1. #16
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    Leer iets over jullie eigen land wij Marokkanen zijn schande volk alleen om het feit dat wij niets dan ook niets weten over onze eigen land
    Gelukkig hebben we jou om onze kennis bij te schaven.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Veel restaurants in Portugal beginnen met marmita.

    Zodra je marmita leest in Portugal dan gaat het over restaurant

    Deze bijvoorbeeld

    Marmita do Zé Grande

    https://www.tur4all.es/resources/marmita-do-ze-grande

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    A marmite (pronounced mar-meet) is a traditional crockery casserole vessel found in France. It is famed for its "pot-belly" shape

    According to the French culinary reference work Le Répertoire de la Cuisine, a marmite can be either a stock pot or "a French pot with lid similar to a casserole with two finger-grips on each side."[1]

    It lends its name to Marmite, a British savoury spread and to Marmitako, a Basque tuna dish.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Ah.nl vertaalt marmita uit zijn portugees als stoofschotel

    https://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=247287

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    N3al kahba li wouldatek. Versta je dit?
    ja tuurlijk je praat nog steeds darija en geen arabisch dat woord hebben jou omayaden vaders en je helden je net niet geleerd ze zeggen al abna3

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    Wat heeft jou hollandse pedofiele vader jou geleerd schatje
    dat ik niet de zelfde fout moet maken als de voorgangers als jij door voor ze te gaan bukken.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    Heb nog nooit gebukt. Jij doet het dagelijks, daarmee dat je verliefd bent op de westerlingen
    Nee het bukken komt niet voor bij de westers maar bij de Arabieren. Toen paar mensen terug kwamen uit Syrië naar de profeet Mohammed hadden ze gezien in Syrië dat ze buiging deden voor de leiders daar in die tijd. Toen ze terug kwamen bij profeet deden ze voor hem buigen om hem op die manier te groeten omdat ze zagen dat groot heden op die manier werden begroet profeet Mohammed heeft zo buiging geweigerd en heeft ze daar op aangesproken maar dat hebben jullie nog steeds niet afgeleerd en blijven jullie buigen voor de grootheden

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    Het maakt niet hoe je het zegt het blijft portugees /spaans gerecht 99 procent van Marokkanen weten dit niet. De imazichen of terwijl de moren in de tijd dat ze spanje en Portugal binnen zijn gevallen. Kwamen ze verschillende gerechten tegen waar onder marmita tot de dag vandaag zeggen Portugezen marmita en Spanjaarden zeggen ook het zelfde dan heb je ander Spanjaarden en Portugezen die het marmitako noemen.

    In Portugal beginnen de meeste restaurants met het woord marmita als naam.

    Dus Arabisch zal het nooit zijn en in Marokko spreekt men darija Berberse dialect.
    wij zeggen gewoon khamilla , ik snap niet wat portugees of spaanse hiermee te maken heeft ?

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    wij zeggen gewoon khamilla , ik snap niet wat portugees of spaanse hiermee te maken heeft ?
    hoe jij het mag noemen doet er niet toe het is en blijft spaans portugees gerecht

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    Die vergeet dat wij daar 8 eeuwen hebben geheerst
    noem is de eeuwen dan op dan kan jij mij aan herringeren

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Marokkaanse stoofpot is tagin niet meer en niet minder marmita is puur portugees stoofpot

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Sommige noemen het weer koekoet ik ga vandaag koekoet eten

  13. #28
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Heel deze ruzie is door mij begonnen.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    756 was het begin van de arabische /islamitische veroveringen In spanje
    ik wist niet dat count julian arabier was en moslim weer wat geleerd. Ik zal vanaf vandaag allahirahmoe count Julian zeggen. Tot wanneer hebben ze gereageerd of verloren ze steden tussen door of echt echt gereageerd

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Hahaha klein kinderen van speeltuin komen hier geschiedenis les geven. Vanaf vandaag noemen wij count julian arabier en moslim