1. #1

  2. #2

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    mensenrechten in blank europa... pure joodse hollywood titel voor films

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    354
    03-12-2018

    Kamervragen Kati Piri Lilianne Ploumen.
    Of zijn ze met twee maten aan het meten.
    Denk het wel.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Het lijkt me van belang te weten of hier iets aan vooraf is gegaan en zo ja wat.
    Als je een video ziet van iemand die in elkaar gemept wordt door een kerel kun je denken dat ie mishandeld wordt, maar als daar aan vooraf is gegaan, dat degene die de klappen krijgt, die andere kerel zijn vriendin heeft geslagen, ga je er al snel anders over denken.

    Citaat Geplaatst door BabyLion Bekijk reactie
    De demonstraties in Marokko waren ze wel als de kippen bij. Nu hoor je ze niet.
    Waren daar niet ook veel mensen met een Nederlands paspoort het slachtoffer van?

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    354
    03-12-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het lijkt me van belang te weten of hier iets aan vooraf is gegaan en zo ja wat.
    Als je een video ziet van iemand die in elkaar gemept wordt door een kerel kun je denken dat ie mishandeld wordt, maar als daar aan vooraf is gegaan, dat degene die de klappen krijgt, die andere kerel zijn vriendin heeft geslagen, ga je er al snel anders over denken.


    Waren daar niet ook veel mensen met een Nederlands paspoort het slachtoffer van?
    Nee hoor. Het waren allemaal Marokkaanse staatsburgers.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door BreakingNewser Bekijk reactie
    Nee hoor. Het waren allemaal Marokkaanse staatsburgers.
    Dat sluit niet uit dat een deel ook een Nederlands paspoort heeft.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door BreakingNewser Bekijk reactie
    Kamervragen Kati Piri Lilianne Ploumen.
    Of zijn ze met twee maten aan het meten.
    Denk het wel.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #10
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    Ik zou frankrijk sowieso vermijden komend 10 jaar, barbaren zeg

  11. #11
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het lijkt me van belang te weten of hier iets aan vooraf is gegaan en zo ja wat.
    Als je een video ziet van iemand die in elkaar gemept wordt door een kerel kun je denken dat ie mishandeld wordt, maar als daar aan vooraf is gegaan, dat degene die de klappen krijgt, die andere kerel zijn vriendin heeft geslagen, ga je er al snel anders over denken.


    Waren daar niet ook veel mensen met een Nederlands paspoort het slachtoffer van?
    ?
    Het is de oproer politie, om demonstranten weg of uit elkaar te drijven.
    Deed hij idd wat niet kon dus iets strafbaars, moest hij worden gearresteerd en nergens in de wetboeken staat “directe mishandeling door oproer politie” als straf.
    Lijkt me meer een gevalletje “hey dat is Jean die had mijn vriendinnetje gestolen op de middelbare en ontmaagd” lets get him boys!!!

    Aangezien het mishandelen van 1 blanke jongeman die alleen is verder geen nut heeft.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    ?
    Het is de oproer politie, om demonstranten weg of uit elkaar te drijven.
    Deed hij idd wat niet kon dus iets strafbaars, moest hij worden gearresteerd en nergens in de wetboeken staat “directe mishandeling door oproer politie” als straf.
    Lijkt me meer een gevalletje “hey dat is Jean die had mijn vriendinnetje gestolen op de middelbare en ontmaagd” lets get him boys!!!

    Aangezien het mishandelen van 1 blanke jongeman die alleen is verder geen nut heeft.
    Ze mogen ook wel een paar tikken uitdelen in bepaalde gevallen hoor.
    Blijft dat op basis van deze beelden te weinig informatie aanwezig is om conclusies te verbinden.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Minister blok waar ben je?
    If you 'don't know', Allah knows.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ze mogen ook wel een paar tikken uitdelen in bepaalde gevallen hoor.
    Blijft dat op basis van deze beelden te weinig informatie aanwezig is om conclusies te verbinden.

    Nou, los van de aanleiding: het is wat mij betreft wel wat overdone, hoor.
    De politie heeft het geweldsmonopolie, uiteraard, maar ze worden wel geacht dat met gepaste inzet te gebruiken.
    Hier lijkt het adrenalinegehalte bij de dienders wel erg hoog!

    Schokkende filmpjes, ja.
    Maar gek genoeg vind ik het veel schokkender dat mensen de straat opgaan om te rellen, te vernielen, te plunderen, auto's in de fik te steken, agenten met stenen en molotovcocktails te bestoken, enz. enz.

    Ik ben niet geneigd me druk te maken om uit de bocht vliegende agenten.
    Ik maak me drukker om dat reltuig.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Bijvoorbeeld, dit dus:

    Franse scholieren stichten massaal brand uit protest
    De scholieren zeggen zich te hebben aangesloten bij de gele-hesjesbeweging. Op zo'n 100 scholen werd brand gesticht en op sommige plekken ook auto's omgegooid.


    https://www.ad.nl/video/franse-schol...protest~p58813