1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    467
    26-09-2003

    Moet ik hulp zoeken

    Ik ben denk ik seksverslaafd. Het beïnvloed mijn leven te veel. Want als ik geen sex krijg dan raak ik me zelf kwijt.

    Zodra ik bezig ben en me orgasmes krijg dan ben ik letterlijk voor mij in de hemel. Zo lekker. Daar ben ik aan verslaafd. Ieder zijn verslaving. Maar ik ben verslaafd aan pik.

    Meerdere mensen met dit probleem. Ik durf het ook niet bij me huisarts te melden. Bang om gewoon uitgelachen te worden als vrouwzijnde.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Haha wie is nou niet seks verslaafd.
    Gewoon sterk zijn.

    Uiteindelijk word je vies en lelijk zeker als vrouw als je elke keer een andere man hebt

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    56
    21-02-2017

    waar uit zich die verslaving precies in?
    masturberen? hoe vaak? of ook daadwerkelijk zina plegen met andere mannen?

    eerst concluderen wat je definitie van verslaafd is

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10
    07-12-2011

    Ik ken iemand die het ook heeft.

  5. #5
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Zoek hulp bij Allah.
    Astagfiru Allah Al3adiem.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    53
    12-10-2013

    Damnnnn!!! Jij bent gewoon een BEAST! Hahaha, een beauty and a beast

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    370
    18-07-2012

    Je bent gewoon een schaamteloze **** die deze forum misbruikt. Ja, jij hebt zeker hulp nodig, want jouw kut zal vast behoorlijk stinken en het nodige zorg hebben. Maak een afspraak met een maatschappelijk werker en wie weet stuurt zij jou uiteraard naar de GGD. Wie weet heb jij onbewust geslachtsziekte en doodleuk loop je hier jouw kutverhaal te vertellen dat je verslaafd bent aan een pik. Hoe zielig ben jij? Ik heb medelijden met jouw ouders...wat voor een smerige onsmakelijk **** jij wel niet bent. Jij had beter in Syrie moeten zijn dan had je het vast wel niet overleefd. Mensen zoals jou zijn EVIL, vast wel de kind van de duivel....blijf lekker jouw eigen graf graven en ga langzaam wegrotten, zal ik je willen zeggen. Dat geldt natuurlijk ook voor de mannelijke **** hier online.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    370
    18-07-2012

    Ohw, ja...vertel!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    370
    18-07-2012

    Dat geldt ook voor jou als mannelijk zijnde met jouw stinkende gore lul dat vast zeker niet vruchtbaar is.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    Dood eng zulke gevallen.

    100% hiv risico....

    Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-01-2018

    Volgens mij is haar topic ook een grote grap maar hoe er wordt gereageerd op haar woorden, vind ik dan weer totaal ongepast.
    Ze zal wel in een deuk liggen terwijl sommigen zich druk maken over de staat en geur van haar geslachtsdeel.

  12. #12
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Ga trouwen als je wilt dat je honger gestild wordt.

    Dan heb je elke dag halal ''pik'' om het in jouw termen te beschrijven. Probleem opgelost.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ga trouwen als je wilt dat je honger gestild wordt.

    Dan heb je elke dag halal ''pik'' om het in jouw termen te beschrijven. Probleem opgelost.
    Alsof trouwen zo makkelijk is voor zulke gevallen. Je haalt letterlijk een dikke boete in huis ipv een dikke kont.

    Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    @grotemond jij bent ghataar
    ik stel me open voor gevoelens en emoties de meeste zeggen dat ook terwijl ze nooit de dood zien

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3
    29-11-2018

    Pb.