1. #16
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Wat het in de praktijk betekend, als het gevolg van: Als wij hun vroeger niet geplunderd hadden op hun mineralen en grondstoffen, wat nu nog aan de hand is zou het er anders uitzien. Wij hadden hun al lang eerder een hand moeten rijken voor de geleden schade, het is niet iets van nu.
    Nu mogen we op de blaren zitten.
    Eindelijk komt het aapje uit jouw mouw!

    1400 jaar hebben Imazighen/Arabieren/Turken overal op de wereld met geweld enorme gebieden veroverd, en zich te goed gedaan aan de rijkdommen van die gebieden.
    Ook Afrika, ook Azie en ook Europa. In de 19e eeuw hebben een aantal Europese landen Afrika grotendeels onder elkaar verdeeld.
    Maar die korte tijd maakt dat Afrika nu zo arm is?!
    Nog steeds wordt dagelijks grondstoffen door Afrikanen verkocht!
    En raad eens, de bevolking van alle landen daar arm, maar de dictators, hoe ook genaamd en hun trawanten zijn enorm rijk!

    Dus je zogenaamde moreel superieure bewering laat Afrikanen en Aziaten maar naar west-Europa komen is niet anders dan die onzin dat alle ellende in de wereld altijd de schuld van de Europeanen.

  3. #18
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Demo..

    nagenoeg geen onderscheid meer tussen legale en illegale migranten;
    gezinshereniging moet versoepeld worden;
    meer inspanningen om migranten tewerk te stellen;
    verbeterde sociale rechten;
    verplichting om basisvoorzieningen toe te kennen;
    verplichting om onderwijs te geven;
    aanvaarden van de kennis van de migrant op erewoord;
    onbeperkte toegang tot gezondheidssystemen;
    erkennen van de status ‘klimaatvluchteling’;
    opsluiting van migranten een allerlaatste toevlucht moet zijn;
    actief opsporen en vervolgen van elke uiting van racisme en xenofobie;
    migranten mogen niet vervolgd worden indien zij mensensmokkelaars gebruiken.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  4. #19
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Eindelijk komt het aapje uit jouw mouw!

    1400 jaar hebben Imazighen/Arabieren/Turken overal op de wereld met geweld enorme gebieden veroverd, en zich te goed gedaan aan de rijkdommen van die gebieden.
    Ook Afrika, ook Azie en ook Europa. In de 19e eeuw hebben een aantal Europese landen Afrika grotendeels onder elkaar verdeeld.
    Maar die korte tijd maakt dat Afrika nu zo arm is?!
    Nog steeds wordt dagelijks grondstoffen door Afrikanen verkocht!
    En raad eens, de bevolking van alle landen daar arm, maar de dictators, hoe ook genaamd en hun trawanten zijn enorm rijk!

    Dus je zogenaamde moreel superieure bewering laat Afrikanen en Aziaten maar naar west-Europa komen is niet anders dan die onzin dat alle ellende in de wereld altijd de schuld van de Europeanen.
    Ik praat niet voor dictators, ik praat over de mensen.
    Daar zit verschil in.
    Leopold was in Congo ook een dictator.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ik praat niet voor dictators, ik praat over de mensen.
    Daar zit verschil in.
    Leopold was in Congo ook een dictator.
    Ja, zeer selectief.

    Vandaar dat je nooit wilde ingaan op de consequenties voor de mensen in die paar welvarende europese landen.
    Die interesseren jou niet, die zijn de vijand. Ik weet genoeg.

  6. #21
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ja, zeer selectief.

    Vandaar dat je nooit wilde ingaan op de consequenties voor de mensen in die paar welvarende europese landen.
    Die interesseren jou niet, die zijn de vijand. Ik weet genoeg.
    Je kan het interpreteren hoe je zelf wil, dat is tenslotte ieder zijn vrijheid.
    Soms stel ik me de vraag, waarom tonen wij altijd een gevoel van macht zodra we iets kopen of geven aan degene die het onze liefdadigheid het hardst nodig hebben, terwijl we genereus worden aan de mensen die het met gemak zonder onze hulp kan?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Je kan het interpreteren hoe je zelf wil, dat is tenslotte ieder zijn vrijheid.
    Soms stel ik me de vraag, waarom tonen wij altijd een gevoel van macht zodra we iets kopen of geven aan degene die het onze liefdadigheid het hardst nodig hebben, terwijl we genereus worden aan de mensen die het met gemak zonder onze hulp kan?
    Ik interpreteer niets, jij hebt het zelf geschreven.

