1. #16
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Ach ja joh...……...Ik heb met hem gebruik gemaakt van de 'negeerknop'.

    Maar een goed teken dat Marokkaanse jongeren het goed doen in het vervolg onderwijs.
    En een Islamitische universiteit wijs ik ook niet af.

    Een goed beroep kiezen is toch héél belangrijk!

    Maar er gaat naar mijn idee wel meer als een generatie over duren voordat de plooien die er nu in de samenleving zitten; gelijk getrokken worden.

    Neem de ongelooflijke toename en verharding van de criminaliteit eens!

    In Eindhoven werd een 85 jarige vrouw zo geschopt en geslagen dat zij om haar moeder riep!
    A propos ik suggereer niet dat die mishandelaar een Marokkaanse jongere is of zo! Dus val hier alsjeblieft niet over.

    Dat zijn nu de problemen waarbij ik écht hoop dat de Marokkaanse oververtegenwoordiging in de gevangenis tot een einde komt.
    Zelfs in de lik mag je nog studeren en ik vind dat een groot voorrecht.
    Waarschijnlijk koos je daarvoor toen ik je belachelijk maakte en de film Munich als leidraad nam tegenover een feitelijke nieuwsbron over de joodse liquidaties.

    om maar even de vrijheid van meningsuiting mond dood te maken

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    In dit land op witte scholen waar allochtonen op zitten zeker te weten, de afgunst is enorm onder die Nederlanders.

    https://www.bndestem.nl/overig/schoo...oets~ab6b5002/


    Ga maar janken met je islam haat.
    lees je bron eens..

    in de groep die een te hoog advies krijgen zitten relatief veel allochtonen ..moeilijk hè dat lezen!
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  3. #18
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    lees je bron eens..

    in de groep die een te hoog advies krijgen zitten relatief veel allochtonen ..moeilijk hè dat lezen!
    "Dat blijkt uit het rapport 'Basisschooladviezen en etniciteit', dat de gemeente Amsterdam dinsdag naar buiten heeft gebracht. Uit het onderzoek blijkt dat allochtone leerlingen die hoog scoren op de toets vaker dan autochtone leerlingen een lager schooladvies krijgen. Die onderadvisering is bij Nederlanders het laagst (28 procent). Bij Marokkanen, Surinamers en Turken ligt dat aandeel hoger: 41, 34 en 44 procent."

    Niet janken zielig postbezorgstertje.

  4. #19
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Traditioneel zijn leerkrachten vaak links georiënteerd,
    Dus dat zij al die tijd allochtonen kinderen zouden hebben gediscrimineerd bij de schoolkeuze lijkt onwaarschijnlijk.
    Wel weet ik dat bij die schoolkeuze wel de achtergrond van de kinderen een rol speelt.
    Namelijk of die kinderen bij voortgezetonderwijs kunnen terugvallen, gesteund kunnen worden door de ouders.
    Traditioneel? want rechts kan je niks leren en alleen rechts discrimineerd? Slip of the tongue?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Waarschijnlijk dat er meer leraren van allochtoonse afkomst zijn en de jongeren ook daadwerkelijk gunnen wat ze scoren en aankunnen,
    en niet een autochtoon die een allochtoon naar een niveau of twee lager stuurt omdat hij haat heeft of ze het niet gunt.
    Er staat iets anders in het artikel...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Positief dat deze groep steets beter mee komt met de rest van de kinderen.

  7. #22
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Er staat iets anders in het artikel...
    Ik zeg ook waarschijnlijk, je weet wel vooroordeel, iets waar jij mee bent opgevoed, en iets dat wij ervaren.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik zeg ook waarschijnlijk, je weet wel vooroordeel, iets waar jij mee bent opgevoed, en iets dat wij ervaren.
    De pot verwijt de ketel hier weer eens.

    Doorlopend....

    Totaal blind voor je eigen acties jij...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik zeg ook waarschijnlijk, je weet wel vooroordeel, iets waar jij mee bent opgevoed, en iets dat wij ervaren.
    Het zal wel moeilijk voor je zijn al dat ervaren.....

    Maar goed ga maar weer recht tegen het artikel in.

    Positief is ook dat begrijpend lezen beter zal worden als dit artikel klopt.

  10. #25
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Het zal wel moeilijk voor je zijn al dat ervaren.....

    Maar goed ga maar weer recht tegen het artikel in.

    Positief is ook dat begrijpend lezen beter zal worden als dit artikel klopt.
    Laat ik het zo zeggen, jij zo geen week in mijn schoenen hebben overleeft

    Ik ga nergens tegen in, ik copy paste simpelweg, dus eigenlijk spreek je de krant tegen en niet mij

    Hoe graag je het dan op de man wilt spelen, faal je door het te begrijpen.

  11. #26
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    steets.


    Jij moet niet over andermans scholing praten.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    "Dat blijkt uit het rapport 'Basisschooladviezen en etniciteit', dat de gemeente Amsterdam dinsdag naar buiten heeft gebracht. Uit het onderzoek blijkt dat allochtone leerlingen die hoog scoren op de toets vaker dan autochtone leerlingen een lager schooladvies krijgen. Die onderadvisering is bij Nederlanders het laagst (28 procent). Bij Marokkanen, Surinamers en Turken ligt dat aandeel hoger: 41, 34 en 44 procent."

    Niet janken zielig postbezorgstertje.
    een op de 5 leerlingen (22%) krijgt een te laag advies, maar de onderzoekers hebben daar geen verschil tussen autochtone en allochtone kinderen kunnen ontdekken..

    zei je wat zolderjihadist..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #28
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Aldus een haatvolle ouwe rubensvrouw die in een personage leeft dat niet bestaat. Lol


    Wat is er mis
    met een Rubensvrouw ...

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    te voluptueus?

  15. #30
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    een op de 5 leerlingen (22%) krijgt een te laag advies, maar de onderzoekers hebben daar geen verschil tussen autochtone en allochtone kinderen kunnen ontdekken..

    zei je wat zolderjihadist..
    "Dat blijkt uit het rapport 'Basisschooladviezen en etniciteit', dat de gemeente Amsterdam dinsdag naar buiten heeft gebracht. Uit het onderzoek blijkt dat allochtone leerlingen die hoog scoren op de toets vaker dan autochtone leerlingen een lager schooladvies krijgen. Die onderadvisering is bij Nederlanders het laagst (28 procent). Bij Marokkanen, Surinamers en Turken ligt dat aandeel hoger: 41, 34 en 44 procent."

    Wat begrijp je daar niet aan?