1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nee de struisvogel is hier pas :


    https://nieuws.marokko.nl/54021/fez-...-hammam-video/

    Waar was je met je veroordelingen die je wel uit tegen NLse pedofielen?

    Of blijf jij je dubbele maat hanteren?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    NRC checkt:
    Nederlanders staan in de top drie als het gaat om de nationaliteit van mensen die zich in Cambodja aan kinderen vergrijpen. Tenminste, dat schreven verschillende media na een persbericht van hulporganisatie Terre des Hommes.

    Waar is het op gebaseerd?
    De nieuwsberichten zijn gebaseerd op een uitspraak van Carel Kok, directeur van Terre des Hommes.

    En, klopt het?
    Navraag bij Carel Kok leert dat hij zich baseert op een bewering die de vicegouverneur van Siem Reap, een toeristische provincie in het noordwesten van Cambodja, „ergens in de afgelopen zes maanden” heeft gedaan. De bestuurder in kwestie zou een medewerker van Terre des Hommes hebben verteld dat Nederlanders in de top drie van daders van kindersekstoerisme staan, samen met de Verenigde Staten.
    De bewering dat er een top drie van nationaliteiten van kindersekstoeristen bestaat en dat Nederland daarin staat, is dus alleen gebaseerd op een uitspraak, niet op officiële cijfers of meervoudige waarnemingen. „Officieel is er geen lijstje”, erkent Kok.

    Conclusie
    Hoewel niet te bewijzen is dat Nederland níét in de top drie van kindersekstoerisme in Cambodja staat, beoordelen we de uitspraken van Terre des Hommes daarom als ongefundeerd.

    https://www.nrc.nl/nieuws/2018/11/20...laats-a2755778
    Oei das wel weer erg pijnlijk.

    Zeker voor de lui hier die graag de dubbele maat hanteren.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Nee de struisvogel is hier pas :


    https://nieuws.marokko.nl/54021/fez-...-hammam-video/

    Waar was je met je veroordelingen die je wel uit tegen NLse pedofielen?

    Of blijf jij je dubbele maat hanteren?
    Zoals bij de pedo politieke partij

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Topic titel klopt ook niet.
    NEDERLAND IN TOP 3 KINDERSEKSTOERISME CAMBODJA, niet Nederlanders derde grootste pedogroep in kind sekstoerisme
    Topic maker lijkt te willen suggereren dat het wereldwijd is.

    Hoe dan ook, hopen dat die gasten in Cambodja mogen rotten in een cel./

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zoals bij de pedo politieke partij
    Ontkende jij het bestaan van die partij ook?

    Het is me allemaal even niet duidelijk wat jij nu probeert te zeggen.

    Ik ken die opgeheven partij Martijn wel. Met die misselijkmakende kerel.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Topic titel klopt ook niet.
    NEDERLAND IN TOP 3 KINDERSEKSTOERISME CAMBODJA, niet Nederlanders derde grootste pedogroep in kind sekstoerisme
    Topic maker lijkt te willen suggereren dat het wereldwijd is.

    Hoe dan ook, hopen dat die gasten in Cambodja mogen rotten in een cel./
    "Hoe dan ook, hopen dat die gasten in Cambodja mogen rotten in een cel."
    Helemaal waar!

    En ook geen uitleveringsverzoeken, gewoon daar de straf uit laten zitten.

  7. #22
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Volgens mij ben je een beetje boos.

    Geeft niet hoor.

    Dat zal je wel vaker zijn gebeurd, en met jouW "speciale" kijk op de wereld zal je dat
    nog wel veel vaker gaan gebeuren.

    En zo te zien trek je al meteen je ongefundeerde onzin kaart.
    In geen enkele vorm is mijn emotionele toestand van belang, dus op de man spelen is hierbij een feit en tevens tegen de huisregel/forumregels.
    Er zijn hier twee leden die opzettelijk doen aan forum vervuiling en opzettelijk moslims hier aanvallen en belachelijk willen maken als zowel islam bashen, er is van jou en wildebertram een constante lijn en aanwezigheid om dit keer op keer te blijven doen.
    Andere leden kan je nog mee discussieren maar jullie twee zijn hier niet welkom met deze houding die nu al minstens in mijn ogen zes maanden duurt.
    Anonieme internet bashers kan je maar op 1 manier aanpakken en dat is bannen via ip.

    Maar zoals ik al zei zal het beheer hier over beslissen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    In geen enkele vorm is mijn emotionele toestand van belang, dus op de man spelen is hierbij een feit en tevens tegen de huisregel/forumregels.
    Er zijn hier twee leden die opzettelijk doen aan forum vervuiling en opzettelijk moslims hier aanvallen en belachelijk willen maken als zowel islam bashen, er is van jou en wildebertram een constante lijn en aanwezigheid om dit keer op keer te blijven doen.
    Andere leden kan je nog mee discussieren maar jullie twee zijn hier niet welkom met deze houding die nu al minstens in mijn ogen zes maanden duurt.
    Anonieme internet bashers kan je maar op 1 manier aanpakken en dat is bannen via ip.

