1. #1
    Miss

    Reacties
    151
    05-05-2016

    Ik weet het allemaal ook niet meer

    Wanneer val ik nou eigenlijk echt voor iemand. Ik zelf kan een super droog persoon zijn als het om liefde gaat. Ik hoef niet aan te horen hoe leuk of mooi je mij vindt. Ik vind dat echt irritant sorry. Je mag het mij wel laten merken met je blik. Om de 2 maanden mag je wel open zijn en mij vertellen hoe leuk je mij vindt en hoe erg je mentaal naar mij verlangt. Zodat ik vervolgens kan zeggen dat je niet zo gay moet doen. Stiekem vind ik het dan wel schattig en hartverwarmend hoor. Of bijv wanneer iemand mij onverwachts verrast met iets. Ik hou eigenlijk totaal niet van verrassingen krijg dan echt een kortsluiting. Vooral als het een surpriseparty is. Een rode of witte roos (of meerdere) is het mooiste wat je mij kan schenken. Of mij uiteten nemen ergens langs het water met een mooi uitzicht ben ik ook dol op. Al ga ik geen hap door mijn keel krijgen door je schoonheid. Maar dan moet diegene wel weten wanneer ik het niet zou verwachten en er in de mood voor ben. Meestal ben ik in de mood voor dingen wanneer ik weet dat ik de volgende dag vrij ben en kan uitslapen. Maar ook dan niet altijd. Weird he?

    Ik ben eigenlijk net een hele ingewikkelde puzzel die in alle geduld ontrafeld moet worden om achter het geheim te kunnen komen hoe je mij om je vinger kunt winden. Gedurende het proces van het oplossen van de puzzel, ben ik je waarschijnlijk al leuk gaan vinden. Dit kost uiteraard wel tijd. (Moeite doen en geduld hebben) ondanks mijn moodswings, het gevoel dat ik je geef dat ik niks van je moet etc blijf je maar doorgaan tot je de puzzel afhebt. Wanneer de puzzel dan eindelijk af is lees je in grote letters NEXT PUZZLE. Ik ben gewoon ingewikkeld en zal altijd zo blijven klaar.

    Moest dit even van mij afschrijven.
    Btw geen pms aub. Geen zin om m telkens te moeten legen. Tenzij je super knap bent. Ik bedoel lief.

  2. #2
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Kortom, je bent beschadigd en wil iemand die daar doorheen prikt.

    Misschien is het beter om alles eerst voor jezelf op een rijtje te hebben, dan zul je er ook anders in gaan staan inshaAllah.

  3. #3
    Miss

    Reacties
    151
    05-05-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Kortom, je bent beschadigd en wil iemand die daar doorheen prikt.

    Misschien is het beter om alles eerst voor jezelf op een rijtje te hebben, dan zul je er ook anders in gaan staan inshaAllah.
    Het zit gewoon in mijn karakter schat. Ben al vanaf jongs af aan zo.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    alleen je soulmate zal deze gevoelens begrijpen, die klik krijg je niet zomaar met iedereen, als hij de ware is dan zal het vanzelf lopen zoals je hoopt dat het zal lopen