1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Slaapt geen Zus bij jou.?
    Ik heb geen zussen

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    @Speedmaster: een zwangere vrouw kan toch gewoon werken. En als ze haar zwangerschapsrust neemt dan krijgt ze een vervanginkomen he.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Ik heb geen zussen
    En schoonzussen.?
    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    @Speedmaster: een zwangere vrouw kan toch gewoon werken. En als ze haar zwangerschapsrust neemt dan krijgt ze een vervanginkomen he.
    Iets waar ik enorm hekel aan heb is werkende zwangere vrouwen. Sloffend over de werkvloer.
    Ik ben geen voorstander van een vrouw die werkt.

    Mijn vrouw moet een huisvrouw worden anders trouw ik niet.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Imane bestaat er wel iets als shortcup naar geluk?

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Imken5 Bekijk reactie
    Imane bestaat er wel iets als shortcup naar geluk?
    Wat is dat shortcup.?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    En schoonzussen.?


    Iets waar ik enorm hekel aan heb is werkende zwangere vrouwen. Sloffend over de werkvloer.
    Ik ben geen voorstander van een vrouw die werkt.

    Mijn vrouw moet een huisvrouw worden anders trouw ik niet.
    Nee daar kan ik niet op rekenen helaas.. heb respect voor ze maar we zijn ook geen bff’s.

    En tja er is niets mis met een werkende vrouw. Ze helpt haar partner en op die manier kunnen jullie meer uitgeven/sparen enz

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door Imken5 Bekijk reactie
    Imane bestaat er wel iets als shortcup naar geluk?
    Wist ik het maar lieve Imken :/ want wil een beetje geluk proeven

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Nee daar kan ik niet op rekenen helaas.. heb respect voor ze maar we zijn ook geen bff’s.

    En tja er is niets mis met een werkende vrouw. Ze helpt haar partner en op die manier kunnen jullie meer uitgeven/sparen enz
    Imane ik verdien genoeg voor twee. Hoeft niet .

    Ik hou van prinsesjes en niet van vrouwen die
    niet-mahram mannen bevredigen op de werkvloer.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door AzillaLyon Bekijk reactie
    Wat is dat shortcup.?
    T foutje shortcut korte weg.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Jij bent een wijze en slimme man!!! TbarkAllah
    Als je ziet wat voor fouten ik vaak maak, dan zou je dat niet zeggen. Haha.
    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    @Speedmaster: een zwangere vrouw kan toch gewoon werken. En als ze haar zwangerschapsrust neemt dan krijgt ze een vervanginkomen he.
    Mijn zusje heeft dat ook gedaan, maar haar kindje gaat nu wekelijks naar de opvang. Je kan ze niet 24/7 bij de grootouders parkeren. Kortom, (voor mij) is het hoofdpijn. Ik zou dat niet willen.

    Ik studeer nog deeltijd, dus dat kost ook een hoop. Als ik van 24 uur werken naar 40 uur ga dan is het misschien makkelijker.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Wist ik het maar lieve Imken :/ want wil een beetje geluk proeven
    Gegund vergeet nooit te hopen lieve meid.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Imken5 Bekijk reactie
    T foutje shortcut korte weg.

    Ok. Korte weg. Soms kan het een lange weg zijn hoor.

  13. #43
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Ik ben het echt zat. Wil niet meer alleen zijn..
    Nu weet ik het zeker: ik ben niet gemaakt om alleen te leven. Zo verstikkend! Vandaag is het de zoveelste zaterdag dat ik gewoon weer de hele dag thuis zit. Wil huilen maar de tranen zijn op. Soms vraag ik me echt af of ik al dan niet vervloekt ben dat ik opeens zo’n leventje lijdt. Dit ben ik gewoon niet. Ik ben mezelf kwijt geraakt en wil mezelf terugvinden.
    Ben depressief aan het worden. Soms wenste ik mezelf gewoon dood maar al gauw zeg ik n3al shitan. Al hamdoulilaah voor alles. Ben levensmoe pffffff

    Het lijkt alsof er gen uitweg is en ik gewoon vast zit tussen 4 muren.. alle deuren lijken gesloten. Ya Allah verlos me van mijn verdriet.

    Ik word er gek van. Het wordt me echt teveel en heb mijn gevoelens te lang onderdrukt. Ik word moe van mezelf en mis mijn oude ik
    Trek je jas aan en ga naar buiten.
    Zoek desnoods werk voor zaterdag en doe niet alsof er n ramp gaande is. Ga lkkr sporten en verdiep je in gezond eten dan zal je je snel beter voelen.
    Love HIM <3