    Maar zoals ik al zei zal het beheer hier over beslissen.

    InshAllah.


    En zo te zien trek je al weer meteen je ongefundeerde onzin kaart.

  9. #24
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    InshAllah.


    En zo te zien trek je al weer meteen je ongefundeerde onzin kaart.
    Ongefundeerd zou zijn als je reacties niet meer aantoonbaar waren.
    Beetje dom om dat te zeggen op een forum.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ongefundeerd zou zijn als je reacties niet meer aantoonbaar waren.
    Beetje dom om dat te zeggen op een forum.
    Zoals gewoonlijk zijn jouW uitspraken over mij ongefundeerde onzin.

    Nergens toon ik ergens discriminatie jegens Marokkanen, of de islam.

    Ik heb je reeds herhaaldelijk hierom gevraagd, maar jij kunt nooit iets onderbouwen. Dus is het ongefundeerde onzin.

  11. #26
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Zoals gewoonlijk zijn jouW uitspraken over mij ongefundeerde onzin.

    Nergens toon ik ergens discriminatie jegens Marokkanen, of de islam.

    Ik heb je reeds herhaaldelijk hierom gevraagd, maar jij kunt nooit iets onderbouwen. Dus is het ongefundeerde onzin.
    Demo ter verantwoording roepen omdat jij hem een IS sympathysant vind en hij zich aan jou moet verantwoorden omdat hij zich in jouw ogen pro IS is.
    Dit lid die deze topic opent precies dezelfde retoriek, ter verantwoording roepen omwille dat jij zich in jouw ogen niet uitspreekt over MAROKKAANSE PEDOFIELEN.
    Je blijft bij mij keer op keer op de man proberen te spelen, in je “speciaal” retoriek.

    Toevallig drie islamitische leden die je juist aanspreekt en probeert dwars te zitten met belachelijke retoriek en waardeloze discussie argumenten waar je simpele zaken ontkent of belachelijk probeert te maken.
    En zo zijn er nog wel een paar islamitische leden waar je dit bij flikt.

    En heel opvallend laat je elke NIET MOSLIM links liggen.

    Dit is opzettelijk selectief en discriminerend gedrag op dit forum dat al maanden aantoonbaar is, en dat houd in dat je mensen niet in hun waarde laat en je niet capabel bent om een respectabele discussie te houden, wat dus tegen de forum regels is.

    Eigenlijk is het zelfs een vorm van digitale apartheid komend van jou hoe je opzettelijk alleen islamitische leden “aanvalt”

    De test is al bewezen doordat een islamitisch lid een reactie kopieerde van een niet islamitisch lid en jij het islamitische lid ging aanvallen op die quote het ging en gaat jou niet om de waarheid maar puur de dwarszitterij.
    Jij en die wildebertram.

    En ik hoef jou verder geen bewijs te tonen, die verantwoording heb ik alleen aan het beheer.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.543
    14-07-2014

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    NRC checkt:
    Nederlanders staan in de top drie als het gaat om de nationaliteit van mensen die zich in Cambodja aan kinderen vergrijpen. Tenminste, dat schreven verschillende media na een persbericht van hulporganisatie Terre des Hommes.

    Waar is het op gebaseerd?
    De nieuwsberichten zijn gebaseerd op een uitspraak van Carel Kok, directeur van Terre des Hommes.

    En, klopt het?
    Navraag bij Carel Kok leert dat hij zich baseert op een bewering die de vicegouverneur van Siem Reap, een toeristische provincie in het noordwesten van Cambodja, „ergens in de afgelopen zes maanden” heeft gedaan. De bestuurder in kwestie zou een medewerker van Terre des Hommes hebben verteld dat Nederlanders in de top drie van daders van kindersekstoerisme staan, samen met de Verenigde Staten.
    De bewering dat er een top drie van nationaliteiten van kindersekstoeristen bestaat en dat Nederland daarin staat, is dus alleen gebaseerd op een uitspraak, niet op officiële cijfers of meervoudige waarnemingen. „Officieel is er geen lijstje”, erkent Kok.

