% van de mensen die ooit geleefd wat betreft wonen in de meest genivelleerde maatschappij.