1. #16
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Eleganz Bekijk reactie
    Mannen zien vrouwen elke dag buiten. Zolang er geen gekke fimpjes rondgaan heeft een foto zetoWaarde. Eet je schoen op tokkie. Je mag weer ergens anders aandacht zoeken. Ik sterf liever dan ik jou nog 1 min aandacht geef.
    Rustig aan, je hoeft je niet aangesproken te voelen, ik ben je ex niet.

    Maar wel lijp dat jij op tokkies valt en die
    je makkelijk kunnen regelen en je er nog jaren geestelijke schade van hebt.

    “Zelfrespect”
    Doei.

  2. #17
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    Er zijn mannen dat vrouwen bespelen en vrouwen dat mannen bespelen Dus wat is je punt nu somalische sloerie? ??
    Normaal zou ik zeggen niet schelden, maar als je goedkoop gefixt wordt door een tokkie met een gezin, en die shit je nog jarenlang bezighoudt en je er zelfs een obsessie door ontwikkeld hebt die dusdanig ver gaat dat als je foto’s bij mannen terechtkomen je gaat gaat zeggen “maar mannen zien vrouwen elke dag op straat” dan zou ik voordat je begint over zelfrespect toch ff eerst je eigen shit op orde hebben.

    Het is maar een idee.
    Doei.

  3. #18
    Ineffable

    Reacties
    11
    09-01-2017

    Er is eerder iets met jouw hoofd dat je dochters en zussen als een last ziet gelijk.
    You either win or learn.

  4. #19
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door 7amadi Bekijk reactie
    Die wijf is ziek man. Die moet echt naar een psychiater, als ze in ieder van ons een ex van haar ziet dan kan het niet anders dan dat ze ziek is
    Is het ook, ze denkt serieus dat er iemand achter al deze accounts zit en die de hele tijd inlogt en uitlogt om op zichzelf te reageren enzo. Dood en doodziek ben je dan.

    Hoor deze, zelfs Fero is haar ex, sterker nog, hij is nu de hoofdverdachte
    Doei.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    95
    03-12-2018

    Soort zoekt Soort.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Dat is meestal het geval als je een verbintenis aangaat met een Marokkaanse. Dan heb je 50/50 kans dat je na 3 maanden te horen krijgt dat ze de Samira van van der valk hotel was geweest aan de A4.
    je bent ook don als je in deze tijd met een theedoekje trouwd .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Normaal zou ik zeggen niet schelden, maar als je goedkoop gefixt wordt door een tokkie met een gezin, en die shit je nog jarenlang bezighoudt en je er zelfs een obsessie door ontwikkeld hebt die dusdanig ver gaat dat als je foto’s bij mannen terechtkomen je gaat gaat zeggen “maar mannen zien vrouwen elke dag op straat” dan zou ik voordat je begint over zelfrespect toch ff eerst je eigen shit op orde hebben.

    Het is maar een idee.
    Somaliërs
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    je bent ook don als je in deze tijd met een theedoekje trouwd .
    Ik zou ook niet bij eentje passen Hans. Ik ben zo verwesterd dat op z'n Hollands gewoon prima voor me is.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Wat je zaait zul je oogsten . Zusjes zijn vaak een afspiegeling van hun broers

  10. #25
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door Eleganz Bekijk reactie
    De mannen die met vrouwen gespeeld hebben moeten zich zorgen maken. Want hun dochters overkomt hetzelfde. En misschien we tien keer erger.
    Helemaal mee eens!

  11. #26
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat in 2018 het beter voor je gezondheid is dat je als Marokkaan maar beter geen zus/zusje kan hebben.
    Daar ben ik het nog steeds niet mee eens. Nogmaals, weet wat je zegt. Toevallig krijgen dit soort mensen zoals jij dochters of kleindochters. Allah ie 3awnek. Meer heb ik niet te zeggen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    97
    11-09-2018

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Daar ben ik het nog steeds niet mee eens. Nogmaals, weet wat je zegt. Toevallig krijgen dit soort mensen zoals jij dochters of kleindochters. Allah ie 3awnek. Meer heb ik niet te zeggen.
    Ik denk dat jij je ouders wel veel verdriet en hoofdpijn hebt bezorgd met die negervriendjes van je.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Daar ben ik het nog steeds niet mee eens. Nogmaals, weet wat je zegt. Toevallig krijgen dit soort mensen zoals jij dochters of kleindochters. Allah ie 3awnek. Meer heb ik niet te zeggen.
    Mensen als ik? Sorry, maar ik sta hier niet bekend als die ené beurette van m.nl die Frans kan spreken. Ik wou dit nooit tegen jou in gebruik nemen maar jij moet serieus jezelf echt analyseren. Jij lijdt duidelijk aan een vorm van narcisme en hebt totaal geen zelf reflectie.

  14. #29
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    En getrouwde zusjes (met mocro's uiteraard) is ook een verademing. Binnenkort weer eentje de deur uit


    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    95
    03-12-2018

    Het is wel jammer maar ik ben het wel eens met paar leden Eleganz en Franssprekende, als mannen andersmans dochters verpesten en deze mannen worden oud en krijgen later kinderen dus dochters, hun dochters staat hetzelfde te wachten helaas.