1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Gapen tijdens het beluisteren van koran

    Salam alikom broeders & zusters,

    Het valt me op dat ik dus de laatste moet gapen zodra ik koran luister. Ik heb dit wanneer ik het beluister in de auto, of thuis via YouTube. Laatst was ik bij een lezing, er werd toen ook koran gereciteerd. Ook toen moest ik weer hele tijd gapen.

    Ik begin me beetje zorgen te maken, want weet dat als je veel gaapt bij het beluisteren, je last kan hebben van a3in of bezetenheid. Iemand hier ervaring mee?
    Verwacht het onverwachte

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Up
    Verwacht het onverwachte

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    85
    23-03-2015

    Ik heb hier geen kennis over maar maak ongeveer hetzelfde mee wie weet hier meer over? Ik dacht aan slechte nafs hebben allah ou e3lem?dat er meer moet gewerkt worden aan de imaan geloof ?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door taartje1 Bekijk reactie
    Ik heb hier geen kennis over maar maak ongeveer hetzelfde mee wie weet hier meer over? Ik dacht aan slechte nafs hebben allah ou e3lem?dat er meer moet gewerkt worden aan de imaan geloof ?
    Ik las dat het symptomen zijn van boze oog heb jij nog andere symptomen?
    Verwacht het onverwachte

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    85
    23-03-2015

    Het zou best kunnen Allah ou e3lem.
    Ja krijg na het gapen waterige ogen maar ik denk dat het bij mij te maken heeft met zwakke imaan. Best ernstig.
    Er valt bij mij niks te misgunnen zo speciaal ben ik niet.

    Wanner het van afgunst komt dan zou ik wel mijn toevlucht zoeken bij Allah . Er is veel terug te vinden hoe je het beste jezelf ertegen van..kunt beschermen.