1. #31
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door BabyLion Bekijk reactie
    Het is wel jammer maar ik ben het wel eens met paar leden Eleganz en Franssprekende, als mannen andersmans dochters verpesten en deze mannen worden oud en krijgen later kinderen dus dochters, hun dochters staat hetzelfde te wachten helaas.
    Wie zegt dat? Wat is het bewijs hiervoor? Lijkt wel de christelijke doctrine van de erfzonde.

    Dit soort dwalingen krijg je dus als je je geloofsleer neemt van Soma’s die hun liefdesverdriet proberen te integreren in de Islam.
    Doei.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    95
    03-12-2018

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Wie zegt dat? Wat is het bewijs hiervoor? Lijkt wel de christelijke doctrine van de erfzonde.

    Dit soort dwalingen krijg je dus als je je geloofsleer neemt van Soma’s die hun liefdesverdriet proberen te integreren in de Islam.
    Ok niet altijd maar het kan wel gebeuren toch.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie


    Verstuurd vanuit West.
    Volgende dag of wat zeg ik zelfde avond nog uitbundig vieren

  4. #34
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door BabyLion Bekijk reactie
    Ok niet altijd maar het kan wel gebeuren toch.
    Zou kunnen, maar iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Dit soort figuren willen omdat ze zelf geflasht zijn graag dat de gladde boy waar ze dom intrapten dezelfde dingen op zijn bordje krijgt betreffende zijn dochter.

    Naast dat je dan gewoon super laf bent omdat je blijkbaar zelf te zwak bent om wraak te nemen en het dan maar afschuift op iemand die niets te maken heeft met jouw achterlijke drang naar mannen en hij die gewoon gebruik maakte van jouw zwakheid en naïviteit, maar je gaat nu ook opeens je eigen Islamitische geloofsleer verzinnen.

    Besef dit ff, innoveren in de religie omwille van je liefdesverdriet.

    Dus als jij een moordenaar bent wordt je dochter of zoon later ook vermoord? Of werkt het alleen zo bij je avontuurtjes op internet die niet afliepen hoe jij het graag wilde?

    Die is gek, ff vaststellen dat de Qadr van Allah zo werkt dat nakomelingen verantwoording moeten dragen voor wat hun ouders gedaan hebben terwijl Allah precies het tegenovergestelde zegt in de Koran.
    Doei.

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    95
    03-12-2018

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Zou kunnen, maar iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Dit soort figuren willen omdat ze zelf geflasht zijn graag dat de gladde boy waar ze dom intrapten dezelfde dingen op zijn bordje krijgt betreffende zijn dochter.

    Naast dat je dan gewoon super laf bent omdat je blijkbaar zelf te zwak bent om wraak te nemen en het dan maar afschuift op iemand die niets te maken heeft met jouw achterlijke drang naar mannen en hij die gewoon gebruik maakte van jouw zwakheid en naïviteit, maar je gaat nu ook opeens je eigen Islamitische geloofsleer verzinnen.

    Besef dit ff, innoveren in de religie omwille van je liefdesverdriet.

    Dus als jij een moordenaar bent wordt je dochter of zoon later ook vermoord? Of werkt het alleen zo bij je avontuurtjes op internet die niet afliepen hoe jij het graag wilde?

    Die is gek, ff vaststellen dat de Qadr van Allah zo werkt dat nakomelingen verantwoording moeten dragen voor wat hun ouders gedaan hebben terwijl Allah precies het tegenovergestelde zegt in de Koran.
    Ik denk eerst soort zoekt soort.
    En verder is het wat je oogst is wat je zaait. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

  6. #36
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door BabyLion Bekijk reactie
    Ik denk eerst soort zoekt soort.
    En verder is het wat je oogst is wat je zaait. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
    Ja, jij zaait wat je oogst, niet anderen zaaien wat jij oogst.

    En dan kan je nog meerdere kanten op want Allah kan je straffen in het wereldse maar je ook laten en je bestraffen na je dood.
    Doei.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    95
    03-12-2018

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Ja, jij zaait wat je oogst, niet anderen zaaien wat jij oogst.

    En dan kan je nog meerdere kanten op want Allah kan je straffen in het wereldse maar je ook laten en je bestraffen na je dood.
    True
    Citaat Geplaatst door Eleganz Bekijk reactie
    Troep krijgt troep. In de meeste gevallen word het alleen ‘mooi’ ingepakt maar na de bruiloft zien ze dat ze eigenlijk gewoon troep hebben gekregen.
    Soort zoekt soort. Klopt.

  8. #38
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door BabyLion Bekijk reactie
    True.
    Mooi man, blij dat ik je van de christelijke geloofsleer van de erfzonde af heb kunnen praten die sommige ma sha Allah zusters hier verspreiden omdat ze gedumpt zijn door een of andere gozer en het pijn doet.
    Doei.

  9. #39
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door 3aash-arif Bekijk reactie
    Ik denk dat jij je ouders wel veel verdriet en hoofdpijn hebt bezorgd met die negervriendjes van je.
    Best geinig hoe je dit steeds naar boven brengt. Je weet totaal niet waar je het over hebt.
    Citaat Geplaatst door Eleganz Bekijk reactie
    Dit is zo waar. Hetzelfde geldt voor mannen die vrouwen ‘kech’ etc noemen. Ze krijgen precies die vrouw die ze niet willen. Allaa is rechtvaardig.
    True that. Hetzelfde geldt met vrouwen.
    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Mensen als ik? Sorry, maar ik sta hier niet bekend als die ené beurette van m.nl die Frans kan spreken. Ik wou dit nooit tegen jou in gebruik nemen maar jij moet serieus jezelf echt analyseren. Jij lijdt duidelijk aan een vorm van narcisme en hebt totaal geen zelf reflectie.
    Mensen zoals jij ja. Mensen die dit soort uitspraken maken. Het is gevaarlijk en dat weet je. Hetgeen wat je hierboven over me zegt doet me vrij weinig. Dit is m.nl en als ik als die ‘ene’ bekend sta, dan is dat zo. Ik weet hoe ik ben naast deze site. Maar toch bedankt, dat je het toch eens eruit hebt gegooid. Weet ik meteen met wie ik te maken heb.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Julie vergeten de dader boef zemmer dat er nog Marokkanen naar zijn schit luisteren deze gast moet op zijn plaats gezet worden wat een hoerezoon kind

  11. #41
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    Zie hoek
    Check terug

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Jij als Marokkaanse 'wat je ook mag zijn'.
    Spreek niet voor anderen.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    Wat je zaait zul je oogsten . Zusjes zijn vaak een afspiegeling van hun broers
    klopt .Het komt het meeste voor bij shab Alhoceima
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door BabyLion Bekijk reactie
    Het is wel jammer maar ik ben het wel eens met paar leden Eleganz en Franssprekende, als mannen andersmans dochters verpesten en deze mannen worden oud en krijgen later kinderen dus dochters, hun dochters staat hetzelfde te wachten helaas.
    fabeltjes .


    Het heeft met de opvoeding te maken .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    16
    04-12-2018

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Wij hebben echt niet door hoeveel schande en zorgen ons bespaard wordt haha.

    Zeker als je al die heisa ziet betreft Boef en die twerkende meiden.

    Zelfs de imam werd ingeschakeld.
    Mannen zonder zusjes zijn homo's.!!