1. #1
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    We leven in 2006!

    Ik vind jaartallen zo zielig he, die krijgen altijd de schuld voor alles. De niet-levende zondebokken. Mannen zijn zogenaamd players, waarom? 2006! Vrouwen zijn sletten die zich niet kunnen kleden en met Jan en alleman omgaan. Waarom? 2006

    Vorig jaar was het 2005, het jaar ervoor 2004 en ga zo maar verder.

    Schijt daaraan, wanneer zien mensen in dat het aan henzelf ligt en niet aan 2006?! Dat Hassan en Fatima dat doen betekent niet dat jij het net zo goed ook kunt doen, omdat Jantje en Janneke het ook doen in 2006.

    Voordat je naar anderen wijst en anderen of andere dingen de schuld ervoor geeft, kijk eerst vooral naar jezelf... wat ik ook doe. Geef niemand de schuld voor iets, want uiteindelijk draai je zelf op voor al jouw daden.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  2. #2
    Anti pm!!!

    Reacties
    1.260
    20-11-2005

    Omdat we graag meelopertjes willen zijn en met de massa mee willen gaan. IS TRIEST MAAR WEL DE WERKLIJKHEID.

  3. #3
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Het is zeker triest... -zucht-
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  4. #4
    anti pm v broeders

    Reacties
    3.552
    16-05-2004

    Jaartalling kan dan misschien wel veranderen maar de islaam is en blijft hetzelfde..!

    Mensen moeten maar gaan denken dat elk jaar een jaar dichter is bij de Dag Ter Oordeels.. Vrees Allah swt en verdiep je in de islaam voor dat het te laat is.
    Door te praktiseren vergoot je je imaan en sta je sterk in je schoenen.
    Dat behoed je van het slechte en de zondens..!
    Is weg van hier(m.nl) Gair insha Allah, Moge Allah soubhanahoe wata3la ons leiden en ons imaan doen versterken en ons standvastig maken(Amien)
    Wa3laikoemoe salaam warahmatoellaah wabarakatoe

  5. #5
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Ladystar
    Jaartalling kan dan misschien wel veranderen maar de islaam is en blijft hetzelfde..!

    Mensen moeten maar gaan denken dat elk jaar een jaar dichter is bij de Dag Ter Oordeels.. Vrees Allah swt en verdiep je in de islaam voor dat het te laat is.
    Door te praktiseren vergoot je je imaan en sta je sterk in je schoenen.
    Dat behoed je van het slechte en de zondens..!
    Laat staan de jaartelling...

    Je eigen lichaam is een tikkende bom. Je kan ZO overlijden en je dood is eigenlijk al gelijk aan de Dag des Oordeels. Daarna kan jij zelf niets meer doen..
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    109
    21-10-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ik vind jaartallen zo zielig he, die krijgen altijd de schuld voor alles. De niet-levende zondebokken. Mannen zijn zogenaamd players, waarom? 2006! Vrouwen zijn sletten die zich niet kunnen kleden en met Jan en alleman omgaan. Waarom? 2006

    Vorig jaar was het 2005, het jaar ervoor 2004 en ga zo maar verder.

    Schijt daaraan, wanneer zien mensen in dat het aan henzelf ligt en niet aan 2006?! Dat Hassan en Fatima dat doen betekent niet dat jij het net zo goed ook kunt doen, omdat Jantje en Janneke het ook doen in 2006.

    Voordat je naar anderen wijst en anderen of andere dingen de schuld ervoor geeft, kijk eerst vooral naar jezelf... wat ik ook doe. Geef niemand de schuld voor iets, want uiteindelijk draai je zelf op voor al jouw daden.

    12 jaar verder, niks is veranderd, want alles is de schuld van 2018 haha

  7. #7
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Echt he!

    Wat grappig, alle oude topics krijg ik geen notificatie van in mijn hoekje, wat raar!

  8. #8

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Echt he!

    Wat grappig, alle oude topics krijg ik geen notificatie van in mijn hoekje, wat raar!
    jij bent zeker hayek oud!!!
    ben echt benieuwd wat jij in de afgelopen 12 jaar hebt gedaan?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ik vind jaartallen zo zielig he, die krijgen altijd de schuld voor alles. De niet-levende zondebokken. Mannen zijn zogenaamd players, waarom? 2006! Vrouwen zijn sletten die zich niet kunnen kleden en met Jan en alleman omgaan. Waarom? 2006

    Vorig jaar was het 2005, het jaar ervoor 2004 en ga zo maar verder.

    Schijt daaraan, wanneer zien mensen in dat het aan henzelf ligt en niet aan 2006?! Dat Hassan en Fatima dat doen betekent niet dat jij het net zo goed ook kunt doen, omdat Jantje en Janneke het ook doen in 2006.

