1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2015

    Op gevangenisbezoek gaan

    Ik heb heel lang contact gehad met een jongen, ik stond altijd voor hem klaar. Op een gegeven moment verbrak ik het contact, omdat ik de ruzies niet meer aankon. Ik ben paar maanden geleden weer in contact gekomen met hem. Ik kon hem nooit echt vertrouwen, ik weet niet wat mij bij hem deed blijven en nu nog steeds.
    Hij is paar maanden geleden komen vast te zitten en me contact is weer met hem begonnen nu hij binnen zit.
    Ik spreek hem nu 1 maand weer en in 1 maandtijd ben ik niet gevraagd om op bezoek te komen. Ik krijg er gedachtes over dat het niet klopt. Ik heb ook helemaal geen verstand van het bellen daar binnen en hoevaak ze mogen bellen. Soms is het contact bij ons elke dag en soms hoor ik 2/3 dagen niks.
    Ik heb erover nagedacht om hem te vragen wanneer ik op bezoek zou kunnen komen om te kijken wat zijn antwoord is. Als hij met excuses komt dan weet ik dat het niet klopt. Hij moet nog 4 weken dan is hij vrij. Dus ik weet niet hoe ik hem het beste zou kunnen vragen en of ik het wel of niet moet doen. Weten jullie of ze recht hebben om elke dag te bellen anders word ik hier duidelijk in de maling genomen.

    Kunnen jullie me aub advies geven en helpen?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Zijn jullie Beiden Marokkaans.?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    26
    08-03-2015

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Zijn jullie Beiden Marokkaans.?
    Ja

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Jebliia. Bekijk reactie
    Ja

    Hoe oud Zijn jullie.?

  5. #5
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Hahaha Allah swt zet zelfs iemand in een cel zodat jij kapt met deze onzin en nog snap je de boodschap niet


    Wake up.....
    Love HIM <3

  6. #6
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Hij kan een telefoon hebben binnen
    Zo iemand neemt je sowieso met iets in de maling

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Jullie leren echt niet van elkaars fouten...baaazzzz.

    Bespreek zoiets met je vader zou ik zeggen vraag zijn mening.
    De man die jou heeft opgevoed en die jou heeft geprobeerd te beschermen tegeb zulke tuig.
    Wollah baaaaz 3la de jeugd van tegenwoordig.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Jullie leren echt niet van elkaars fouten...baaazzzz.

    Bespreek zoiets met je vader zou ik zeggen vraag zijn mening.
    De man die jou heeft opgevoed en die jou heeft geprobeerd te beschermen tegen zulk tuig.
    Wollah baaaaz 3la de jeugd van tegenwoordig.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    82
    16-07-2013

    Hoi meid,

    Ik zou erg voorzichtig zijn hiermee, laat je niet blind leiden door verliefdheid. Het feit blijft dat hij iets heeft gedaan wat niet oke is, wie zegt dat hij dat bij jou ook niet gaat doen?

    En zoals hier boven werd gezegd, bespreek het met je familie, die willen nooit iets slechts voor je. En luister naar hun advies.

  10. #10
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    deze topic.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Jebliia. Bekijk reactie
    Ik heb heel lang contact gehad met een jongen, ik stond altijd voor hem klaar. Op een gegeven moment verbrak ik het contact, omdat ik de ruzies niet meer aankon. Ik ben paar maanden geleden weer in contact gekomen met hem. Ik kon hem nooit echt vertrouwen, ik weet niet wat mij bij hem deed blijven en nu nog steeds.
    Hij is paar maanden geleden komen vast te zitten en me contact is weer met hem begonnen nu hij binnen zit.
    Ik spreek hem nu 1 maand weer en in 1 maandtijd ben ik niet gevraagd om op bezoek te komen. Ik krijg er gedachtes over dat het niet klopt. Ik heb ook helemaal geen verstand van het bellen daar binnen en hoevaak ze mogen bellen. Soms is het contact bij ons elke dag en soms hoor ik 2/3 dagen niks.
    Ik heb erover nagedacht om hem te vragen wanneer ik op bezoek zou kunnen komen om te kijken wat zijn antwoord is. Als hij met excuses komt dan weet ik dat het niet klopt. Hij moet nog 4 weken dan is hij vrij. Dus ik weet niet hoe ik hem het beste zou kunnen vragen en of ik het wel of niet moet doen. Weten jullie of ze recht hebben om elke dag te bellen anders word ik hier duidelijk in de maling genomen.

