MVC Lid

Reacties
    1.076
    07-03-2011

Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Nee slipper, het gaat niet om zelfmedelijden. Het gaat om balans. Die weegschaal tussen zon en regen moet in balans zijn. Je moet iets positiefs hebben om uit te kunnen putten als het minder gaat.

Ik denk dat niemand naar zichzelf kijkt en zichzelf zielig vindt. Dat heeft meer met zelfwaarde te maken dan depressieve gevoelens. Depressie komt niet uit zieligheid, depressie komt uit vermoeidheid. Constant alert zijn en fight stand. En uiteindelijk geleefd worden. Verliezen van controle, niet omdat je zielig bent. Maar gewoon omdat het niet wil stoppen met regenen.
    Ligt eraan hoe jij als persoon in het leven staat. Ik oordeel verder niet over mensen die in een depressie zitten. Hoop alleen voor ze dat ze snel eruit komen.

I used to be jealous of Harry Potter for being able to talk to snakes, but it turns out I've been doing it for a long time.

MVC Lid

Reacties
    137
    20-07-2018

Broeder heb je stilgestaan wat je mist in het leven en stil gestaan wat jij hebt in het leven?

Er zijn mensen die niets hebben maar tevreden zijn met wat ze hebben.

Wij mensen zijn sociale wezens en hebben elkaar nodig. Misschien zegt je innerste dat je klaar bent om deze stap te maken maar dat het besef daar nog niet is? Trouwen een optie?

Geloof me dat je je rust daarin zal vinden en samen haal je meer vreugde uit het leven. Zoek ook toevlucht in het geloof waarin je ook je rust zult vinden en luister dagelijks Koran voor het slapen gaan. Laat je niet influisteren maar wees sterk. Wat je niet breekt zal je sterker maken.

Heel veel sterkte

Stap nu over!