1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.088
    07-03-2011

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Nee slipper, het gaat niet om zelfmedelijden. Het gaat om balans. Die weegschaal tussen zon en regen moet in balans zijn. Je moet iets positiefs hebben om uit te kunnen putten als het minder gaat.

    Ik denk dat niemand naar zichzelf kijkt en zichzelf zielig vindt. Dat heeft meer met zelfwaarde te maken dan depressieve gevoelens. Depressie komt niet uit zieligheid, depressie komt uit vermoeidheid. Constant alert zijn en fight stand. En uiteindelijk geleefd worden. Verliezen van controle, niet omdat je zielig bent. Maar gewoon omdat het niet wil stoppen met regenen.
    Ligt eraan hoe jij als persoon in het leven staat. Ik oordeel verder niet over mensen die in een depressie zitten. Hoop alleen voor ze dat ze snel eruit komen.

    Honesty is a very expensive gift. Don't expect it from cheap people. - Warren Buffett


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Broeder heb je stilgestaan wat je mist in het leven en stil gestaan wat jij hebt in het leven?

    Er zijn mensen die niets hebben maar tevreden zijn met wat ze hebben.

    Wij mensen zijn sociale wezens en hebben elkaar nodig. Misschien zegt je innerste dat je klaar bent om deze stap te maken maar dat het besef daar nog niet is? Trouwen een optie?

    Geloof me dat je je rust daarin zal vinden en samen haal je meer vreugde uit het leven. Zoek ook toevlucht in het geloof waarin je ook je rust zult vinden en luister dagelijks Koran voor het slapen gaan. Laat je niet influisteren maar wees sterk. Wat je niet breekt zal je sterker maken.

    Heel veel sterkte

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    285
    23-05-2016

    Je moet goed nadenken hoekomt t dat ik me zo voel waardoor krijg ik deze gedachtes en niks is waard om jezelf ziek over te maken je moet denken fuck the world beetje schijt hebben aan alles dat werkt goed ik hb ook wels zo n gevoel gehadt voor heel eve maar ik
    Stond meteen op en vechten niet blijven liggen alsje n stoot krijgt van t leven maar meteen opstaan en doorgaan tot einde zo moetje denken. Ik ben goede advieseur ik langoest helpen.

  4. #19
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Wordt een beter mens voor jezelf en omgeving dan verdwijnt dat vast ook
    Love HIM <3

  5. #20
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Hoe is het met je? ik hoop dat je inmiddels uit deze situatie bent gekomen.

  6. #21
    Normaal.

    Reacties
    1.844
    10-08-2015

    Citaat Geplaatst door houtwijk123 Bekijk reactie
    Daar lig je dan weer in je bedje. Einde van de dag. Op weg naar de volgende dag met zelfde kenmerken. Doelloos en leegte. Je voelt een leegte wat maar niet over wil gaan. Je heb nergens zin in
    .je kijkt nergens tegen op en alles kan je gestolen worden. Er komen tig levensvragen bij je op waar je geen antwoord op hebt. Soms voelt t alsof je midden in een oceaan zit. Zwemmen kan je niet maar verdrinken gaat ook niet. En maar heen en weer met je armen en benen. Het is echt een vertieft gevoel wat al jaren heerst. zijn er leden met die zich hierin herkennen.
    Herken het zeker wel gedeeltelijk. Vooral op momenten dat ik alleen ben en niets om handen heb. Ik probeer daarom mijn tijd nuttiger in te vullen zodat ik niet te veel hierover moet piekeren. Blijft wel een struggle.. Mijn beproeving denk ik dan maar alhamdulillah.

  7. #22
    Normaal.

    Reacties
    1.844
    10-08-2015

    Citaat Geplaatst door Elixir Bekijk reactie
    Hoe is het met je? ik hoop dat je inmiddels uit deze situatie bent gekomen.
    Door jou dacht ik dat dit een recente topic was . Ging ik voor niets serieus antwoorden.

  8. #23
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door DochterVanAdam Bekijk reactie
    Door jou dacht ik dat dit een recente topic was . Ging ik voor niets serieus antwoorden.
    Gewoon vooral doen misschien heeft TS wel wat aan je reactie en adviezen.
    Kwam topic weer tegen sorry

  9. #24
    Normaal.

    Reacties
    1.844
    10-08-2015

    Citaat Geplaatst door Elixir Bekijk reactie
    Gewoon vooral doen misschien heeft TS wel wat aan je reactie en adviezen.
    Kwam topic weer tegen sorry
    Betwijfel het haha.