1. #136
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Zijn er moslims die niet mee doen aan kerstvakantie
    Kerstvakantie is speciaal voor christenen om vrij te zijn en het woord kerst komt duidelijk in het woord vakantie zo als bij kerstboom

  2. #137
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Zijn er moslims die tegen hun werkgever zeggen nee ik hoef geen kerstbonus die je krijgt aan het eind van het jaar.



    In het bedrijfsleven wordt onder een bonus verstaan een buitengewone extra uitkering, boven op het loon van de werknemers. Dit kan zijn een kerstbonus of een winstdelingsregeling van het bedrijf

    Of als het zelf om geld aan komt is het geen enkel probleem of doen jullie het ook weg net als rente

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    Zijn er moslims die tegen hun werkgever zeggen nee ik hoef geen kerstbonus die je krijgt aan het eind van het jaar.



    In het bedrijfsleven wordt onder een bonus verstaan een buitengewone extra uitkering, boven op het loon van de werknemers. Dit kan zijn een kerstbonus of een winstdelingsregeling van het bedrijf

    Of als het zelf om geld aan komt is het geen enkel probleem of doen jullie het ook weg net als rente
    bonus en rente moet je weg geven aan je familie in Marokko .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  4. #139
    Le méchant loup

    Reacties
    1.601
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Hier in kan ik niet anders lezen dan een vastgestelde set van feiten en denkbeelden, die hoe dan ook niet kunnen veranderen.
    Wellicht vrees te gaan twijfelen door discussie met anders denkenden?

    Ik denk trouwens dat wanneer je kijkt naar de idealen, het grootste deel juist hetzelfde zal zijn.


    Dat is dan ook het probleem van elke dogma, ook dat van religie.
    Doe iets buiten het kader en je krijgt bakken stront over je heen, want de echte gelovige denkt uiteraard dat afwijken van het dogma, een ernstig probleem is.
    Dan heb je mijn reactie niet helemaal begrepen denk ik.
    Les Salauds

    Anti-homo-slaafiëns

  5. #140
    Verbannen

    Reacties
    1.571
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    De religie van de uitsluiting en segegratie?
    Meskine nog steeds obsessie met Islam en Moslims.

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    Dan heb je mijn reactie niet helemaal begrepen denk ik.
    Dat zou uiteraard ook goed kunnen.

  7. #142
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Oushen Bekijk reactie
    Dit is één van de kwalen die onvermijdelijk zijn als je in een niet islamitisch land zit, je gaat dingen als normaal zien die eigenlijk niet normaal zijn in jouw religie.

    Stukje bij beetje en generatie na generatie schaaft deze maatschappij een stukje Islam weg. Je moet niet vergeten dat we pas 5 of 6 decennia hier zijn, kijk maar eens naar de mensen uit Shaam die 150 jaar geleden naar Brazilië en Argentinië emigreerde...deen is nagenoeg verdwenen en je komt namen tegen als Omar Cisneros of Carlos Salim.
    dit is de reactie die jij bedoeld,

    je neemt een voorbeeld van mensen die van sham naar zuid amerika midden of noord zijn verhuisd , je weet meneer oushen dat die over het algemeen christenen zijn, ook carlos selim is van oorsprong christen en niet moslim,