1. #31
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Heel deze ruzie is door mij begonnen.
    count Julian van jou omgeving stad tanger is vanaf vandaag als arabier bestempeld en moslim

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Als je in Spanje over counts Julian praat eten Spanjaarden je rauw op

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Counts Julian had altijd goed contact gehad met zijn Berberse broeders in noord afrika.

    Counts Julian is de grootste gehaat persoon in Spanje hij word ook de verrader genoemd

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Laten wij het maar niet over taifas hebben die 2 keer om hulp vroegen aan hun Berberse broeders na dat christelijken hun hadden omsingeld.

    Laten wij maar niet over hebben dat taifas eerst om hun Berberse moslim broeders om hulp vroegen en vervolgens zich zelf bij de christenen hadden toegevoegd om tegen deze berbers te vechten omdat ze bang waren dat deze berbers strijders wel zouden blijven.

    Want na dat de berbers taifas voor het eerste keer hulp had geschoten en christenen hadden verslagen in 1 dag omdat taifas om hulp vroegen omdat christenen hun hadden omsingeld en ze ko den niets tegen ze inbrengen kwamen berbers taifas helpen en hebben christenen verslagen. Na het verslaan van christenen gingen deze berbers terug naar hun eigen rijk

    Na dat de berbers de taifas hadden geholpen en christenen verslagen kwamen taifas weer in problemen want christenen kwamen later weer terug om te vechten en toen hebben taifas weer om hulp gevraagd aan de berbers.

    Berbers kwamen aan maar de berbers wisten dat taifas hun gebied niet konden verdedigen tegen christenen en taifas dachten dit keer gaan deze berbers niet terug en zullen ze hier blijven.

    Zo vochten taifas samen met christenen tegen mensen waar ze eerst om hulp vroegen en werden Toen ook geholpen.

    Dat Arabieren/berberd 8 eeuwen hebben gereageerd is bulchit

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Toen vonden berbers het genoeg geweest na dat ze zagen dat taifas de verraders aan de kant van christenen vochten hebben ze taifas ook links laten liggen.

    Zo hebben ze de macht over genomen en hebben later Mali en Ghana ingenomen.

    Door deze berbers zijn mensen van Ghana Mali Senegal moslim geworden.

    Mali en Ghana hadden veel goud en deze berbers zagen grote kans hangen om die landen binnen te vallen

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Ghana werd in 1075 door de berbers binnen gevallen ook handelsroute van Sahara werden veroverd en zo hadden ze alles in hun hand.

    Zo zien wij dat het altijd om macht macht macht draait en nooit om het geloof islam die werd in sommige gevallen alleen misbruikt.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Zo werd ook een bekende rivier in Senegal ook wel Senegal rivier ingenomen door berbers en de koning van senegal toen omarmde de islam en zo werd islam verder verkondigd in west afrika

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    Het is begonnen door onze moslim tarik ibn ziyad. Naar hem is trouwens Gibraltar genoemd kleintje
    ow Nee hoor want de boten waren van Julian en het is geindigd door jou helden taifas die zelfs zei aan zei met kruisvaarders vochten tegen ander moslims waar ze tegen vochten

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    Jij komt met geschiedenis die er niets mee te maken heeft. Ezeltje.
    het is de geschiedenis die niet verteld word in jou moskee. Julian word door Arabieren geschiedenis vertellers bilyan genoemd.volgens Arabische geschiedenis schrijvers had bilyan tarik benaderd hij zei tegen tarik ik zal je persoonlijk leiden naar andalous. Want bilyan had al vroege contact met noord Afrikanen. Tarik zei volgens Arabische bronnen tegen bilyan ik kan je niet 100 procent vertrouwen tot jij mij iemand geeft om degene te gijzelen. Zo stuurde bilyan zelfs zijn 2 dochters richting tarik om de vertrouwen van elkaar op 100 procent te winnen. Ook Arabieren zeggen dat de boten waar tarik en zijn mannen zaten van bilyan waren.

    Nee alleen positieve geschiedenis heeft er mee te maken.

    Macht macht macht jaloezie en afgunst er is zelfs een spreekwoord Arabieren zullen nooit eeheid vormen nu niet vroeger niet en de toekomst ook niet

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    het is de geschiedenis die niet verteld word in jou moskee. Julian word door Arabieren geschiedenis vertellers bilyan genoemd.volgens Arabische geschiedenis schrijvers had bilyan tarik benaderd hij zei tegen tarik ik zal je persoonlijk leiden naar andalous. Want bilyan had al vroege contact met noord Afrikanen. Tarik zei volgens Arabische bronnen tegen bilyan ik kan je niet 100 procent vertrouwen tot jij mij iemand geeft om degene te gijzelen. Zo stuurde bilyan zelfs zijn 2 dochters richting tarik om de vertrouwen van elkaar op 100 procent te winnen. Ook Arabieren zeggen dat de boten waar tarik en zijn mannen zaten van bilyan waren.

    Nee alleen positieve geschiedenis heeft er mee te maken.

    Macht macht macht jaloezie en afgunst er is zelfs een spreekwoord Arabieren zullen nooit eeheid vormen nu niet vroeger niet en de toekomst ook niet
    jij hebt een grote haat jegens arabs, .... das duidelijk je liegt ook over alles.

    umayaden onder mo3awija had een grote armada gebouwd en daarmee zijn veel eilanden en landen in middenlandsezee veroverd, ook spanje, toen rasoel sa3ws overleed was heel het schiereiland veroverd, in de tijd van omar ra werd heel midden oosten veroverd , in de tijd van mo3awija en zijn zoon werd heel noord afrika en spanje veroverd ook alle eilanden in middelandsezee .

    tarik ibn ziad wat niet met zekerheid vast te stellen wat zijn afkomst is in het jaar 711 via sebta waar julian als een soort burgemeester was en wist dat sebta zal vallen en arabieren over zullen stekken besloot ie zijde van arabs te kiezen,

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    Zo werd ook een bekende rivier in Senegal ook wel Senegal rivier ingenomen door berbers en de koning van senegal toen omarmde de islam en zo werd islam verder verkondigd in west afrika
    geef bron

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    Marokkaanse stoofpot is tagin niet meer en niet minder marmita is puur portugees stoofpot
    waarom ben je zo dom , marmita is de disch ding waar in je kookt, vroeger was het van aarde nu van metaal

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    Sommige noemen het weer koekoet ik ga vandaag koekoet eten
    hahahahaha wallah je bent echt dom, koekoet minuut ga je die eten ????

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    756 was het begin van de arabische /islamitische veroveringen In spanje
    710/711

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    ik wist niet dat count julian arabier was en moslim weer wat geleerd. Ik zal vanaf vandaag allahirahmoe count Julian zeggen. Tot wanneer hebben ze gereageerd of verloren ze steden tussen door of echt echt gereageerd
    wie zei dat ie arab is ??? niemand jij zei het