1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2015

    Op gevangenisbezoek gaan

    Ik heb heel lang contact gehad met een jongen, ik stond altijd voor hem klaar. Op een gegeven moment verbrak ik het contact, omdat ik de ruzies niet meer aankon. Ik ben paar maanden geleden weer in contact gekomen met hem. Ik kon hem nooit echt vertrouwen, ik weet niet wat mij bij hem deed blijven en nu nog steeds.
    Hij is paar maanden geleden komen vast te zitten en me contact is weer met hem begonnen nu hij binnen zit.
    Ik spreek hem nu 1 maand weer en in 1 maandtijd ben ik niet gevraagd om op bezoek te komen. Ik krijg er gedachtes over dat het niet klopt. Ik heb ook helemaal geen verstand van het bellen daar binnen en hoevaak ze mogen bellen. Soms is het contact bij ons elke dag en soms hoor ik 2/3 dagen niks.
    Ik heb erover nagedacht om hem te vragen wanneer ik op bezoek zou kunnen komen om te kijken wat zijn antwoord is. Als hij met excuses komt dan weet ik dat het niet klopt. Hij moet nog 4 weken dan is hij vrij. Dus ik weet niet hoe ik hem het beste zou kunnen vragen en of ik het wel of niet moet doen. Weten jullie of ze recht hebben om elke dag te bellen anders word ik hier duidelijk in de maling genomen.

    Kunnen jullie me aub advies geven en helpen?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Zijn jullie Beiden Marokkaans.?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2015

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Zijn jullie Beiden Marokkaans.?
    Ja

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Jebliia. Bekijk reactie
    Ja

    Hoe oud Zijn jullie.?

  5. #5
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Hahaha Allah swt zet zelfs iemand in een cel zodat jij kapt met deze onzin en nog snap je de boodschap niet


    Wake up.....
    Love HIM <3

  6. #6
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Hij kan een telefoon hebben binnen