    Conclusie
    Hoewel niet te bewijzen is dat Nederland níét in de top drie van kindersekstoerisme in Cambodja staat, beoordelen we de uitspraken van Terre des Hommes daarom als ongefundeerd.

    https://www.nrc.nl/nieuws/2018/11/20...laats-a2755778
    Dat Nederland ÜBERHAUPT wordt genoemd als land van herkomst van frequente pedo.lijers is al een groot teken aan de wand. Nu is het maar 1 Combodjaanse official die uit eigen waarnemingen en ervaring heeft gesproken. Maar indien ze een echt onderzoek zouden houden, dan zou men er achter komen dat Nederlanders zich zeer vaak aan kids vergrijpen in binnen- en buitenland.
    Hollandse ‘pedorij’ is de afgelopen decennia helaas in de rest van de wereld een trademark of een exportproduct geworden.

    Je kop in het zand steken is bepaald niet bevordelijk. We moeten gewoon erkennen dat er onder Nederlandse mannen buitengewoon vaak aan pedo.seksualiteit en kindmisbruik wordt gedaan. Als dit erkend wordt, dan kan men er daarna echt iets aan doen. Zolang het weggewuifd wordt in de trant van “ach ja, het komt overal wel voor, gewoon een taakstrafje en sociaal heropvoeden”, dan komen er nooit echte verbeteringen.

    Kijk dit rapport is van een aantal jaren geleden. Hier wordt je bepaald niet vrolijk van!
    https://www.nationaalrapporteur.nl/b...cm23-18085.pdf
    Zie pagina 8 de landen die door Pedo.landers dikwijls bezocht worden.
    .

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Demo ter verantwoording roepen omdat jij hem een IS sympathysant vind en hij zich aan jou moet verantwoorden omdat hij zich in jouw ogen pro IS is.
    Dit lid die deze topic opent precies dezelfde retoriek, ter verantwoording roepen omwille dat jij zich in jouw ogen niet uitspreekt over MAROKKAANSE PEDOFIELEN.
    Je blijft bij mij keer op keer op de man proberen te spelen, in je “speciaal” retoriek.

    Toevallig drie islamitische leden die je juist aanspreekt en probeert dwars te zitten met belachelijke retoriek en waardeloze discussie argumenten waar je simpele zaken ontkent of belachelijk probeert te maken.
    En zo zijn er nog wel een paar islamitische leden waar je dit bij flikt.

    En heel opvallend laat je elke NIET MOSLIM links liggen.

    Dit is opzettelijk selectief en discriminerend gedrag op dit forum dat al maanden aantoonbaar is, en dat houd in dat je mensen niet in hun waarde laat en je niet capabel bent om een respectabele discussie te houden, wat dus tegen de forum regels is.

    Eigenlijk is het zelfs een vorm van digitale apartheid komend van jou hoe je opzettelijk alleen islamitische leden “aanvalt”

    De test is al bewezen doordat een islamitisch lid een reactie kopieerde van een niet islamitisch lid en jij het islamitische lid ging aanvallen op die quote het ging en gaat jou niet om de waarheid maar puur de dwarszitterij.
    Jij en die wildebertram.

    En ik hoef jou verder geen bewijs te tonen, die verantwoording heb ik alleen aan het beheer.
    "Demo"
    NIets is ook minder waar.

    "Dit lid die deze topic opent precies dezelfde retoriek, "
    Niets is ook minder waar.

    "in je “speciaal” retoriek."
    Nee ik speel niet de man, jij verzint doorlopend grote fantasie verhalen
    over iedereen en alles. Maar ja, jij bent tenslotte ook "speciaal"

    "Toevallig drie islamitische leden"
    Jij maakt onderscheid op basis van religie of afkomst. Ik niet.
    De TS doet dat in deze zaken ook.

    "En heel opvallend laat je elke NIET MOSLIM links liggen."
    Jij maakt onderscheid op basis van religie. Ik niet

    "En ik hoef jou verder geen bewijs te tonen, "
    En daarom ben jij ook "speciaal". Jij meent wat te vinden,
    je kunt het totaal niet onderbouwen. Enkel voor jouW is het dus een "waarheid".
    Dus jij fantaseert er een hele hoop onzin bij. Maar ja jij bent tenslotte ook "speciaal".

    "die verantwoording heb ik alleen aan het beheer."
    Je moet doen wat jouW het beste dunkt.
    Straat schoffies en criminelen noemen mensen met zulk gedrag "snitches".
    Ik niet, van mij mag jij gerust proberen je gelijk te halen bij de beheerders van dit forum.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Ontkende jij het bestaan van die partij ook?

    Het is me allemaal even niet duidelijk wat jij nu probeert te zeggen.

    Ik ken die opgeheven partij Martijn wel. Met die misselijkmakende kerel.
    Enigste land terwereld die een pedo politieke partij heeft gehad.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Enigste land terwereld die een pedo politieke partij heeft gehad.
    Inderdaad. Gewoon verschrikkelijk zo iets.

    Gelukkig bestaat zo een partij ook niet meer, en volgens mij zijn sommige leden ook opgepakt.