1. #1
    #PrayforNouri.

    Reacties
    286
    28-01-2012

    Die kerstboom van Nasr he.

    Waar bemoeit men zich mee eff serieus? Nu krijg je moslimgemeenschap reageert zus en zo en bla. Die mensen teren juist op onze aandacht. Rare volk.



  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Je bemoeit met de bemoeienis. Bemoei je je dan ook?

  3. #3
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door Inversus Bekijk reactie
    Je bemoeit met de bemoeienis. Bemoei je je dan ook?
    Waarom bemoei jij je met de bemoeienis van studente over het bemoeien?
    Account niet meer in gebruik.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Waarom bemoei jij je met de bemoeienis van studente over het bemoeien?
    Waarom bemoei jij met de bemoeienis van mij over de bemoeienis van studentes bemoeienis over de bemoeienis?

  5. #5
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    geweldige reacties ^^

  6. #6
    #PrayforNouri.

    Reacties
    286
    28-01-2012

    Haha jullie zijn grappig. Lol.



  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    waarom boeit jullie de bemoeienis van hde bemoeienis van de bemoeienis van de bemoeienis waar studente bemoeit met de bemoeienis van de bemoeienis van de bemoeienis van de bemoeienis van de bemoeienis van de kerstboom?
    Tamazgha

  8. #8
    Hai

    Reacties
    265
    09-11-2018

    Ik kon uit zijn bericht ruiken dat hij die foto en tekst had gepost juist om zulke reacties te krijgen om vervolgens in het nos, de telegraaf en het ad gepubliceerd te worden.

  9. #9
    -

    Reacties
    106
    25-10-2012

    mohim ik bemoei niet
    -

  10. #10
    #PrayforNouri.

    Reacties
    286
    28-01-2012

    Citaat Geplaatst door Reinaa. Bekijk reactie
    Ik kon uit zijn bericht ruiken dat hij die foto en tekst had gepost juist om zulke reacties te krijgen om vervolgens in het nos, de telegraaf en het ad gepubliceerd te worden.
    Slimme mensen hebben dit soort dingen inderdaad snel door. Mr je hebt altijd van de kippen zonder kop gevalletje’s die zich er echt wat van aantrekken. En dan post hij dit ook echt vlak na die homo van achmed. Zo heet die gast toch?
    Citaat Geplaatst door Kenjenie Bekijk reactie
    die hond lokt het zelf uit en gaat dan zehma de westerse moslim uithangen lah i3tieh semm
    Nogmaals het gaat er niet om wat hij post. Het gaat om die moslims die zich er wat van aantrekken. Die maken zich namelijk belachelijk.
    Citaat Geplaatst door Karlito. Bekijk reactie
    Als sommige Moslims echt zouden weten wie Isa, vrede zij met hem, was en wat zijn boodschap was zouden ze niets eens durven om zelfs maar een dennentak in huis te halen. Maar jammer genoeg zijn we als ummah/gemeenschap ziek.
    Je bent sowieso verloren als acteur.



  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    176
    29-11-2014

    Citaat Geplaatst door mohamedmohaal Bekijk reactie
    waarom boeit jullie de bemoeienis van hde bemoeienis van de bemoeienis van de bemoeienis waar studente bemoeit met de bemoeienis van de bemoeienis van de bemoeienis van de bemoeienis van de bemoeienis van de kerstboom?

  12. #12
    #PrayforNouri.

    Reacties
    286
    28-01-2012

    Citaat Geplaatst door Kenjenie Bekijk reactie
    we zijn als gemeenschap Verplicht om elkaar te wijzen op fouten en advies te geven de manier hoe dat gedaan wordt verschilt per persoon maar het is beter dan stilzwijgend toekijken en erger nog, zeggen van 'laat hem' 'ieder ze leven' drm zijn mgharba naar de kk
    Ach hou toch op. Dat is het probleem juist. Jullie geven een totaal verkeerde beeld over de islam en de wijze waarop een moslim een ander ‘moslim’ behoort aan te spreken. Die gast is een acteur. Zoent met vrouwen in films. Deelt met hun het bed. Openbaart zijn zondes. En dan gaan moslims hem willen aanspreken om een kerstboom? De grap van dit alles is dat dezelfde wijzende moslims die films van hem gewoon kijken. Dan is er natuurlijk niets aan de hand. Wil je iemand toch wijzen op zijn fouten? Spreek diegene aan op een nette manier. En tegenwoordig moeten we weten wie we behoren aan te spreken. Met dit soort types weet je bij voorbaat al dat het geen nut heeft. Een mooie reactie zou zijn dat de imams of de moslims met een groot publiek dit probleem ‘het nemen van een kerstboom in huis’ in het ALGEMEEN dienen te bespreken en of te prediken.

    Conclusie: Nasr en dat hele hoopje dat op hem lijkt kun je gewoon zien als een Henk of een Jan.



  13. #13
    Hai

    Reacties
    265
    09-11-2018

    Citaat Geplaatst door studente. Bekijk reactie
    Slimme mensen hebben dit soort dingen inderdaad snel door. Mr je hebt altijd van de kippen zonder kop gevalletje’s die zich er echt wat van aantrekken. En dan post hij dit ook echt vlak na die homo van achmed. Zo heet die gast toch?


    Nogmaals het gaat er niet om wat hij post. Het gaat om die moslims die zich er wat van aantrekken. Die maken zich namelijk belachelijk.


    Je bent sowieso verloren als acteur.
    Ja klopt. Echt te triest voor woorden eigenlijk.

  14. #14
    #PrayforNouri.

    Reacties
    286
    28-01-2012

    wollah daarom begrijp ik Marokkanen niet. Die Mocromaffie werd vollop bekeken. Aflevering na aflevering. Mensen hebben zich ziek gemeld om die serie zo snel mogelijk af te kijken. Ik heb nergens gelezen dat de moslimgemeenschap kritiek heeft geleverd? Of dat de moslimgemeenschap zich überhaupt hierover heeft laten horen. Haha zo hypocriet jongens.



  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    124
    15-06-2009

    Citaat Geplaatst door studente. Bekijk reactie
    wollah daarom begrijp ik Marokkanen niet. Die Mocromaffie werd vollop bekeken. Aflevering na aflevering. Mensen hebben zich ziek gemeld om die serie zo snel mogelijk af te kijken. Ik heb nergens gelezen dat de moslimgemeenschap kritiek heeft geleverd? Of dat de moslimgemeenschap zich überhaupt hierover heeft laten horen. Haha zo hypocriet jongens.
    Pardon? Genoeg mensen die heel erg tegen die serie waren. Terecht ook nog.