1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Ouders

    Salaam wahalikom,

    Zij zijn de belangrijkste personen voor ons. Daarom vraag ik me af of een ieder dat ook beseft? Zoals een ieder vast wel zal weten hebben zij een belangrijke plaats in de islam.

    Hoevaak zeg je tegen ze hoeveel je om ze geeft/van ze houdt/Hoe dankbaar we met ze zijn en voor wat ze voor ons gedaan hebben/doen etc?

    https://www.youtube.com/watch?v=f4J7-WR1QOY

    Ben benieuwd.

    Voor degene die dit te weinig doen. Misschien is dit een dan goed dat we er over hebben?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Hmdl , mijn ouders zijn mijn alles . Ik breng zoveel mogelijk tijd met ze door. En hou ontzettend veel van ze . Door hun ben ik geworden wie ik ben. Een krachtige , zelfverzekerde, verstandige, lieve en zelfstandige dame .
    Allah is enough for me.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Goede topic!

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Rot toch eens een eind op.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Rot toch eens een eind op.
    Met slechte been uit bed gestapt?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door _Sunflower_ Bekijk reactie
    Goede topic!
    dankjewel

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Hmdl , mijn ouders zijn mijn alles . Ik breng zoveel mogelijk tijd met ze door. En hou ontzettend veel van ze . Door hun ben ik geworden wie ik ben. Een krachtige , zelfverzekerde, verstandige, lieve en zelfstandige dame .
    Mooi gezegd. MaschaAllah

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Up

  9. #9
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Hmdl , mijn ouders zijn mijn alles . Ik breng zoveel mogelijk tijd met ze door. En hou ontzettend veel van ze . Door hun ben ik geworden wie ik ben. Een krachtige , zelfverzekerde, verstandige, lieve en zelfstandige dame .

  10. #10
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Mijn ouders zijn zeeeer zeker mijn alles. Ik bedank iedere dag allah dat ik hun heb in mijn leven en probeer er veel van te genieten, zit graag de hele dag met ze. Er komt een dag dat ze dood gaan en ik wil niet het gevoel hebben dat ik niks met hun heb gedaan.

    Rabbi irhamhumaa kamaa rabbayaanie saghiera.
    Allahoema ameen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Riffia_Kebdania Bekijk reactie
    Mijn ouders zijn zeeeer zeker mijn alles. Ik bedank iedere dag allah dat ik hun heb in mijn leven en probeer er veel van te genieten, zit graag de hele dag met ze. Er komt een dag dat ze dood gaan en ik wil niet het gevoel hebben dat ik niks met hun heb gedaan.

    Rabbi irhamhumaa kamaa rabbayaanie saghiera.
    Allahoema ameen
    Mooi gezegd

    Ameen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Reminder

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Voor de moeders

    https://www.youtube.com/watch?v=jXXZAWKiXu4

    https://www.youtube.com/watch?v=f4J7-WR1QOY

    Hoevaak bedanken wij ze? Hoevaak zeggen wij sorry tegen ze voor wat wij hebben gedaan?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Up voor onze ouders

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Predator_Gotti Bekijk reactie
    Maar ondertussen scheld je andere leden hen moeder uit..



    ( HYPOCRIET )
    Ik scheld niemand uit tenzij die persoon zielig is. Grote bek heeft hier maar niet durft af te spreken. Iemand met een grote bek hier moet dit voor mijn gezicht zeggen. Ik heb de vrijheid om mijn mening te geven en deze basseer ik op wat ik veel zie en heb genoeg filmpjes kan bioscoop beginnen met die marokaanse vrouwen van tegenwoordig. Jij weet niet wat Marokkaanse vrouwen tegenwoordig doen en hoe ze zijn. Waarom denk je anders dat er zoveel scheidingen zijn? Tuurlijk uitzonderingen daargelaten maar mannen geven geen 20 koppen uit om daarna te gaan scheiden. Wat ik hoor broer en zie over ze dan zou je wel drie keer nadenken voor je met ze eindigd. Ik voorspel dat er een tijd komt dat Marokkaanse vrouwen aan de kant worden geschoven voor bekeerlingen en Alhamdoelilah begin ik dit ook steeds meer te zien in mijn omgeving. Verklaar waarom ze met een Marokkaanse binnen half jaar gescheiden zijn en met bekeerling nu 2 kinderen verder en zolang gelukkig getrouwd zijn??? Succes losers die met Marokkaanse eindigen