  8. #23
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ik interpreteer niets, jij hebt het zelf geschreven.
    En daar blijf ik ook bij.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Leopold was geen dictator maar een massa moordenaar.... hitler was boyscout vergeken met hem .. ong 14.000.000 mensen afgemaakt ..

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Hoe denk je dat belgje aan haar goud komt. .. uit de ardennen??

  11. #26
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Leopold was geen dictator maar een massa moordenaar.... hitler was boyscout vergeken met hem .. ong 14.000.000 mensen afgemaakt ..
    Ook zeker waar.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    eat is er toch zo belangrijk aan dat pact dat België zijn regering er voor opoffert..

    wat was er toch zo onbelangrijk aan dat pact dat tot 2 weken geleden geen Nederlandse minister er amper nog van gehoord had..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #28
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    eat is er toch zo belangrijk aan dat pact dat België zijn regering er voor opoffert..

    wat was er toch zo onbelangrijk aan dat pact dat tot 2 weken geleden geen Nederlandse minister er amper nog van gehoord had..
    NVA en VB maken er problemen over, terwijl ze voor het naar NY ging nooit iets wat gemeld hebben.
    NVA verloor bij de laatste verkiezingen stemmen aan VB, dus nemen ze hun standpunten over om alzo stemmenwinst bij de volgende verkiezing te halen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Demo..

    nagenoeg geen onderscheid meer tussen legale en illegale migranten;
    gezinshereniging moet versoepeld worden;
    meer inspanningen om migranten tewerk te stellen;
    verbeterde sociale rechten;
    verplichting om basisvoorzieningen toe te kennen;
    verplichting om onderwijs te geven;
    aanvaarden van de kennis van de migrant op erewoord;
    onbeperkte toegang tot gezondheidssystemen;
    erkennen van de status ‘klimaatvluchteling’;
    opsluiting van migranten een allerlaatste toevlucht moet zijn;
    actief opsporen en vervolgen van elke uiting van racisme en xenofobie;
    migranten mogen niet vervolgd worden indien zij mensensmokkelaars gebruiken.
    Daar staan ook wat voorwaarden tegenover voor landen waar vandaan de vluchtelingen komen en ik durf al op een briefje te geven dat dat mis zal gaan.
    Overigens is schijnbaar nog steeds maar de vraag hoe juridisch bindend dit is.
    Dus mocht dat niet zo zijn, ga je uiteraard zien dat landen het alleen gaan doen als het ze uit komt.

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Leopold was geen dictator maar een massa moordenaar.... hitler was boyscout vergeken met hem .. ong 14.000.000 mensen afgemaakt ..
    Hoe fout het ook was, klopt dit niet.
    De meeste mensen zijn gestorven aan ziektes die overgedragen zijn door de Europeanen.
    Dat is toch echt geen moord.

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Wat het in de praktijk betekend, als het gevolg van: Als wij hun vroeger niet geplunderd hadden op hun mineralen en grondstoffen, wat nu nog aan de hand is zou het er anders uitzien. Wij hadden hun al lang eerder een hand moeten rijken voor de geleden schade, het is niet iets van nu.
    Nu mogen we op de blaren zitten.
    Met alle respect, maar als jij denkt dat dat de enige reden is dat we hier veel welvarender zijn, snap je er echt helemaal niets van.
    Daar is 0,0 bewijs voor.
    Spreek eens met wat economen.

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    Een uitstekende reden

    Men volgt het spoor van het gestolen buit naar blank Europa

    https://turksemedia.nl/erdogan-boort...roofde-afrika/
    Tijd dus ook om de Ottomaanse schatten terug te halen?

  15. #30
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    @ Mikeh.

    Met alle respect stel je de vraag eens waarom ze oorlogs slachtoffers kunnen vergoeden maar landen die men plundert niet.
    Ik niet dat wij persoonlijk er rijk van geworden zijn, wel de staat ondertussen hun zonder hulp achterlatend of denk je dat na terugtrekking, Leopold nog zijn guldennhart liet zien?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.