Never lose.

Reacties
    0
    04-12-2018

Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Kevin - sunshine
    Kadr x Esra - Turkish mashup
    Dj khaled - no brainer
    He3b - Lay you down
    Mika mendes - me pega assim
    Olakira - hey lover
    Ya Levis - katchua
    Tabitha - mi kurason
    Mrc - à l’Aise
    Bonez Mc - ohne meine team

Geen spotify meer, vandaar even zo.
    Vond Mehmet jou geen 10 euro waard dat je aankomt met je crises lijst.

Un petit peu

Reacties
    1.627
    16-12-2009

Citaat Geplaatst door SevenDeuce Bekijk reactie
    Vond Mehmet jou geen 10 euro waard dat je aankomt met je crises lijst.
    Who the heck is mehmet?

Never lose.

Reacties
    0
    04-12-2018

Who the heck is mehmet?
    Kom dan niet met me lachen als je andere volken loopt op te hemelen a landverrader.

Un petit peu

Reacties
    1.627
    16-12-2009

Kom dan niet met me lachen als je andere volken loopt op te hemelen a landverrader.
    Hoezo landverrader? Ben nog altijd een Marokkaan? Mag ik de Turken niet aardig/netjes vinden?

Never lose.

Reacties
    0
    04-12-2018

Hoezo landverrader? Ben nog altijd een Marokkaan? Mag ik de Turken niet aardig/netjes vinden?
    Niet allemaal die kontenlikkers trucjes bij mij doen, met je kunnen sommige Marokkanen nog wat van leren.

reknad

Reacties
    634
    18-04-2014

tezzzz ya muziek luister jij

Un petit peu

Reacties
    1.627
    16-12-2009

Niet allemaal die kontenlikkers trucjes bij mij doen, met je kunnen sommige Marokkanen nog wat van leren.
    Hahaha kontenlikker? Oh trust me, laatste wat ik nodig heb is jouw zegen of toestemming. Sommige Marokkanen kunnen inderdaad wat leren van Turken. Meer heb ik niet te zeggen.

Never lid

Reacties
    2
    27-08-2018

Dakje open staat bij mij hoger dan tijdloos. Natuurlijk, tering dikke smaak.
    dakje open staat ook hoog bij mij, maar tijdloos moet wel hoger

maar ik heb ook veel bla pokoes der tusse man in de waggie staat ie standaard op shuffle

MVC Lid

Reacties
    165
    29-11-2014

Nas~Trust

MVC Lid

Reacties
    152
    16-11-2018

Hahaha kontenlikker? Oh trust me, laatste wat ik nodig heb is jouw zegen of toestemming. Sommige Marokkanen kunnen inderdaad wat leren van Turken. Meer heb ik niet te zeggen.
    wat kunnen wij leren van Turken noem ze op. Dat jij niet genoeg hebt geleerd bij je eigen mensen en het van ander volk moet leren wil niet zeggen dat elke Marokkaan zo is

Un petit peu

Reacties
    1.627
    16-12-2009

N
    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    wat kunnen wij leren van Turken noem ze op. Dat jij niet genoeg hebt geleerd bij je eigen mensen en het van ander volk moet leren wil niet zeggen dat elke Marokkaan zo is
    Kennelijk voel jij je aangesproken door het woordje ‘wij’ te gebruiken. Lees mijn post opnieuw en denk dan even na of je deze reactie wel had moeten plaatsen.

MVC Lid

Reacties
    152
    16-11-2018

N

Kennelijk voel jij je aangesproken door het woordje ‘wij’ te gebruiken. Lees mijn post opnieuw en denk dan even na of je deze reactie wel had moeten plaatsen.
    ik voel mijn inderdaad aangesproken als jij het woord Marokkaans gebruikt die van Turken moeten leren. Het woord sommige maakt je belachelijke uitspraak niet goed. Geen 1 Marokkaan moet een turk als voorbeeld nemen. Aangezien wij Marokkanen eigen principes hebben eigen gewoontes eigen cultuur enz.

Nu mag jij die dingen gaan opnoemen waar wij Marokkanen voorbeeld aan moeten nemen. In plaats te gaan ontwijken

Stap nu over!