    Voordat je naar anderen wijst en anderen of andere dingen de schuld ervoor geeft, kijk eerst vooral naar jezelf... wat ik ook doe. Geef niemand de schuld voor iets, want uiteindelijk draai je zelf op voor al jouw daden.
    Loop niet zo te janken.
    Jullie Marokkaanse wijven zijn gewoon goedkoop.Elke volk weet het.Gewoon afval meer niet.Welke debiel wil zich anno 2018 voortplanten met wijven die steeds met prostitutie worden geascioseerd

  10. #10
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    jij bent zeker hayek oud!!!
    ben echt benieuwd wat jij in de afgelopen 12 jaar hebt gedaan?
    LOL. Gewoon mijn leven ernaast leven, wat heb jij gedaan afgelopen 11 jaar mede oud-lid ?
    Citaat Geplaatst door Hallo007 Bekijk reactie
    Loop niet zo te janken.
    Jullie Marokkaanse wijven zijn gewoon goedkoop.Elke volk weet het.Gewoon afval meer niet.Welke debiel wil zich anno 2018 voortplanten met wijven die steeds met prostitutie worden geascioseerd
    Ik hoorde alleen 'bla bla' en nog eens 'bla'. Triest dat je ooit bent geplayed door een vrouw en nu iedere Marokkaanse vrouw over 1 kam scheert. Ik hoop dat je ooit nog gelukkig wordt met een vrouw.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    [QUOTE=Gentle_Woman;133903387]LOL. Gewoon mijn leven ernaast leven, wat heb jij gedaan afgelopen 11 jaar mede oud-lid ?


    Ik hoorde alleen 'bla bla' en nog eens 'bla'. Triest dat je ooit bent geplayed door een vrouw en nu iedere Marokkaanse vrouw over 1 kam scheert. Ik hoop dat je ooit nog gelukkig wordt met een vrouw.[/QUOT

    Geplayed?? Wat een woord.Op straat geleerd zeker.Zegt meteen veel over jou.
    De laatste die mij kan playen is een Marokkaanse.Sorry maar val niet op ze.Me gevoel is niet goed bij ze.Heb nog wel klasse en smaak.

  12. #12

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    LOL. Gewoon mijn leven ernaast leven, wat heb jij gedaan afgelopen 11 jaar mede oud-lid ?


    Ik hoorde alleen 'bla bla' en nog eens 'bla'. Triest dat je ooit bent geplayed door een vrouw en nu iedere Marokkaanse vrouw over 1 kam scheert. Ik hoop dat je ooit nog gelukkig wordt met een vrouw.
    HAHAHA, Nu pas besef ik hoe lang ik deze account heb maar ik zit nooit op deze site. 1 keer in het jaar als ik me echt verveel..

    Wat heb ik allemaal gedaan de afgelopen 11 jaar pff daar kan ik 10 boeken over schrijven en ik weet niet of je daar daadwerkelijk geïnteresseerd in bent. 1 ding wat ik nog niet heb gedaan is trouwen dus dat schilt hahaha

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    66
    18-12-2018

    Wat een zielig hoopje ben je

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    872
    02-08-2013

    SoubhanAllah alweer 12j geleden
    Meerdere gebruikers.

  15. #15
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Hallo007 Bekijk reactie

    Geplayed?? Wat een woord.Op straat geleerd zeker.Zegt meteen veel over jou.
    De laatste die mij kan playen is een Marokkaanse.Sorry maar val niet op ze.Me gevoel is niet goed bij ze.Heb nog wel klasse en smaak.
    Ik heb dat woord hier geleerd, maar is eigenlijk ook bijna gelijk aan de straat als ik zie wat ik hier tegenkom.

    Oh wat goed van je! Ga je nu een Nederlandse vriendin nemen, 10 jaar met haar samenzijn en op het moment dat je eindelijk wil settlen alsnog voor een Marokkaanse gaan omdat je ouders ertegen zijn?

    Even een tip voor jou: niets gaat boven een partner met dezelfde normen en waarden. Voordat je allerlei opvoedproblemen later met kinderen krijgt of serieuze vakantie en verhuisissues (laat staan de geloofs- en identiteitscrises die je dan doormaakt), zoek gewoon een goede Marokkaanse vrouw voor jezelf en anders eentje die tenminste moslim is.

    Geschreven: een niet-Marokkaanse moslima. HA! Had je niet zien aankomen he.
    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    HAHAHA, Nu pas besef ik hoe lang ik deze account heb maar ik zit nooit op deze site. 1 keer in het jaar als ik me echt verveel..

    Wat heb ik allemaal gedaan de afgelopen 11 jaar pff daar kan ik 10 boeken over schrijven en ik weet niet of je daar daadwerkelijk geïnteresseerd in bent. 1 ding wat ik nog niet heb gedaan is trouwen dus dat schilt hahaha
    1x per jaar, je moet nu ook weer niet gaan overdrijven. Zo weinig zit je er ook weer niet op.

    Nou, op dat stuk ben ik je nog een stap voor. Vooruit, wanneer ga je trouwen er zijn genoeg dames om je heen?
    Citaat Geplaatst door Mimmie_ Bekijk reactie
    SoubhanAllah alweer 12j geleden
    Echt he.