1. #91
    MVC Premium

    Reacties
    4.176
    20-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    denk aan de dag wanneer je moeder komt te overleden. 1 miljard euro op de bank gelukkiger
    Wat zijn azulisten leg me dat eens uitgebreid uit alsjeblieft?
    Every bad act begins with a tought.
    Its easy to repel the tought, dont let it get to the second stage.
    Tought>idea>plan>action>habit>addiction.

  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Of 5 ton. Maakt niet uit. Wat wil je nu zeggen? Dat je gelukkiger bent als je moeder komt te overlijden terwijl je arm bent? [emoji38] Yeh ezels.
    Nee jij zal gelukkiger zijn als je moeder komt te overleden in plaats van je moeder krijg je 1 miljard euro voor terug.

    Zelfde vraag die je stelde alleen ga ik wat dieper

  3. #93
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Ze bedoelt dat het geluk van het hebben van familie, zoals bijvoorbeeld je moeder, niet te koop is. En dat is een feit, ik kan het weten. Ik zou alles inleveren wat ik heb als ik dan m'n moeder terug kon krijgen. Geld word dan vrij waardeloos
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    18
    05-11-2018

    Wat een jank topic.

  5. #95
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Guccie Bekijk reactie
    Wat een jank topic.
    Moet kunnen op z'n tijd...
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  6. #96
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Jullie praten poep. Ik zeg dat je GELUKKIGER zal zijn als je rijk bent. Ik geef geen opties, je leven zal precies zoals nu zijn, alleen je bent dan FUCKING rijk.
    Dan ben ik het er nog steeds niet mee eens
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  7. #97
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Jullie praten poep. Ik zeg dat je GELUKKIGER zal zijn als je rijk bent. Ik geef geen opties, je leven zal precies zoals nu zijn, alleen je bent dan FUCKING rijk.
    zal je gelukkiger zijn als je moeder er niet meer is . Je vragen kan je gewoon omdraaien en aangezien jij dat nog niet kan begrijpen bewijst dat je nog lang niet op niv bent om je standpunt kenbaar te maken

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    25
    30-09-2018

    Het ligt eigenlijk ook aan of iemand materialistisch ingesteld is of niet. Als iemand blij wordt van een mooie auto of een mooi huis dan zal rijk zijn wel meer doen met iemand dan een emotioneel ingesteld iemand die bijvoorbeeld vriendschappen en familiebanden veel belangerijker vindt

  9. #99
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door Elwgancii Bekijk reactie
    Geef mij maar heel veel gezegend geld! Natuurlijk waar je hard voor werkt en halal.
    Halal of haram

    Wa kolo wa ashraboe wa la tosrifoe inahoe la yohibo almosrifien

  10. #100
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015



    Ik kwam dit vandaag tegen tussen de comments bij een YouTube video. Over rijk zijn met weinig en echt geluk, gesproken...
    (Ik hoop dat het uploaden werkt, nog niet vaak gedaan...)
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    430
    22-05-2016

    Citaat Geplaatst door Elwgancii Bekijk reactie
    Alleen hier lees je BS. De meeste mensen hebben gewoon geen ambitie en blijven liever klagen over hun leven terwijl ze een beter leven kunnen leiden. Waarom men altijd ook zo zwart wit moet denken als het op geld aankomt heb ik nooit begrepen. Je kan als moslim..beter gezegd..

    Je hoort als moslim(a) de hoogste functies te bekleden en succesvol worden zodat je het beste hit het leven haalt. Je helpt hiermee ook de oemah. Een persoon die geld belangrijk vindt kan ook waarde hechten aan vriendschappen en familie.
    Precies. De ahadeeth bevestigen ook dat je tegen armoede moet strijden en hard moet werken. Maar luiheid, klaagwijverij en jezelf als speelbal van het systeem laten gebruiken is belangrijker voor de meeste mensen.

  12. #102
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Het gevaar van rijk en depressief zijn is dat je geen hoop meer ziet op verbetering, omdat je zogenaamd alles al hebt wat een mens gelukkig kan maken. Al helemaal als je ook nog eens iemand bent die er hard voor heeft gewerkt om rijk te zijn. Dan heb je de top bereikt, maar blijf je ongelukkig. Iemand die armer is en minder succesvol kan nog dromen en hoop hebben.

  13. #103
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Jij zag er heel. Gelukkig uit samen met die 3ezzi...
    Hebben jullie al shi kleine 3ezzi geadopteerd wela?

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  14. #104
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Ben jij zo?



    Het land dat sinds zijn bestaan uit ellende bestaat.
    Het gaat niet om het land, het gaat om wat die persoon zegt.
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  15. #105
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Haha, ja. Door hun is het zo'n poepland.
    Whatever
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~