1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Gapen tijdens het beluisteren van koran

    Salam alikom broeders & zusters,

    Het valt me op dat ik dus de laatste moet gapen zodra ik koran luister. Ik heb dit wanneer ik het beluister in de auto, of thuis via YouTube. Laatst was ik bij een lezing, er werd toen ook koran gereciteerd. Ook toen moest ik weer hele tijd gapen.

    Ik begin me beetje zorgen te maken, want weet dat als je veel gaapt bij het beluisteren, je last kan hebben van a3in of bezetenheid. Iemand hier ervaring mee
    Verwacht het onverwachte

  2. #2
    自業自得

    Reacties
    174
    06-03-2019

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Salam alikom broeders & zusters,

    Het valt me op dat ik dus de laatste moet gapen zodra ik koran luister. Ik heb dit wanneer ik het beluister in de auto, of thuis via YouTube. Laatst was ik bij een lezing, er werd toen ook koran gereciteerd. Ook toen moest ik weer hele tijd gapen.

    Ik begin me beetje zorgen te maken, want weet dat als je veel gaapt bij het beluisteren, je last kan hebben van a3in of bezetenheid. Iemand hier ervaring mee
    Ik durf hierover geen uitspraken te doen. Maar ik zou eens navragen bij een Imaam.
    •90’s•

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    , want weet dat als je veel gaapt bij het beluisteren, je last kan hebben van a3in of bezetenheid. Iemand hier ervaring mee

    Hoe kom je hierbij?

  4. #4
    自業自得

    Reacties
    174
    06-03-2019

    Citaat Geplaatst door ABDOLLAH Bekijk reactie
    , want weet dat als je veel gaapt bij het beluisteren, je last kan hebben van a3in of bezetenheid. Iemand hier ervaring mee

    Hoe kom je hierbij?
    Dit kom je tegen als je het opzoekt op Google maar je komt automatisch terecht op onbetrouwbare bronnen.
    •90’s•

  5. #5
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Up