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.489
    16-09-2006

    Wie zegt dat je alleen bent ?
    Want Allah swt is met jou ,want er zijn zat mensen die veel mensen om zich heen hebben en toch eenzaam en ellendig voelen
    En je hebt ook mensen die niemand om zich heen hebben en toch niet eenzaam voelen !
    Wat ik ermee wil zeggen is :
    Niemand en dan echt niemand kan jou gelukkig maken ,neem het van mij aan !
    Jij moet zelf gelukkig zijn met je zelf en van je zelf houden en als je dat niet doet kom je nergens ,tuurlijk het is je gevoel en soms voel je goed en soms niet is menselijk !
    Allah gedenken en op Allah vertrouwen en als je Allah hebt dan heb je alles ,soms ben je zwak en is je gevoel sterker maar probeer sterker te zijn dan je gevoel en hoe moeilijk het ook is ,weet dat jij sterk bent en Allah heeft je geschapen en heeft jou kracht gegeven en geduld alleen moet je nog wel gebruiken zodat jezelf kan redden in nare situaties ,,je mag af en toe een traan laten maar voor de volgende denk eerst na voordat je een traan laat of niet ?
    Het is een keuze ,je kan ook positief denken en hoop hebben dat het goed komt en geloven in algadr ,deze leven is een test !
    Je hebt hmdl je ouders geniet met ze zolang je nog bij ze bent en wees goed voor ze en doe dua bij Allah ,want Allah is de enige die in je hart kijkt en weet hoe je voelt en niemand anders !en kijk niet naar de mensen om je heen die mischien alles hebben en vergis je niet daarin want de beeld die je ziet klopt vaak niet en veel mensen verbergen hun verdriet !
    Moge allah iedereen helpen die in een moeilijkheid zit of verdriet heeft of pijn heeft en moge Allah iedereen geduld schenken amien .
    Leef je leven en geniet ervan en doe leuke dingen en het is echt niet waard om te treuren om dingen of mensen ,laat het maar los en je zult je vrij voelen en als iets goeds op je pad komt wees dankbaar en als er iets
    Op je pad komt wat slechts is wees Allah dankbaar ,en heb geduld want Allah is groot en Allah doet wonderen ,vergeet dat nooit !
    Ik was klaar met deze site en ik wou nooit reageren hahahaha , maar zag jou verhaal en ik leefde met je want ik kan jou pijn voelen !
    Dus meid komt goed inchallah !
    Er zijn zat mensen die een moment hebben in hun leven dat ze zich zo voelen en toch erboven zijn gekomen maar geloof je komt erboven op !
    Wees trots op jezelf op dingen die jij wel goed doet en wees daar positief in !
    Mischien is dit wel een goede test ,omdat je ouders naar Marokko zijn en dat je nu alleen bent want straks als je gaat trouwen zit je ook alleen overdag en de man moet werken hahaha
    Dus daar zit wat in toch meid ?
    Grapje thalla
    Moeder zijn is de belangrijkste baan van de hele wereld !

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door selamoulikom Bekijk reactie
    Wie zegt dat je alleen bent ?
    Want Allah swt is met jou ,want er zijn zat mensen die veel mensen om zich heen hebben en toch eenzaam en ellendig voelen
    En je hebt ook mensen die niemand om zich heen hebben en toch niet eenzaam voelen !
    Wat ik ermee wil zeggen is :
    Niemand en dan echt niemand kan jou gelukkig maken ,neem het van mij aan !
    Jij moet zelf gelukkig zijn met je zelf en van je zelf houden en als je dat niet doet kom je nergens ,tuurlijk het is je gevoel en soms voel je goed en soms niet is menselijk !
    Allah gedenken en op Allah vertrouwen en als je Allah hebt dan heb je alles ,soms ben je zwak en is je gevoel sterker maar probeer sterker te zijn dan je gevoel en hoe moeilijk het ook is ,weet dat jij sterk bent en Allah heeft je geschapen en heeft jou kracht gegeven en geduld alleen moet je nog wel gebruiken zodat jezelf kan redden in nare situaties ,,je mag af en toe een traan laten maar voor de volgende denk eerst na voordat je een traan laat of niet ?
    Het is een keuze ,je kan ook positief denken en hoop hebben dat het goed komt en geloven in algadr ,deze leven is een test !
    Je hebt hmdl je ouders geniet met ze zolang je nog bij ze bent en wees goed voor ze en doe dua bij Allah ,want Allah is de enige die in je hart kijkt en weet hoe je voelt en niemand anders !en kijk niet naar de mensen om je heen die mischien alles hebben en vergis je niet daarin want de beeld die je ziet klopt vaak niet en veel mensen verbergen hun verdriet !
    Moge allah iedereen helpen die in een moeilijkheid zit of verdriet heeft of pijn heeft en moge Allah iedereen geduld schenken amien .
    Leef je leven en geniet ervan en doe leuke dingen en het is echt niet waard om te treuren om dingen of mensen ,laat het maar los en je zult je vrij voelen en als iets goeds op je pad komt wees dankbaar en als er iets
    Op je pad komt wat slechts is wees Allah dankbaar ,en heb geduld want Allah is groot en Allah doet wonderen ,vergeet dat nooit !
    Ik was klaar met deze site en ik wou nooit reageren hahahaha , maar zag jou verhaal en ik leefde met je want ik kan jou pijn voelen !
    Dus meid komt goed inchallah !
    Er zijn zat mensen die een moment hebben in hun leven dat ze zich zo voelen en toch erboven zijn gekomen maar geloof je komt erboven op !
    Wees trots op jezelf op dingen die jij wel goed doet en wees daar positief in !
    Mischien is dit wel een goede test ,omdat je ouders naar Marokko zijn en dat je nu alleen bent want straks als je gaat trouwen zit je ook alleen overdag en de man moet werken hahaha
    Dus daar zit wat in toch meid ?
    Grapje thalla
    Laatste heb ik ook vind dat leden hier in bepaalde hoekjes wel erg vrijpostig met elkaar omgaan
    Afstand bewaren