    Kunnen jullie me aub advies geven en helpen?
    Owee als je over een paar weken of maanden komt janken met mannen een pot nat allemaal! Voor nerds doen ze geen moeite. Zodra bad boy is, smelten ze en wachten ze eeuwen. Moge Allah swt ons leiden.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    82
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Owee als je over een paar weken of maanden komt janken met mannen een pot nat allemaal! Voor nerds doen ze geen moeite. Zodra bad boy is, smelten ze en wachten ze eeuwen. Moge Allah swt ons leiden.
    Jij hebt een punt. @topicstarter, aan een badboy die niet echt te vertrouwen is heb je helemaal niets. Enige wat je eraan over gaat houden is een gebroken hart en bezoedelde eer. Laat hem gaan, verander je nummer en vraag Allah swt om een godsvrezende man die wel te vertrouwen is.

    Het is slechts een tip van een onbekende, maar ik hoop dat je het ter harte neemt.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    82
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door Jebliia. Bekijk reactie
    Ik heb heel lang contact gehad met een jongen, ik stond altijd voor hem klaar. Op een gegeven moment verbrak ik het contact, omdat ik de ruzies niet meer aankon. Ik ben paar maanden geleden weer in contact gekomen met hem. Ik kon hem nooit echt vertrouwen, ik weet niet wat mij bij hem deed blijven en nu nog steeds.
    Hij is paar maanden geleden komen vast te zitten en me contact is weer met hem begonnen nu hij binnen zit.
    Ik spreek hem nu 1 maand weer en in 1 maandtijd ben ik niet gevraagd om op bezoek te komen. Ik krijg er gedachtes over dat het niet klopt. Ik heb ook helemaal geen verstand van het bellen daar binnen en hoevaak ze mogen bellen. Soms is het contact bij ons elke dag en soms hoor ik 2/3 dagen niks.
    Ik heb erover nagedacht om hem te vragen wanneer ik op bezoek zou kunnen komen om te kijken wat zijn antwoord is. Als hij met excuses komt dan weet ik dat het niet klopt. Hij moet nog 4 weken dan is hij vrij. Dus ik weet niet hoe ik hem het beste zou kunnen vragen en of ik het wel of niet moet doen. Weten jullie of ze recht hebben om elke dag te bellen anders word ik hier duidelijk in de maling genomen.

    Kunnen jullie me aub advies geven en helpen?
    En nog 1 ding lieve meid, waarom wil je zelf aanbieden om op bezoek te komen ? Als hij dat had gewild dan had hij dat zelf wel aan je gevraagd. Ik wil je echt als een grote zus zo door elkaar schudden van wake up, ren weg voordat je wordt beproefd met een ellendige situatie waar je die les uit moet trekken en je spijt hebt dat je geen afstand hebt genomen. Je verdient toch veel beter dan dit ? Bespaar je ouders veel pijn en ellende en wacht op een man die jou waard is.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Je word sowieso in de maling genomen.
    Want hoe kan je iemand vertrouwen die in de gevangenis vertoeft? Meid ben je wanhoopig? Hopeloos? Dat je nog tijd besteed aan zo een man. Van alle mannen op aarde ben je gevallen op tuig.

    Meid raap jezelf op aub. En ik hoop dat dit niet dezelfde man is die jou ook bont en blauw sloeg. Is dit wel het geval dan moet je echt even je leven op stop zetten en heel goed gaan nadenken.. Je bent niet groot gebracht met moeite en tranen om mishandeld te worden door een gewetenloze straatschoft. Gebruik je hersenen. Allaah heeft je een waarde gegeven, ga jezelf niet goedkoop weggeven en je laten gebruiken als een boksbal of een nummertje waarbij die even terecht kan als geen vrouw hem meer aandacht geeft.

    Verbreek het contact en redt jezelf uit deze ellende.
    Werk aan je zelfvertrouwen en heb wat oog voor je eigenwaarde.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Verricht tauba en hou afstand van hem. Met zoiets wil je toch geen gezin stichten. Ik hoop dat je je kuisheid hebt bewaard.