1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ik houd deze eenzaamheid echt moeilijk vol

    Ik ben het echt zat. Wil niet meer alleen zijn..
    Nu weet ik het zeker: ik ben niet gemaakt om alleen te leven. Zo verstikkend! Vandaag is het de zoveelste zaterdag dat ik gewoon weer de hele dag thuis zit. Wil huilen maar de tranen zijn op. Soms vraag ik me echt af of ik al dan niet vervloekt ben dat ik opeens zo’n leventje lijdt. Dit ben ik gewoon niet. Ik ben mezelf kwijt geraakt en wil mezelf terugvinden.
    Ben depressief aan het worden. Soms wenste ik mezelf gewoon dood maar al gauw zeg ik n3al shitan. Al hamdoulilaah voor alles. Ben levensmoe pffffff

    Het lijkt alsof er gen uitweg is en ik gewoon vast zit tussen 4 muren.. alle deuren lijken gesloten. Ya Allah verlos me van mijn verdriet.

    Ik word er gek van. Het wordt me echt teveel en heb mijn gevoelens te lang onderdrukt. Ik word moe van mezelf en mis mijn oude ik

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Hoe oud ben je.?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    27

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    27
    Je bent nog harstikke jong. Trouwen is niet altijd de oplossing.
    Je kan boeken lezen Koran.

    Waarom ben je alleen.?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ik hoef niet perse een man - wil gewoon weer gelukkig zijn met of zonder. Ik heb een verstikkend gevoel en ik heb vaak zomaar gehuild.. de negatieve gedachte maken me gek. Heb ook veel last van weswes. Ik wil gewoon weer gelukkig zijn. Maakt zelfs niet meer hoe.. het wordt me gewoon allemaal teveel.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Waarom woon je alleen dan? Je kan beter bij je ouders blijven wonen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Ik woon ook bij mijn ouders. Momenteel zijn ze op vakantie in Marokko.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Ik hoef niet perse een man - wil gewoon weer gelukkig zijn met of zonder. Ik heb een verstikkend gevoel en ik heb vaak zomaar gehuild.. de negatieve gedachte maken me gek. Heb ook veel last van weswes. Ik wil gewoon weer gelukkig zijn. Maakt zelfs niet meer hoe.. het wordt me gewoon allemaal teveel.
    Ewa safi. Je lijkt wel een klein kind.
    Je hebt toch geen honger.

    Aan de andere kant, jullie vrouwen steunen elkaar niet. Waar zijn al die Zusters ze3ma. Alleen maar fulltime werken en niet mahram mannen bevredigen.

    Geld geld geld geld.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.571
    01-03-2012

    Heb je geen broers of zussen om mee te praten?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Mijn vriendinnen kennen me nog amper sinds ze iemand hebben of getrouwd zijn dus hoe moet ik dat steun vinden bij ze?

    Ben geen klein kind. Heb gewoon een slechte periode waar maar geen einde aan komt

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    @Speedmaster: geen zussen en broers die zijn getrouwd en met hun eigen leven bezig. Wil hen ook absoluut niet lastig vallen.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Mijn vriendinnen kennen me nog amper sinds ze iemand hebben of getrouwd zijn dus hoe moet ik dat steun vinden bij ze?

    Ben geen klein kind. Heb gewoon een slechte periode waar maar geen einde aan komt
    Luister je gaat niet naar de kroeg of disco zogenaamd mashakiel vergeten. Of liedjes beluisteren.
    Foute Mannen loeren op gebroken vrouwen.
    Pas op. Gedraag je.!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    209
    17-04-2017

    Jij hebt liefde nodig

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    @Azila, ik kom misschien zielig over maar ben iemand die op haar strepen staat. Ik laat me nooit doen door mannen. Er werd ook nooit misbruik van me gemaakt.

    Disco Allah ie hfad is gwn mezelf nog meer in de put werken & gelukkig nooit behoefte aan gehad

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    @Azila, ik kom misschien zielig over maar ben iemand die op haar strepen staat. Ik laat me nooit doen door mannen. Er werd ook nooit misbruik van me gemaakt.

    Disco Allah ie hfad is gwn mezelf nog meer in de put werken & gelukkig nooit behoefte aan gehad
    Goed zo. Heel veel vrouwen net als jou voelden zich enorm beroerd en zochten hun Heil in verkeerde plekken. Uitgaansleven, Disco, Kroegen enz. De meesten zijn in de prostitutie beland, gratis ontmaagd geen leven meer. Van kwaad tot erger.

    Wees geduldig. Waarom kook je niet thuis, koekjes enzo.